welke?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Waar ben je nu met je praatjes?
Dit wens je je ergste vijand nog niet toe.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
Ik hoop dat Locadia op een lego blokje gaat staan dit weekend.
Wie het kleine niet eert.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk raakt Locadia geblesseerd.
Koeienbeschuit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou. We zijn er nu wel definitief uit.
Dit gaat te ver.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
Ik hoop dat Locadia op een lego blokje gaat staan dit weekend.
Ik zal mezelf niet tot jouw niveau verlagen en in het PSV-topic vervelend komen doen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou. We zijn er nu wel definitief uit.
Dat is doorgaans ook het geval als Feyenoord achterstaat dus dit vind ik een bijzonder hypocriete opmerking.quote:
Jammer, ik had het je graag zien doen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zal mezelf niet tot jouw niveau verlagen en in het PSV-topic vervelend komen doen.
Sommige mensen hebben dat niet nodig om zich beter te voelen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer, ik had het je graag zien doen.
Eens.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:28 schreef onlogisch het volgende:
Davy wordt een beetje een karikatuur van zichzelf.
PSv had idd al 2x rood kunnen hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
LiesveldDie man is ook volslagen debiel vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |