welke?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Waar ben je nu met je praatjes?
Dit wens je je ergste vijand nog niet toe.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
Ik hoop dat Locadia op een lego blokje gaat staan dit weekend.
Wie het kleine niet eert.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk raakt Locadia geblesseerd.
Koeienbeschuit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou. We zijn er nu wel definitief uit.
Dit gaat te ver.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
Ik hoop dat Locadia op een lego blokje gaat staan dit weekend.
Ik zal mezelf niet tot jouw niveau verlagen en in het PSV-topic vervelend komen doen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou. We zijn er nu wel definitief uit.
Dat is doorgaans ook het geval als Feyenoord achterstaat dus dit vind ik een bijzonder hypocriete opmerking.quote:
Jammer, ik had het je graag zien doen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zal mezelf niet tot jouw niveau verlagen en in het PSV-topic vervelend komen doen.
Sommige mensen hebben dat niet nodig om zich beter te voelen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer, ik had het je graag zien doen.
Eens.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:28 schreef onlogisch het volgende:
Davy wordt een beetje een karikatuur van zichzelf.
PSv had idd al 2x rood kunnen hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
LiesveldDie man is ook volslagen debiel vandaag.
Dan wordt het juist eerder drukker doordat iedereen inschakelt om hun leedvermaak om Feijenoord te delenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is doorgaans ook het geval als Feyenoord achterstaat dus dit vind ik een bijzonder hypocriete opmerking.
Wauw, wat ben jij toch volwassen!quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dat niet nodig om zich beter te voelen.
Bedankt dat je het even extra uitlegt. Maar een vrije trap vanwege praten. Die is van het padje af.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSv had idd al 2x rood kunnen hebben.
Niemand hier is zo kinderachtig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan wordt het juist eerder drukker doordat iedereen inschakelt om hun leedvermaak om Feijenoord te delen
Klopt. ze hebben het maar druk met zo'n 'subtopper'.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan wordt het juist eerder drukker doordat iedereen inschakelt om hun leedvermaak om Feijenoord te delen
ik was vroeger altijd fan van die linkervleugel.. die kleine.. met tattoo..quote:
Zo achteloos gaat Utrecht er mee om. Ze weten al een half uur dat de buit binnen is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kun je vanaf 30 meter schieten zonder muur
Pass je naar een PSV speler
Dat zei je moeder gisteravond ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:30 schreef Zorro het volgende:
Het gaat nu toch wat krapjes worden lijkt me.
moet je poepen?quote:
SOWWWquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:30 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteravond ook.
Hoeveel watt lampje? 40-45 watt?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:30 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik was vroeger altijd fan van die linkervleugel.. die kleine.. met tattoo..
oostblok..
gaat er lampje branden?
hoe heet die ook alweer
barney.gifquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:30 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Rommedahl?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:30 schreef Onnoman het volgende:
[..]
oostblok..
gaat er lampje branden?
hoe heet die ook alweer
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:30 schreef Coco98 het volgende:
[..]
op voorwaarde led mtfersquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeveel watt lampje? 40-45 watt?
Alexander Östlund.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:30 schreef Onnoman het volgende:
[..]
oostblok..
gaat er lampje branden?
hoe heet die ook alweer
nnee.. die is niet klein lulquote:
We lijken nu wel Ajaxquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet zondag beter.
PSV verliest niet vaak van Utrecht
neequote:
Romarioquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:30 schreef Onnoman het volgende:
[..]
oostblok..
gaat er lampje branden?
hoe heet die ook alweer
Ik vond vandaag eerlijk gezegd wel lekker getimedquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet zondag beter.
PSV verliest niet vaak van Utrecht
eens met deze stellingquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: als PSV deze wedstrijd verliest liggen ze uit het bekertoernooi.
Mwah ik denk dat AZ de beker wint.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vond vandaag eerlijk gezegd wel lekker getimed
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Niemand geeft een neuk om deze b-prijs.quote:
Als Feyenoord volgende ronde amateurs loot wint Feyenoord de finale ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat AZ de beker wint.
maar wat heeft den haag gewonnen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht wilt gewoon de kortste weg naar de Europa League winnen. Meer kunnen ze toch niet. Psv geeft geen neuk en pakt de titel.
Eens, want uitdoelpunten tellen dubbel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Ja, want er is maar één bal in het stadionquote:
Oerwoudgeluiden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:33 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maar wat heeft den haag gewonnen?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, want er is maar één bal in het stadion
[..]
Wat ben jij dom.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik kon een glimlach niet onderdrukkenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil meer duiding waarom je dit deelt. Ik hoop op een ''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Texeira is alweer voor 50 miljoen richting China. Binnenkort Havenaar voor 60 miljoen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:33 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maar wat heeft den haag gewonnen?
Oh, nu is het opeens een B prijs.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om deze b-prijs.
Hahahahahaquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo werkt dat ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, nu is het opeens een B prijs.
madquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om deze b-prijs.
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |