Dat is iets uit 2015, en met een ander telefoonnummer....quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:21 schreef Nizno het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)twikkeling-nederland
true vandaar ook de niet 100% zeker, maar ik vermoed nadat ze die actie hebben uitgehaald en nu ook over beleggen gaat dat t soort van gelijk is. Maar uiteraard mag men wachten en kijken of het over hetzelfde gaat.quote:
Dat zegt heel veel in dit geval.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:25 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Kan van een VOIP-achtig iets zijn? Dat zegt nog niks.
Das ook weer waarquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:25 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Kan van een VOIP-achtig iets zijn? Dat zegt nog niks.
ben lelijke eendjes kijken!quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Das ook weer waar
hmm... sorry murp dan toch wakker blijven.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:23 schreef murp het volgende:
[..]
omg.
Zit ik dan beneden in het donker op mn laptoppie te wachten op een telefoontje
ze heeft 30 minuten gebeld en jij hebt dr niet eens helemaal uitgehoord?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:26 schreef 111210 het volgende:
Zo zomaar kunnen dat het ging over beleggen in een stuk grond, ken de details van het gesprek niet.
Je had geen interesse...?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:26 schreef 111210 het volgende:
Zo zomaar kunnen dat het ging over beleggen in een stuk grond, ken de details van het gesprek niet.
zn vriendin had ze aan de lijn, wel opletten hequote:
Ah ja dan had ik ook niet geluisterd wat ze te vertellen had...quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
zn vriendin had ze aan de lijn, wel opletten he
welk korps?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:29 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
Inmiddels zijn we hier dus ook erg nieuwsgierig geworden. Als politie hebben we inmiddels een stuk of zeven van dit soort pakketten gehad van bezorgde burgers. We hebben 1 telefoon aangelaten maar niet gebeld. Onduidelijk of het nu marketing betreft of dat het verder gaat dan dat
hoi meneer van de politiequote:Op donderdag 4 februari 2016 22:29 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
Inmiddels zijn we hier dus ook erg nieuwsgierig geworden. Als politie hebben we inmiddels een stuk of zeven van dit soort pakketten gehad van bezorgde burgers. We hebben 1 telefoon aangelaten maar niet gebeld. Onduidelijk of het nu marketing betreft of dat het verder gaat dan dat
wat ik weet uit noord hollandquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zijn alle telefoontjes in het westen bezorgd btw?
quote:
Kunnen jullie dat nummer waardoor sommigen hier gebeld zijn niet op een of andere manier natrekken?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:29 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
HALLO HALLO, HAHAHAHA HIER DE BRANDWEER, KUNT U MIJ HOREN?!!?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:29 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |