Dat is iets uit 2015, en met een ander telefoonnummer....quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:21 schreef Nizno het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)twikkeling-nederland
true vandaar ook de niet 100% zeker, maar ik vermoed nadat ze die actie hebben uitgehaald en nu ook over beleggen gaat dat t soort van gelijk is. Maar uiteraard mag men wachten en kijken of het over hetzelfde gaat.quote:
Dat zegt heel veel in dit geval.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:25 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Kan van een VOIP-achtig iets zijn? Dat zegt nog niks.
Das ook weer waarquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:25 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Kan van een VOIP-achtig iets zijn? Dat zegt nog niks.
ben lelijke eendjes kijken!quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Das ook weer waar
hmm... sorry murp dan toch wakker blijven.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:23 schreef murp het volgende:
[..]
omg.
Zit ik dan beneden in het donker op mn laptoppie te wachten op een telefoontje
ze heeft 30 minuten gebeld en jij hebt dr niet eens helemaal uitgehoord?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:26 schreef 111210 het volgende:
Zo zomaar kunnen dat het ging over beleggen in een stuk grond, ken de details van het gesprek niet.
Je had geen interesse...?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:26 schreef 111210 het volgende:
Zo zomaar kunnen dat het ging over beleggen in een stuk grond, ken de details van het gesprek niet.
zn vriendin had ze aan de lijn, wel opletten hequote:
Ah ja dan had ik ook niet geluisterd wat ze te vertellen had...quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
zn vriendin had ze aan de lijn, wel opletten he
welk korps?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:29 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
Inmiddels zijn we hier dus ook erg nieuwsgierig geworden. Als politie hebben we inmiddels een stuk of zeven van dit soort pakketten gehad van bezorgde burgers. We hebben 1 telefoon aangelaten maar niet gebeld. Onduidelijk of het nu marketing betreft of dat het verder gaat dan dat
hoi meneer van de politiequote:Op donderdag 4 februari 2016 22:29 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
Inmiddels zijn we hier dus ook erg nieuwsgierig geworden. Als politie hebben we inmiddels een stuk of zeven van dit soort pakketten gehad van bezorgde burgers. We hebben 1 telefoon aangelaten maar niet gebeld. Onduidelijk of het nu marketing betreft of dat het verder gaat dan dat
wat ik weet uit noord hollandquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zijn alle telefoontjes in het westen bezorgd btw?
quote:
Kunnen jullie dat nummer waardoor sommigen hier gebeld zijn niet op een of andere manier natrekken?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:29 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
HALLO HALLO, HAHAHAHA HIER DE BRANDWEER, KUNT U MIJ HOREN?!!?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:29 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
Nee, ook bij iemand van de Veluwe als ik me goed herinner.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zijn alle telefoontjes in het westen bezorgd btw?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:29 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
ik moest lachenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
HALLO HALLO, HAHAHAHA HIER DE BRANDWEER, KUNT U MIJ HOREN?!!?
lijkt me lastig inderdaad. Er wordt niks strafbaars gedaan, maar het verdient ook geen schoonheidsprijs, het is natuurlijk wel extreem opdringerig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:31 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
Korps Noord-Holland. Is nog geen onderzoek maar ook wij tasten in het duister. Tot nu toe geen strafbare feiten geconstateerd.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:31 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
Korps Noord-Holland. Is nog geen onderzoek maar ook wij tasten in het duister. Tot nu toe geen strafbare feiten geconstateerd.
Nou murp je kans om de politie te helpen. Lok ze uit tot een strafbaarfeit. Dan ben je een lokFOK!kerquote:
Er bestaat geen korps ''Noord-Holland''quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:31 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
En toen dacht de politie kom laten we eens een account aanmaken op FOK.. om mee te posten...?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:31 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
de politie en ik zijn allebei rijksambetnaar Oneluvquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Nou murp je kans om de politie te helpen. Lok ze uit tot een strafbaarfeit. Dan ben je een lokFOK!ker
Zitten aardig wat 'mollen' bij de politiequote:Op donderdag 4 februari 2016 22:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En toen dacht de politie kom laten we eens een account aanmaken op FOK.. om mee te posten...?
Als jullie ze nou alle 7 aan hadden gehouden hadden jullie een stuk sneller resultaat gehad waarschijnlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:29 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
Klopt maar mollen moeten niets van daglicht hebben....quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zitten aardig wat 'mollen' bij de politie
Ja wat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh ?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nationale_politie_(Nederland)
*naar buiten kijktquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:34 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Klopt maar mollen moeten niets van daglicht hebben....
Een FOK!er toch ook niet, boven op het zolderkamertje.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:34 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Klopt maar mollen moeten niets van daglicht hebben....
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh ?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nationale_politie_(Nederland)
quote:Officieel is er één politieregio (één korps) met 10 gebieden, zoals op de kaart aangegeven.
een paar twitterberichten en kon zelf niets op Facebook vinden.. En omdat FOK!quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:35 schreef Ergnieuwsgierig het volgende:
Tja we hebben twitter, Facebook maar geen fok accounts. En er is niet veel andere info te vinden. En is meer ook persoonlijke nieuwsgierigheid.
gr grquote:
Door de bezuinigingen was er maar een vrij stopcontact, de rest van de telefoons is leeg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als jullie ze nou alle 7 aan hadden gehouden hadden jullie een stuk sneller resultaat gehad waarschijnlijk.
klassiekerquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
HALLO HALLO, HAHAHAHA HIER DE BRANDWEER, KUNT U MIJ HOREN?!!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |