SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
PSV thuis toch ook aardig afgedroogdquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:04 schreef Fargo het volgende:
Gudelj gaat nog een punt krijgen als PSV geen stortvloed aan kritiek over zich heen gaat krijgen na vanavond. Zo is Ajax dit seizoen nog niet te kijk gezet...
Andere tegenstand natuurlijk, dat snap ikMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Blijft een geweldige foto.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Verdiend verliezen van de huidige kampioen of te kijk worden gezet door een subtopper (uit vorm) vind ik toch een ander verhaal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSV thuis toch ook aardig afgedroogd
Andere tegenstand natuurlijk, dat snap ik![]()
Dat zeg ik er dus ook direct achteraan. Wel lijkt het voetbal van Ajax er in alles op gericht te zijn zoiets te voorkomen in plaats van zelf uitdelenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:50 schreef Fargo het volgende:
[..]
Verdiend verliezen van de huidige kampioen of te kijk worden gezet door een subtopper (uit vorm) vind ik toch een ander verhaal.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Helemaal mee eens natuurlijk. Maar ik moest tijdens de wedstrijd gewoon denken aan de uitspraken van Gudelj over het meten met twee maten aangaande de duels van Ajax en PSV. En Ajax speelt dan wel dramatisch, maar zo gek als vanavond heb ik het ook weer niet gezien (nog)...quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zeg ik er dus ook direct achteraan. Wel lijkt het voetbal van Ajax er in alles op gericht te zijn zoiets te voorkomen in plaats van zelf uitdelen![]()
Dat ben ik met je eens, Ajax geeft in een heel slechte wedstrijd niet meer weg dan PSV in een heel slechte wedstrijdquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens natuurlijk. Maar ik moest tijdens de wedstrijd gewoon denken aan de uitspraken van Gudelj over het meten met twee maten aangaande de duels van Ajax en PSV. En Ajax speelt dan wel dramatisch, maar zo gek als vanavond heb ik het ook weer niet gezien (nog)...Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar wij creeëren niks in een gemiddelde wedstrijd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, Ajax geeft in een heel slechte wedstrijd niet meer weg dan PSV in een heel slechte wedstrijdOh.![]()
Dat is waar, maar het ging er even om dat het terecht zou zijn als PSV een bak kritiek over zich heen zou krijgen, wat ik wel met Fargo eens benquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wij creeëren niks in een gemiddelde wedstrijd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar bij PSV kan je dit nog echt zien als incident, waar de kritiek bij Ajax er vooral over gaat dat het al seizoenenlang saai en slecht voetbal is met wanbeleid.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het ging er even om dat het terecht zou zijn als PSV een bak kritiek over zich heen zou krijgen, wat ik wel met Fargo eens benOh.![]()
Perfect vergelijkbaar is het ook niet, en voor de duidelijkheid vind ik ook dat Gudelj slap uit zijn nek lultquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar bij PSV kan je dit nog echt zien als incident, waar de kritiek bij Ajax er vooral over gaat dat het al seizoenenlang saai en slecht voetbal is met wanbeleid.![]()
Punt is alleen dat kritiek op het spel van PSV vandaag natuurlijk terecht isMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja maar die zullen echt wel kritiek krijgen hoor. Bij VI of morgen in de kranten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Perfect vergelijkbaar is het ook niet, en voor de duidelijkheid vind ik ook dat Gudelj slap uit zijn nek lult![]()
Punt is alleen dat kritiek op het spel van PSV vandaag natuurlijk terecht is
Maar daarbij staat Ajax sowieso wel meer in de aandacht omdat we de grootste club zijn van Nederland. Niks mis mee en daar moeten die spelers tegen kunnen als ze bij Ajax spelen. Anders pleuren ze maar op.Oh.![]()
Sowieso word je bij Ajax niet alleen beoordeeld op resultaat, dat weet je van tevorenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die zullen echt wel kritiek krijgen hoor. Bij VI of morgen in de kranten.
Maar daarbij staat Ajax sowieso wel meer in de aandacht omdat we de grootste club zijn van Nederland. Niks mis mee en daar moeten die spelers tegen kunnen als ze bij Ajax spelen. Anders pleuren ze maar op.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klopt, en terecht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso word je bij Ajax niet alleen beoordeeld op resultaat, dat weet je van tevoren
Want dat maakt Ajax wel Ajax. Het voetbal gewoon leuk zijn om naar te kijken, anders is voetbal toch helemaal niet boeiend als kijksport? Kan je net zo goed alleen elke week op teletekst controleren of Ajax gewonnen heeft en dan aan het eind van het jaar op een parkeerplaats met Lil Kleine wat bier drinken bij een huldiging.
Nee het gaat gewoon om het voetbal en dat het vermakelijk moet zijn. Tuurlijk mag het heel af en toe best eens lelijk, maar 4 seizoenen achter elkaar doodsaai is gewoon tyfusaids.Oh.![]()
ofwel met de kennis die nu aanwezig is, is youness de beste op die plek.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nou, laat ook het zo zeggen dat tegen de tijd dat die allemaal in de basis staan dat we daar dan wat beters hebben dan Younes.
----------------------
na PSV gister gezien te hebben, schat ik Ajax ....... nog steeds tweede.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Natuurlijk zegt het weinig maar het is wel een probleem wat PSV heeft, ze hebben moeite om de concentratie vast te houden in de kleine wedstrijden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja, de beker, dat zijn veredelde oefenwedstrijdjes natuurlijk (voor Ajax en PSV dan)
Maar ja Ajax heeft momenteel moeite met alle wedstrijden![]()
Laten we het hopen (dat eerste), maar ik zie dat toch meer als een probleem van het begin van het seizoen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt het weinig maar het is wel een probleem wat PSV heeft, ze hebben moeite om de concentratie vast te houden in de kleine wedstrijden.
Maar ja Ajax heeft momenteel moeite met alle wedstrijden
De beker staat toch echt los van de competitie. In de Eredivisie heeft het beste team uit de competitie slechts 17 keer ook de beker gewonnen, minder dan 15% dus.![]()
Van Ginkel speelde wel werelds gister, buitenkansje. Netto had het allang gezien.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
gaat wel van waarde zijn voor PSVquote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:20 schreef Abed het volgende:
Van Ginkel speelde wel werelds gister, buitenkansje. Netto had het allang gezien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We gaan het zien maar het is vrij eenvoudig, als Ajax voor het bezoek aan PSV niet op 4 punten staat, kan je het helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Laten we het hopen (dat eerste), maar ik zie dat toch meer als een probleem van het begin van het seizoen.
De beker staat toch echt los van de competitie. In de Eredivisie heeft het beste team uit de competitie slechts 17 keer ook de beker gewonnen, minder dan 15% dus.
Op basis van wat Ajax momenteel laat zien heb je er ook geen enkel recht op.![]()
mooie van de eredivisie is wel dat Ajax nog gewoon kampioen kan worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien maar het is vrij eenvoudig, als Ajax voor het bezoek aan PSV niet op 4 punten staat, kan je het helemaal vergeten.
Op basis van wat Ajax momenteel laat zien heb je er ook geen enkel recht op.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is opvallend gezien het spel / niceau van Ajax bedoel je?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mooie van de eredivisie is wel dat Ajax nog gewoon kampioen kan worden.
Want qua punten doe je het gewoon prima. Iedereen is ook al vergeten dat het begin van het seizoen goed was, daarna werd het matig en nu slecht.![]()
PSV heeft gewoon een betere selectie dus die zouden kampioen moeten worden. Alleen zijn die ook af en toe nog wel eens wisselvallig. Ik zag tot 2 weken geleden Ajax kampioen worden, maar als er niet snel iets veranderd gaat dat niet gebeuren denk ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is opvallend gezien het spel / niceau van Ajax bedoel je?
Want qua punten doe je het gewoon prima. Iedereen is ook al vergeten dat het begin van het seizoen goed was, daarna werd het matig en nu slecht.
Maar zoals ik al zeg de charme van de eredivisie is dat je 5 wedstrijden op rij kan verliezen en toch nog derde staan. En dat je ware zaad wedstrijden kan spelen en toch tweede staan en nog kampioen kan worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klopt, al is dat in veel competities wel zo. Italië en Engeland bijvoorbeeld ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
PSV heeft gewoon een betere selectie dus die zouden kampioen moeten worden. Alleen zijn die ook af en toe nog wel eens wisselvallig. Ik zag tot 2 weken geleden Ajax kampioen worden, maar als er niet snel iets veranderd gaat dat niet gebeuren denk ik.
Maar zoals ik al zeg de charme van de eredivisie is dat je 5 wedstrijden op rij kan verliezen en toch nog derde staan. En dat je ware zaad wedstrijden kan spelen en toch tweede staan en nog kampioen kan worden.
De stand is nu wel gek. Het gat van nummer 2 Ajax naar nummer 3 Feyenoord is 13 punten, even veel als het gat van nummer 3 Feyenoord naar nummer 13 Roda![]()
![]()
er zijn dan ook maar twee topclubs in Nederlandquote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klopt, al is dat in veel competities wel zo. Italië en Engeland bijvoorbeeld ook.
De stand is nu wel gek. Het gat van nummer 2 Ajax naar nummer 3 Feyenoord is 13 punten, even veel als het gat van nummer 3 Feyenoord naar nummer 13 RodaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
5-1 in een finale verliezen en dan dit zeggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja, de beker, dat zijn veredelde oefenwedstrijdjes natuurlijk (voor Ajax en PSV dan)![]()
die was zuur, maar 10-0 van psv verliezen is wel wat ergerquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
5-1 in een finale verliezen en dan dit zeggen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die was zuur, maar 10-0 van psv verliezen is wel wat erger
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Met de kennis die nu aanwezig is spelen Gudelj en Klaassen altijd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ofwel met de kennis die nu aanwezig is, is youness de beste op die plek.
----------------------
na PSV gister gezien te hebben, schat ik Ajax ....... nog steeds tweede.![]()
ik bedoel met de spelers die wij nu kunnen oordelen. En het ging erom wat ik als opstelling had voor komend(e) seizoen(en)niet torrekop Frank. In de jeugd speelt naar mijn weten niemand die beter op die plek zal zijn dan Youness.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met de kennis die nu aanwezig is spelen Gudelj en Klaassen altijd.
Klaassen zal misschine vertrekken, Gudelj kan niet foebele.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
OHOHOHOHOHquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die was zuur, maar 10-0 van psv verliezen is wel wat erger![]()
Als je eenmaal in de finale staat wil je wel winnen, dus dat is de uitzondering.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
5-1 in een finale verliezen en dan dit zeggen.![]()
Justin Kluivertquote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik bedoel met de spelers die wij nu kunnen oordelen. En het ging erom wat ik als opstelling had voor komend(e) seizoen(en)niet torrekop Frank. In de jeugd speelt naar mijn weten niemand die beter op die plek zal zijn dan Youness.
Klaassen zal misschine vertrekken, Gudelj kan niet foebele.![]()
goed punt.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ouch.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die was zuur, maar 10-0 van psv verliezen is wel wat ergerDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
PSV is geen topclub. Daar is meer voor nodig dan een gevulde prijzenkast.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
er zijn dan ook maar twee topclubs in Nederland![]()
quote:
Kluivert JR is geen groot talent, Gino Dekker, Walian en Cerny hebben alle 3 4x meer talent dan Kluivert.![]()
momenteel (afgelopen 10 jaar) is PSV gewoon een topclub van Nederland te noemen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:21 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
PSV is geen topclub. Daar is meer voor nodig dan een gevulde prijzenkast.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Walian?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Kluivert JR is geen groot talent, Gino Dekker, Walian en Cerny hebben alle 3 4x meer talent dan Kluivert.![]()
![]()
Serieus.. Walian?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Kluivert JR is geen groot talent, Gino Dekker, Walian en Cerny hebben alle 3 4x meer talent dan Kluivert.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Wie bedoelde je dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee het was niet Walian neeWas zijn naam even kwijt
Oh.![]()
Juan Familia Castillo ?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die de hele tijd aan United gelinkt wordt, Chelsea laatst ook.Oh.![]()
Is dat echt zo'n groot talent ja? Heb alleen die geruchten over die transfer toen gehoord, maar verder nog niet echt iets.quote:
Die Nunnely schijnt wel een groot talent te zijn tochOh.![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:21 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
PSV is geen topclub. Daar is meer voor nodig dan een gevulde prijzenkast.![]()
![]()
PSV is het grote niets.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:21 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
PSV is geen topclub. Daar is meer voor nodig dan een gevulde prijzenkast.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
De objectiviteit straalt van deze post af.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:21 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
PSV is geen topclub. Daar is meer voor nodig dan een gevulde prijzenkast.![]()
Vince Gino heeft meegetraind met Ajax 1 vandaag, puur omdat Muric en Cerny niet beschikbaar waren (vanavond Jong Ajax). Bedoeling is dat hij volgend jaar doorschuift naar Jong.![]()
Inderdaad. Een goede organisatie bijvoorbeeld met kundige mensen die spelers als Viergever en Sana binnenhalenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:21 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
PSV is geen topclub. Daar is meer voor nodig dan een gevulde prijzenkast.RED ONS HENNIEGOD![]()
binnenhalen is dan nog niet zo erg, foutje kan gemaakt worden(al was Sana op voorhand een aardige gok). Maar ze dan blijven opstellen ook als ze duidelijk het niveau niet hebben. Dat is ergquote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad. Een goede organisatie bijvoorbeeld met kundige mensen die spelers als Viergever en Sana binnenhalenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gokje moet kunnen als er duidelijk behoefte is aan een goede, sterke aankoop op die positie.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
binnenhalen is dan nog niet zo erg, foutje kan gemaakt worden(al was Sana op voorhand een aardige gok). Maar ze dan blijven opstellen ook als ze duidelijk het niveau niet hebben. Dat is ergOh.![]()
Foutje kan inderdaad heel vaak gemaakt worden . Zo vaak dat de raad van commissarissen heeft besloten dat geld verkwisten afgelopen moet zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
binnenhalen is dan nog niet zo erg, foutje kan gemaakt worden(al was Sana op voorhand een aardige gok). Maar ze dan blijven opstellen ook als ze duidelijk het niveau niet hebben. Dat is ergRED ONS HENNIEGOD![]()
En dan ondertussen niet de verantwoordelijken voor die verkwisterij eruit gooien waardoor je hele team geen versterking krijgt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Foutje kan inderdaad heel vaak gemaakt worden . Zo vaak dat de raad van commissarissen heeft besloten dat geld verkwisten afgelopen moet zijn
JippieOh.![]()
In plaats daarvan gaat het niveau met de jaren achteruit en krijg je steeds meer lege plekken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan ondertussen niet de verantwoordelijken voor die verkwisterij eruit gooien waardoor je hele team geen versterking krijgt.
Jippie
Wat een topclub zeg , poeh poehRED ONS HENNIEGOD![]()
Dekker doet het leuk, maar zit in dezelfde categorie qua talent als Kluivert. Niveautje Utrechtquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Muah Ajax is nog wel een topclub, maar worden op dit moment geleid door amateurs die het beschouwen als een projectje op het mboquote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In plaats daarvan gaat het niveau met de jaren achteruit en krijg je steeds meer lege plekken.
Wat een topclub zeg , poeh poehOh.![]()
Hmm, wanneer waren er voor het laatst pro's aan het roer?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Ajax is nog wel een topclub, maar worden op dit moment geleid door amateurs die het beschouwen als een projectje op het mbo![]()
Als je amateurs hebt in je organisatie dan ben je gewoon geen topclub nu . Ben je het alleen qua geld en historiequote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Ajax is nog wel een topclub, maar worden op dit moment geleid door amateurs die het beschouwen als een projectje op het mboRED ONS HENNIEGOD![]()
Ergens vorige eeuw.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hmm, wanneer waren er voor het laatst pro's aan het roer?Oh.![]()
Nja dat geeft ook wel weer of je een topclub bent.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je amateurs hebt in je organisatie dan ben je gewoon geen topclub nu . Ben je het alleen qua geld en historie
De grootste Europese clubs worden vaak ook heel amateuristisch geleid. Is een beetje inherent aan de voetbalwereld.Oh.![]()
De quote die je wist dat zou komenquote:En natuurlijk had ik heel graag versterkingen gekregen, maar ik respecteer het beleid van Ajax. We moeten het dus vanaf nu met deze selectie doen.
Frank de Boer op vi.nl
Ik denk niet dat die clubs het zo erg verneuken als bij Ajaxquote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja dat geeft ook wel weer of je een topclub bent.
De grootste Europese clubs worden vaak ook heel amateuristisch geleid. Is een beetje inherent aan de voetbalwereld.RED ONS HENNIEGOD![]()
Het is allemaal zo voorspelbaar weer.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De quote die je wist dat zou komen
Ik hoop niet dat er hier nog mensen zijn die deze zomer hoop hebben op versterkingen.Oh.![]()
Bij Manchester United kunnen ze er ook wat van.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die clubs het zo erg verneuken als bij AjaxOh.![]()
Aankopen daarentegen sluit ik niet uitquote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is allemaal zo voorspelbaar weer.
Ik hoop niet dat er hier nog mensen zijn die deze zomer hoop hebben op versterkingen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Netto weg.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is allemaal zo voorspelbaar weer.
Ik hoop niet dat er hier nog mensen zijn die deze zomer hoop hebben op versterkingen.![]()
Zelfde type trainer ook . Toeval ?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Manchester United kunnen ze er ook wat van.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Paar huurlingen erbij.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aankopen daarentegen sluit ik niet uit
Ergens in april Telegraaf artikel met "Deze zomer gaat Ajax echt investeren en willen ze stappen zetten!". In juni hoor je wat goede kandidaten langs komen, en in juli worden Wout Weghorst en Ramselaar gepresenteerd.Oh.![]()
Die mogen ze nu dan wel ontslaan, zodat zijn opvolger kan beginnen met lijstjes maken en aankopen.quote:Dit is een retorische vraag.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfde type trainer ook . Toeval ?
En daarna komt Lowietje terug naar Ajax om het hier nog verder naar de klote te helpen.Oh.![]()
Wat een god.twitter:julianpater twitterde op vrijdag 05-02-2016 om 14:42:25Zivkovic komt net doodleuk in een Barca-trainingspak de Toekomst oplopen #Ajax reageer retweet
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Moet hij weten, genoeg willekeurige fans die ook in een Barca pakje lopen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:39 schreef Abed het volgende:
Wat een god.twitter:julianpater twitterde op vrijdag 05-02-2016 om 14:42:25Zivkovic komt net doodleuk in een Barca-trainingspak de Toekomst oplopen #Ajax reageer retweet
En die hebben net zoveel kans om daar te eindigen als meneer Zivkovic.Oh.![]()
Ik zie niet echt in wat hier mis mee isquote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:39 schreef Abed het volgende:
ik zie het probleem niet maar goed tegenwoordig pleurt iedereen wat op Twitter.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:39 schreef Abed het volgende:
graag op anoniem![]()
Inderdaad. Als het nou een Feyenoord trainingspak was geweest, of Molde. Maar Barca is niet eens een concurrent van Ajax. Het is vrijwel een andere sport.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet maar goed tegenwoordig pleurt iedereen wat op Twitter.![]()
Opzich niet erg, al had ie een leren string aan gehad. Als hij maar het veld op komt jn een Ajax pakkiequote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:39 schreef Abed het volgende:
hardcoholic![]()
Allemaal van die randzaken die er alleen bij worden gehaald als iemand slecht speelt.
De voetbalwereld
Oh.![]()
JA KIJK DIE ZIVKOVIC HOOG IN ZIJN BOL HEBBEN. DIE WAANT ZICH AL BIJ BARCELONA
Wat een onzin weer, als het mag dan mag hij het lekker doen. Zal aan m'n reet roesten![]()
Hij mag van mij in een string als vervanging voor dat tyfuslelijke uitshirtquote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:36 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Opzich niet erg, al had ie een leren string aan gehad. Als hij maar het veld op komt jn een Ajax pakkieRED ONS HENNIEGOD![]()
Nou mag er ook wel eens wat gezegd worden van de grenzeloze Barcaverheerlijking van al die kleine fanboys tegenwoordig. Beetje diversiteit zou niet verkeerd zijn. Veel mensen vergeten altijd graag dat Barca ook maar gewoon een koopclub is.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het nou een Feyenoord trainingspak was geweest, of Molde. Maar Barca is niet eens een concurrent van Ajax. Het is vrijwel een andere sport.![]()
Mwah. Echt professioneel is het allemaal niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:36 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Opzich niet erg, al had ie een leren string aan gehad. Als hij maar het veld op komt jn een Ajax pakkie
Neem aan dat Ajax ook gewoon reglementen heeft.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Iedereen in Nederland (inclusief de pers) smeekt ook echt om een fatsoenlijk nieuw talent momenteel. Bert Ramselaar speelt 2 goede wedstrijden, en daar komen de eerste Isco-vergelijkingen en tv-items alweer aan.
http://nos.nl/video/20851(...)rgeleken-worden.html![]()
Ach ja, laat dat lekker aan zijn ouders over. Zo lang Frank de Boer nog om het interview begint over de speelstijl van Barca en dingen roept als dat Ajax ook een type Messi heeft (Younessquote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nou mag er ook wel eens wat gezegd worden van de grenzeloze Barcaverheerlijking van al die kleine fanboys tegenwoordig. Beetje diversiteit zou niet verkeerd zijn. Veel mensen vergeten altijd graag dat Barca ook maar gewoon een koopclub is.), dan is het in ieder geval niet aan Ajax om daar met hem over te praten.
En ja, Barca koopt veel spelers, maar je wordt geen Europese topclub meer met je eigen opleiding. Toch vullen ze die aankopen nog prima aan met een aantal spelers uit de eigen jeugd. De Barca-verheerlijking zit hem meer in de speelstijl en de clubcultuur. Daar mag iedereen het zijne van vinden.![]()
Ramselaar speelt het hele seizoen al goed, maar de vergelijking met Isco is inderdaad krankzinnigquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
Iedereen in Nederland (inclusief de pers) smeekt ook echt om een fatsoenlijk nieuw talent momenteel. Bert Ramselaar speelt 2 goede wedstrijden, en daar komen de eerste Isco-vergelijkingen en tv-items alweer aan.
http://nos.nl/video/20851(...)rgeleken-worden.html![]()
Wie zou een vervanger kunnen zijn van Overmars? Ik zie echt niemand, op Riemer na.
Brands, die werd een aantal jaar geleden in dit topic nog compleet belachelijk gemaakt trouwens![]()
![]()
Oh ik vind het ook een prima gozer hoor, daar gaat het niet om. Maar iedereen slaat meteen zo door in die hypes. Doe nou gewoon eens rustig.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ramselaar speelt het hele seizoen al goed, maar de vergelijking met Isco is inderdaad krankzinnig![]()
Iemand die Ramselaar heet kan nooit een topspeler worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://nos.nl/video/20851(...)rgeleken-worden.htmlOh.![]()
Willem van Hanegem of Wim Suurbier vind jij wel namen voor topspelers?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand die Ramselaar heet kan nooit een topspeler worden.![]()
Dat was ook niet de absolute top zoals Cruijff en van Bastenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Willem van Hanegem of Wim Suurbier vind jij wel namen voor topspelers?Oh.![]()
Van Hanegem niet de absolute top ?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was ook niet de absolute top zoals Cruijff en van Basten
RED ONS HENNIEGOD![]()
Topnamen zijn Watamaleo en Papamelodias.
Helaas nooit doorgebroken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Soort Theo Janssen maar dan iets beter.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Hanegem niet de absolute top ?
[ afbeelding ]Oh.![]()
Zit even te denken aan de slechtste Nederlandse naam die toch een topspeler werd. Meest vette naam, met stip op één: Robin van Persie. Betere voetbalnaam kun je niet hebben. Wesley Sneijder en Arjen Robben klinkt ook prima. Rafael van der Vaart klinkt ook best vet. Cruijff klinkt vet, Van Basten klinkt goed. We hebben eigenlijk best veel goede voetbalnamen gehad al.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was ook niet de absolute top zoals Cruijff en van Basten
Klaas-Jan Huntelaar klinkt behoorlijk kut. Jan Vennegoor of Hesselink ook. Denny Landzaat matig. Van Nistelrooy net iets te lang. Kees Kist is natuurlijk drama.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2016 19:28:57 ]![]()
Mooie humorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soort Theo Janssen maar dan iets beter.RED ONS HENNIEGOD![]()
Jan Vennegoor of Hesselinkquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zit even te denken aan de slechtste Nederlandse naam die toch een topspeler werd. Meest vette naam, met stip op één: Robin van Persie. Betere voetbalnaam kun je niet hebben. Wesley Sneijder en Arjen Robben klinkt ook prima. Rafael van der Vaart klinkt ook best vet. Cruijff klinkt vet, Van Basten klinkt goed. We hebben eigenlijk best veel goede voetbalnamen gehad al.
Klaas-Jan Huntelaar klinkt behoorlijk kut. Jan Vennegoor of Hesselink ook. Denny Landzaat matig. Van Nistelrooy net iets te lang.![]()
Wisten ze na al die jaren nog niet wie zijn vader was xDOh.![]()
Vind Abe Lenstra trouwens ook wel echt een matige naam, en dat was volgens de legendes toch een van de beste Nederlandse spelers ooit. Kick Smit is daarentegen weer fantastisch. (weet niet of je die nog kent)quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan Vennegoor of Hesselink![]()
Wisten ze na al die jaren nog niet wie zijn vader was xD![]()
Wat te denken van Bok de Korvergodquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vind Abe Lenstra trouwens ook wel echt een matige naam, en dat was volgens de legendes toch een van de beste Nederlandse spelers ooit. Kick Smit is daarentegen weer fantastisch. (weet niet of je die nog kent)RED ONS HENNIEGOD![]()
Bok de Korver klinkt in het Engels ietsje minder. Maar in het Nederlands inderdaad mooi.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat te denken van Bok de Korvergod![]()
Abe Lenstra vind ik best een mooie voetbalnaam wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vind Abe Lenstra trouwens ook wel echt een matige naam, en dat was volgens de legendes toch een van de beste Nederlandse spelers ooit. Kick Smit is daarentegen weer fantastisch. (weet niet of je die nog kent)
Van Bronckhorst ofzo vond ik ook geen hele mooie naam. Patrick Kluivert wel natuurlijkOh.![]()
Nederlanders hebben gewoon kut namen vaak.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Abe Lenstra vind ik best een mooie voetbalnaam wel.
Van Bronckhorst ofzo vond ik ook geen hele mooie naam. Patrick Kluivert wel natuurlijk![]()
Kluivert is inderdaad een goeie. Frank en Ronald de Boer ook prima. Gio compenseerde zijn achternaam met zijn voornaamquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Abe Lenstra vind ik best een mooie voetbalnaam wel.
Van Bronckhorst ofzo vond ik ook geen hele mooie naam. Patrick Kluivert wel natuurlijkEigenlijk hebben goede Nederlandse voetballers altijd wel prima namen.
![]()
Niet als het om voetbal gaat hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nederlanders hebben gewoon kut namen vaak.![]()
Michael Ball, maar dat was een Engelsman.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zit even te denken aan de slechtste Nederlandse naam die toch een topspeler werd. Meest vette naam, met stip op één: Robin van Persie. Betere voetbalnaam kun je niet hebben. Wesley Sneijder en Arjen Robben klinkt ook prima. Rafael van der Vaart klinkt ook best vet. Cruijff klinkt vet, Van Basten klinkt goed. We hebben eigenlijk best veel goede voetbalnamen gehad al.
Klaas-Jan Huntelaar klinkt behoorlijk kut. Jan Vennegoor of Hesselink ook. Denny Landzaat matig. Van Nistelrooy net iets te lang. Kees Kist is natuurlijk drama.![]()
Ik vind er weinig echt mooi en elegant klinken. Abe Lenstra is dan nog wel een mooie.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Niet als het om voetbal gaat hoor.![]()
Robin van Persie klinkt echt als een superster in het Engels. De andere Nederlandse namen doen het in het Engels meestal ook prima. Daley Blind, Mark van Bommel, Edwin van der Sar etc.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind er weinig echt mooi en elegant klinken. Abe Lenstra is dan nog wel een mooie.![]()
Wout Weghorst klinkt ook prima, maar ja, dat is dan weer nauwelijks een voetballer.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind er weinig echt mooi en elegant klinken. Abe Lenstra is dan nog wel een mooie.![]()
In het Engels inderdaad wel beter, maar ik vind de mooiere namen toch vooral in Zuid-Amerika te vinden. Daar zitten echt pareltjes tussen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Robin van Persie klinkt echt als een superster in het Engels. De andere Nederlandse namen doen het in het Engels meestal ook prima. Daley Blind, Mark van Bommel, Edwin van der Sar etc.![]()
We weten het nu wel Badder. Ik ben bang dat jij een obsessie hebt met die man. Ik zal wel even vragen of die een keer langs het gesticht in Eindhoven rijd voor een handtekening.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wout Weghorst klinkt ook prima, maar ja, dat is dan weer nauwelijks een voetballer.![]()
Frank de Boer over Heitinga:
“Ik heb gezegd: ‘Ik ga geen gebruik meer van je maken’. Ik ga je niet meer op de bank zetten als opvulling. Dat kwam keihard aan, laat dat duidelijk zijn. Hij is toen gaan nadenken. Wij zijn eerlijk geweest. Nu heeft hij dit besloten”.
Vind het toch wel lullig.![]()
Ik was bloedserieus. Vindt het echt een heerlijke voetbalnaam.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
We weten het nu wel Badder. Ik ben bang dat jij een obsessie hebt met die man. Ik zal wel even vragen of die een keer langs het gesticht in Eindhoven rijd voor een handtekening.![]()
Eerlijk is lullig?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
Frank de Boer over Heitinga:
“Ik heb gezegd: ‘Ik ga geen gebruik meer van je maken’. Ik ga je niet meer op de bank zetten als opvulling. Dat kwam keihard aan, laat dat duidelijk zijn. Hij is toen gaan nadenken. Wij zijn eerlijk geweest. Nu heeft hij dit besloten”.
Vind het toch wel lullig.![]()
Dat niet, ze hadden hem alleen nooit moeten halen. Iedereen die zich langer dan 3 minuten in Heitinga had verdiept wist dat dit ging gebeuren. In dat kader is het wel lullig.quote:![]()
Ajax had hem een halfjaar daarvoor nog afgewezen omdat ze hem te slecht vondenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet, ze hadden hem alleen nooit moeten halen. Iedereen die zich langer dan 3 minuten in Heitinga had verdiept wist dat dit ging gebeuren. In dat kader is het wel lullig.
Ze wisten het toen wel. Helaas kwam er toen opeens een brainfart dat er ervaring bij moest.Oh.![]()
Dat klopt zeker. Maar hij is een eckte clubman hoor en super belangrijk geweest in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet, ze hadden hem alleen nooit moeten halen. Iedereen die zich langer dan 3 minuten in Heitinga had verdiept wist dat dit ging gebeuren. In dat kader is het wel lullig.
Laten we eerlijk zijn, in zijn beste vorm was hij een prima bruikbare CV in de eredivisie, maar meer is het nooit geweest. En de laatste 4 jaar is hij al gruwelijk op de weg naar beneden.![]()
Herinner me ook nog een waardeloos EK 2004 van hem trouwens, schiet me ook ineens weer te binnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat klopt zeker. Maar hij is een eckte clubman hoor en super belangrijk geweest in de kleedkamer.
Laten we eerlijk zijn, in zijn beste vorm was hij een prima bruikbare CV in de eredivisie, maar meer is het nooit geweest. En de laatste 4 jaar is hij al gruwelijk op de weg naar beneden.
Altijd wel goed voor een paar foutjes, Matthijsen was eigenlijk veel beter.![]()
Ja en dat klopt opzich nog wel ook, alleen is ervaring die niet eens goed genoeg is om op de bank te zitten daarin niet bruikbaar. Je moet dan iemand hebben die op z'n minst meekan in het eerste.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax had hem een halfjaar daarvoor nog afgewezen omdat ze hem te slecht vonden
Ze wisten het toen wel. Helaas kwam er toen opeens een brainfart dat er ervaring bij moest.
Je zou zeggen dat ze dat na Zimling wel geleerd zouden hebben.Yep.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat klopt zeker. Maar hij is een eckte clubman hoor en super belangrijk geweest in de kleedkamer.
Laten we eerlijk zijn, in zijn beste vorm was hij een prima bruikbare CV in de eredivisie, maar meer is het nooit geweest. En de laatste 4 jaar is hij al gruwelijk op de weg naar beneden.Beetje hetzelfde niveau. Alleen heeft Mathijssen het langer volgehouden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Matthijsen was eigenlijk veel beter.![]()
Ja maar toen van der Vaart niet wilde komen was hun lijstje met spelers met ervaring blijkbaar afgewerktquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en dat klopt opzich nog wel ook, alleen is ervaring die niet eens goed genoeg is om op de bank te zitten daarin niet bruikbaar. Je moet dan iemand hebben die op z'n minst meekan in het eerste.
Je zou zeggen dat ze dat na Zimling wel geleerd zouden hebben.
Oh.![]()
Ho even, ze hebben ook nog Messi geprobeerdquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar toen van der Vaart niet wilde komen was hun lijstje met spelers met ervaring blijkbaar afgewerktMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja die wilde zelf dolgraag, maar toen kwam Frank erachter dat hij Messi eigenlijk toch niet wilde.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ho even, ze hebben ook nog Messi geprobeerd
Gelukkig hebben we nu Messi 2.0 in de persoon van Younes.Oh.![]()
Mathijssen was minder vaak op knullige foutjes te betrappen dan Heitinga hoor. Heitinga was op een gegeven moment ook veel te gespierd, ging zwaar ten koste van zijn dynamiek.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde niveau. Alleen heeft Mathijssen het langer volgehouden.![]()
Adje van Peppen natuurlijkmaar we gaan off topic.
Heitinga, tja..was in zn laatste jaar Ajax goed, nooit subliem. Downwards since then..wat nou als hij niet die nare kruisbandblessure had gehad. Ajax-Milan, Johnny die Sheva opat
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Beste nederlandse voetbalnaam: Ruud Gullit
Beste buitenlandse voetbalnaam in nederland: Jari Litmanen![]()
Ruud Gullit een goede voetbalnaam?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:23 schreef Loserkid het volgende:
Beste nederlandse voetbalnaam: Ruud Gullit
Beste buitenlandse voetbalnaam in nederland: Jari Litmanen![]()
Ja man, die naam staat als een merk snap je, iedereen kan t zeggen zonder na te denken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ruud Gullit een goede voetbalnaam?![]()
Vind ik met de meeste Nederlandse voetbalnamen wel hoor, maar dat is dus niet iedereen met me eens. Marco van Basten, Dennis Bergkamp, Ronald de Boer, Ruud van Nistelrooy, Robin van Persie, Patrick Kluivert.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:26 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ja man, die naam staat als een merk snap je, iedereen kan t zeggen zonder na te denken.
Stuk voor stuk mooie karakteristieke namen.![]()
Omdat het ook gewoon goede voetballers waren. Als Sjaak Polak bij Barcelona terecht was gekomen, was het ook een "karakteristieke naam".![]()
Boudewijn Zenden. Marc Overmars. Mark van Bommel. Philip Cocu. Michael Reiziger.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:34 schreef PicoMMP het volgende:
Omdat het ook gewoon goede voetballers waren. Als Sjaak Polak bij Barcelona terecht was gekomen, was het ook een "karakteristieke naam".
Klopt wat je zegt inderdaad. De herinnering aan Barca maakt de naam mooier.
Overigens een top naam voor een opkomende back 'Reiziger'.![]()
Als je met de naam Jackson Pollock wereldberoemd kan worden, dan kan dat met de naam Sjaak Polak ook wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:34 schreef PicoMMP het volgende:
Omdat het ook gewoon goede voetballers waren. Als Sjaak Polak bij Barcelona terecht was gekomen, was het ook een "karakteristieke naam".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De wedstrijd van Sukquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik vind deze misschien nog grappiger:
[ afbeelding ]
ook relevant qua tijd van het jaar...
Suksuksuksuksuksuksuk'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Hij zat in zijn laatste seizoen(en) dicht tegen het niveau van Vertonghen op zijn top aan. Heitinga werd altijd als grootste talent gezien en heeft ook pech gehad met blessures. 'Prima, bruikbaar' vind ik dus denigrerend, hij heeft een fase gehad dat hij boven iedereen uitstak.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, in zijn beste vorm was hij een prima bruikbare CV in de eredivisie, maar meer is het nooit geweest. En de laatste 4 jaar is hij al gruwelijk op de weg naar beneden.![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De wedstrijd van Suk
Suksuksuksuksuksuksuk![]()
![]()
Ik denk niet dat hij dat niveau ooit gehaald heeft, Vertonghen is ook veel completer, ik vind hem meer met Alderweireld te vergelijken in zijn Ajax tijd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:57 schreef Donnis het volgende:
[..]
Hij zat in zijn laatste seizoen(en) dicht tegen het niveau van Vertonghen op zijn top aan. Heitinga werd altijd als grootste talent gezien en heeft ook pech gehad met blessures. 'Prima, bruikbaar' vind ik dus denigrerend, hij heeft een fase gehad dat hij boven iedereen uitstak.![]()
Zeg ook niet dat hij dat niveau ooit gehaald heeft, maar hij was duidelijk toe aan transfer naar buitenland en niveau lag zeker hoger dan 'degelijk en prima'. Vergelijking met Alderweireld is beter op zijn plaats inderdaad.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat niveau ooit gehaald heeft, Vertonghen is ook veel completer, ik vind hem meer met Alderweireld te vergelijken in zijn Ajax tijd.![]()
Die zou bij Ajax nu gewoon eerste spits zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De wedstrijd van Suk
Suksuksuksuksuksuksuk![]()
Omdat je Heitinga vergelijkt met Vertonghen op zijn top. Zat misschien 1 seizoen op het niveau van Alderweirld (en dat vind ik al bijzonder vleieind naar Heitinga), wat gewoon prima is voor Ajax, maar niets bijzonders.quote:
Vertonghen was en is gewoon 3 klassen beter.![]()
Hij is wel degelijk vergelijkbaar, Vertonghen had in zijn laatste seizoenen dat hij aanvallend steeds belangrijker werd en dat had Heitinga ook. Zo extreem ver van niveau van Vertonghen zat hij zeker niet, dus onzin om kinderachtig over te doen. En nergens zeg ik dat Heitinga beter was, natuurlijk was Vertonghen stukken verder.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat je Heitinga vergelijkt met Vertonghen op zijn top. Zat misschien 1 seizoen op het niveau van Alderweirld (en dat vind ik al bijzonder vleieind naar Heitinga), wat gewoon prima is voor Ajax, maar niets bijzonders.
Vertonghen was en is gewoon 3 klassen beter.![]()
Het blijft hoe dan ook knap dat hij nu bij Porto zitquote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die zou bij Ajax nu gewoon eerste spits zijn.![]()
Dat is ook weer heel grappig, dat jij iemand beschuldigt van kinderachtig doen. Ga zo door!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:44 schreef Donnis het volgende:
[..]
Hij is wel degelijk vergelijkbaar, Vertonghen had in zijn laatste seizoenen dat hij aanvallend steeds belangrijker werd en dat had Heitinga ook. Zo extreem ver van niveau van Vertonghen zat hij zeker niet, dus onzin om kinderachtig over te doen. En nergens zeg ik dat Heitinga beter was, natuurlijk was Vertonghen stukken verder.![]()
Ik ga de volwassene zijn en me niet meer laten uitlokken. Goed idee: ik negeer jouw posts, jij die van mij. Doei.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is ook weer heel grappig, dat jij iemand beschuldigt van kinderachtig doen. Ga zo door!![]()
Cavaliers buzzerbeatergenot. Doei.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:47 schreef Cavaliers het volgende:
http://nos.nl/artikel/208(...)terug-naar-ajax.html
Ajax, warme club.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Dat lijkt me een prima deal, daar ben ik heel gelukkig mee.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:44 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik ga de volwassene zijn en me niet meer laten uitlokken. Goed idee: ik negeer jouw posts, jij die van mij. Doei.![]()
4 goals en 4 assists waarvan 3 goals in een wedstrijd die is gewoon klaar bij Ajax. Wat zou de boer hem dan moeten appen of mailenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:47 schreef Cavaliers het volgende:
Ajax, warme club.![]()
![]()
Het Technisch Hart kijkt alle samenvattingen van Willem 2 hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:47 schreef Cavaliers het volgende:
Ajax, warme club.
Maar het is natuurlijk wel treurig dat je verhuurde supertalent klaagt dat zijn werkgever geen interesse in hem toont. Genant gewoon.![]()
Helaas is het geen sport.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
En nog steeds een free pass naar de Finals. Mad.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
En dan verliezen. James wordt steeds slechter dus die gaat de Cavs Kobe style naar de afgrond helpen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
En nog steeds een free pass naar de Finals. Mad.![]()
Cogod.quote:Maar dat voortdurende, trage geschuif in de eredivisie. Hoe doorbreek je dat?
,,Het probleem met trainen op positiespel is vaak: positiespel is eigenlijk gewoon een spel zonder doel. Het leidt nergens anders toe dan tot balbezit. Ook daarin zie je nu steeds dezelfde patronen terug bij Nederlandse teams en trainers: 'controle.' 'Haal die bal eruit'. Terwijl positiespel ertoe zou moeten leiden dat je een doelpunt maakt. Dat je vóóruit speelt.''
Zit het ook niet gewoon in de opleiding van onze spelers?
,,Dat hangt met elkaar samen. We vergeten nog wel eens dat je het voetballen het beste zélf kunt leren. Door het gewoon heel veel te doen. In plaats daarvan creëren wij aangeleerde voetballers. Wij leren kinderen hoe ze moeten voetballen, in plaats van dat ze het elkaar leren. Jongens zoals Oussama Tannane of Adnane Tighadouini, aan hen zie je: die hebben het zichzelf geleerd. Maar hoeveel van dat soort spelers zijn er nog in Nederland? Veel te weinig. Kijk eens naar het middenveld van Ajax. Er is er niet één die een mannetje kan passeren, of die een oplossing ziet die niemand anders had gezien. Klaassen niet, Bazoer niet, Gudelj niet. Ja, dan krijg je dus het voetbal dat je nu steeds ziet, elke week.''![]()
Houd jij het maar bij lachwekkende voetbalstatistiekjes waaruit blijkt dat Ajax het dit jaar beter doet dan vorig seizoen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En dan verliezen. James wordt steeds slechter dus die gaat de Cavs Kobe style naar de afgrond helpen.![]()
Kan er ook niks aan doen dat de Eastern uit pure stront bestaatquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En dan verliezen. James wordt steeds slechter dus die gaat de Cavs Kobe style naar de afgrond helpen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 00:09 schreef Loserkid het volgende:
De avond voor de klassieker en t is hier zo stil, dat zegt wat.![]()
Iedereen is zich aan het indekkenquote:Op zondag 7 februari 2016 00:09 schreef Loserkid het volgende:
De avond voor de klassieker en t is hier zo stil, dat zegt wat.![]()
Ja man, iedereen is benieuwd naar een lamme en een blinde te zien sparren.quote:Op zondag 7 februari 2016 07:53 schreef RijstNatie het volgende:
Zijn er al mensen aan de dunne voor de wedstrijd?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hij bedoelt eigenlijk dat hij veronderstelt dat de meeste mensen wel een leven hebben en niet om half één nog op een forum hangen.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mensen wel, Fok!kers niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 07:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij bedoelt eigenlijk dat hij veronderstelt dat de meeste mensen wel een leven hebben en niet om half één nog op een forum hangen.
Op naar de zaadpot. Nog 3 uurtjes.![]()
Zaadpot vandaag, zullen wel weggecounterd worden. 0-2.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Het accuzuur waarmee ik mijn ogen kan uitspoelen ligt al te wachten.quote:Op zondag 7 februari 2016 07:53 schreef RijstNatie het volgende:
Zijn er al mensen aan de dunne voor de wedstrijd?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ajax heeft de afgelopen 5 wedstrijden welgeteld 3 keer op doel geschotenquote:Op zondag 7 februari 2016 09:29 schreef BadderHaring het volgende:
Indekken als je tegen dit Feyenoord moet.
Gewoon een eenvoudige overwinning voor Ajax, helaas.dan gaan we inderdaad niet zo makkelijk winnen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Jammer He, Kuyt heeft niet de kwaliteiten om deze wedstrijd positief voor feyenoord te laten verlopen.
3-0 ajax.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2016 09:46:25 ]![]()
Indekkenquote:Op zondag 7 februari 2016 09:43 schreef Helpmefok het volgende:
Jammer He, Kuyt heeft niet de kwaliteiten om deze wedstrijd positief voor feyenoord te laten verlopen.
3-0 ajax.
Tegen tegenstanders die georganiseerd speelde. Dat kan Feyenoord niet. Die gaan als kippen zonder kop rondrennen.quote:Op zondag 7 februari 2016 09:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ajax heeft de afgelopen 5 wedstrijden welgeteld 3 keer op doel geschotendan gaan we inderdaad niet zo makkelijk winnen.
Ajax gaat gewoon winnen met 3-1. En dan is het hier weer even feest, zeker na het gelijkspel van PSV later.![]()
Ik heb de keuze tussen Ajax kijken of lekker in de bergen te wandelen met de honden.quote:Op zondag 7 februari 2016 09:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mensen wel, Fok!kers niet.
Op naar de zaadpot. Nog 3 uurtjes.
Helaas kies ik ervoor Ajax te gaan kijken en ik ben er nu al vrij zeker van dat dit een slechte keuze is."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Feyenoord gaat 5-3-2 spelen en hopen op Elia of een andere snelle neger (Kuyt bijvoorbeeld, die doet alles wat de trainer vraagt).
Ajax gaat breien.
0-0. Of 1-0. Of 0-1.![]()
Ajax kijken is altijd een slechte keuze. Roken ook. Drinken ook. En toch doet men het.quote:Op zondag 7 februari 2016 09:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb de keuze tussen Ajax kijken of lekker in de bergen te wandelen met de honden.
Helaas kies ik ervoor Ajax te gaan kijken en ik ben er nu al vrij zeker van dat dit een slechte keuze is.![]()
Welnee. Feyenoord gaat 5-3-2 spelen, dicht op elkaar, loeren op een counter. Gaat Ajax never nooit niet tegen op kunnen.quote:Op zondag 7 februari 2016 09:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tegen tegenstanders die georganiseerd speelde. Dat kan Feyenoord niet. Die gaan als kippen zonder kop rondrennen.
Ajax gaat gewoon winnen met 3-1. En dan is het hier weer even feest, zeker na het gelijkspel van PSV later.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat kunnen ze niet zo goed maar ik zie ook geen eenvoudige overwinning in het verschietquote:Op zondag 7 februari 2016 10:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welnee. Feyenoord gaat 5-3-2 spelen, dicht op elkaar, loeren op een counter. Gaat Ajax never nooit niet tegen op kunnen.![]()
Kuyt is geen neger. Die durft niet eens met Kongolo in het bubbelbad.quote:Op zondag 7 februari 2016 10:00 schreef PicoMMP het volgende:
Feyenoord gaat 5-3-2 spelen en hopen op Elia of een andere snelle neger (Kuyt bijvoorbeeld, die doet alles wat de trainer vraagt).
Ajax gaat breien.
0-0. Of 1-0. Of 0-1.![]()
Das een flinke margequote:Op zondag 7 februari 2016 10:00 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax gaat breien.
0-0. Of 1-0. Of 0-1.Nothing to see here, carry on![]()
Ajax wint gewoon met 3-0 hoor. Zelfs als Feyenoord in topvorm is, wint Feyenoord normaal gesproken niet in de Arena.
In de Kuip wil de scheids nog weleens een penalty geven aan Feyenoord, in de Arena krijgen we meestal rood, (op een gegeven moment zelfs 6 wedstrijden op rij) missen we de kansen die we krijgen en staat Ajax aan het eind van de rit weer met een grote grijns in de kleedkamer.![]()
dat heeft misschien een andere reden dan kleur, zal met zelfvertrouwen te maken hebbenquote:Op zondag 7 februari 2016 10:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kuyt is geen neger. Die durft niet eens met Kongolo in het bubbelbad.![]()
quote:Op zondag 7 februari 2016 10:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ajax wint gewoon met 3-0 hoor. Zelfs als Feyenoord in topvorm is, wint Feyenoord normaal gesproken niet in de Arena.
In de Kuip wil de scheids nog weleens een penalty geven aan Feyenoord, in de Arena krijgen we meestal rood, (op een gegeven moment zelfs 6 wedstrijden op rij) missen we de kansen die we krijgen en staat Ajax aan het eind van de rit weer met een grote grijns in de kleedkamer.Que?quote:De Amsterdammers kwamen in hun laatste drie duels met Feyenoord niet verder dan twee remises (0-0 en 1-1 in de competitie) en een nederlaag (1-0 in De Kuip).Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
http://www.hpdetijd.nl/20(...)on-goede-pers-heeft/quote:Hoe saai en matig Ajax ook speelt, de trainer heeft het nooit gedaan. De verdedigers en middenvelders kunnen eindeloos de bal heen en weer schuiven, nooit zal de pers zeggen dat Frank de Boer aan vervanging toe is. Gebrek aan passie? Aan de wil om vaker dan eens per kwartier — wat zeg ik, per half uur — op het doel te schieten? Aan een tekort aan spelplezier misschien, of aan de wil eens iets geks te doen en de mensen te vermaken?
Het ligt aan van alles, maar nooit aan degene die er verantwoordelijk voor is. De media klagen nog liever over de raad van commissarissen of de terreinknecht dan over good old Frankie de Boer.
Toch raar. Natuurlijk zijn journalisten opportunisten en zullen Ajax’ vier opeenvolgende kampioenschappen (2011-2014) hun beeld van hem roze hebben gekleurd. Maar dan nog. Met deze successen en met dit spel — met het al jaren slaapverwekkend voorspelbare, trage, impotente spel en uitzonderingen daargelaten — zou Martin Jol al lang met pek en veren Amsterdam zijn uitgedragen. De van iedere bravoure gespeende houding die Ajax sinds 2011 zo vaak in de Champions League liet zien, zou De Boers voorganger Jol zwaar zijn aangerekend. Het slappe verweer, de kinderlijk naïeve speelwijze in Europa zou ‘Ajaxonwaardig’ zijn genoemd. De uitschakelingen in de Europa League door clubjes als Steaua Boekarest zou tot hoon bij Johan Cruijff in De Telegraaf hebben geleid; talloos veel journalisten zouden Cruijff hebben nagesproken. Eruit met die man!
Maar De Boer zit waar hij zit. Let op mijn woorden: als Ajax zondag wint van Feyenoord dan schrijft de pers veel over hem; verliest Ajax, schrijven ze veel over de spelers. Niet toevallig waren het juist de spelers die zich deze week bij de supporters moesten verantwoorden voor het vertoonde spel. Aardig van De Boer om mee te praten, maar opnieuw waren het de spelers die beterschap moesten beloven. Zo gaat dat steeds. Geslaagde doorbraken van Ajaxtalenten stralen af op De Boer. Ontpoppen diezelfde talenten zich na enkele jaren spelen onder De Boer tot vroegoude schaakvoetballers, dan worden zíj uitgefloten, niet de systeemcoach met zijn looplijnen.
Hoe dit allemaal komt? De publieke figuur De Boer profiteert van zijn immer toegankelijke, eerlijke, openhartige, nuchtere, soms grappige, zelden onredelijke, geduldige, duidelijke, ongecompliceerde, respectvolle houding tegenover de media. Ook ik heb uitsluitend prettige ervaringen met hem gehad. Het is gewoon een sympathieke kerel, een voorbeeld voor de rest. En dat maakt het dat ik dit stukje tot aan de laatste alinea met tegenzin schreef. Maar wat daar staat, zo is het natuurlijk wel.![]()
Prachtig stuk. De klachten van de supporters over De Boer worden ook niet overgenomen door de pers.quote:Op zondag 7 februari 2016 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.hpdetijd.nl/20(...)on-goede-pers-heeft/![]()
Tja HP , die ligt niet in het spelershomequote:Op zondag 7 februari 2016 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.hpdetijd.nl/20(...)on-goede-pers-heeft/![]()
Laatste wedstrijd waarin Ajax goed voetbalde was ergens in het jaar 2012.quote:Op zondag 7 februari 2016 10:17 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga niet eens meer hopen op goed voetbal vandaag![]()
Wat is goed? Als ik naar het huidige team kijk hebben ze voor het laatst aardig voetbal laten zien in oktoberquote:Op zondag 7 februari 2016 10:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd waarin Ajax goed voetbalde was ergens in het jaar 2012.![]()
Dat is waar. Het is altijd weer het kip of het ei-verhaal. (Ligt het nou aan de matige selectie of De Boer?)quote:Op zondag 7 februari 2016 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is goed? Als ik naar het huidige team kijk hebben ze voor het laatst aardig voetbal laten zien in oktober![]()
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe grasmat, al kon die ook al niet minderMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niemand gleed uit bij de training gisteren in ieder gevalquote:Op zondag 7 februari 2016 10:34 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe grasmat, al kon die ook al niet minder![]()
Ik moet zeggen dat ik meestal wel geduld had met De Boer omdat hij een winnaar is en het team weer moest opbouwen en na verloop van tijd vond hij dan wel de sleutel naar succes.quote:Op zondag 7 februari 2016 10:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is waar. Het is altijd weer het kip of het ei-verhaal. (Ligt het nou aan de matige selectie of De Boer?)
Ik weet niet hoe het komt, misschien luistert hij teveel naar Trustfull maar er wordt veel te veel geschoven in het elftal.
Verder heb je het probleem Gudelj, je kan aan het aantal tegendoelpunten zien dat hij verdedigend zeker zijn nut heeft, echter aanvallend lukt het hem niet, als je het verschil ziet met Guardado die na een onderschepping meteen een bal op maat diep geeft, tja dat mis je toch echt wel, zeker omdat hij heel vaak de bal krijgt.![]()
Overdag valt het sowieso wel mee, het is vooral bij de avondwedstrijden als de condens van het stadion op het naar het veld zaktquote:Op zondag 7 februari 2016 10:34 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe grasmat, al kon die ook al niet minder![]()
Ik zou je spelfout heel snel verbeterenquote:Op zondag 7 februari 2016 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Overdag valt het sowieso wel mee, het is vooral bij de avondwedstrijden als de condens van het stadion op het naar het velt zakt
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2016 10:40:19 ]![]()
Dat zou wel eens goed mee kunnen spelen ja. Al helemaal wakker trouwens?quote:Op zondag 7 februari 2016 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Overdag valt het sowieso wel mee, het is vooral bij de avondwedstrijden als de condens van het stadion op het naar het velt zakt
Trustfull moet je sowieso niet serieus nemen. Getrouwd met Quinty, dan weet je het eigenlijk al wel. Zit heel weinig inhoud in.quote:Op zondag 7 februari 2016 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik meestal wel geduld had met De Boer omdat hij een winnaar is en het team weer moest opbouwen en na verloop van tijd vond hij dan wel de sleutel naar succes.
Ik weet niet hoe het komt, misschien luistert hij teveel naar Trustfull maar er wordt veel te veel geschoven in het elftal.Je bent negatiever over Gudelj dan ik, misschien dat de doelpuntjes die hij zo af en toe maakt zout in de ogen strooien. Ik vind het probleem meer zitten in matige niet-creatieve spelers zoals Sink en Serero.quote:Verder heb je het probleem Gudelj, je kan aan het aantal tegendoelpunten zien dat hij verdedigend zeker zijn nut heeft, echter aanvallend lukt het hem niet, als je het verschil ziet met Guardado die na een onderschepping meteen een bal op maat diep geeft, tja dat mis je toch echt wel, zeker omdat hij heel vaak de bal krijgt.![]()
zit nog aan de koffiequote:Op zondag 7 februari 2016 10:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou wel eens goed mee kunnen spelen ja. Al helemaal wakker trouwens?, niet goed gezien
![]()
![]()
Let maar op Gudelj wat hij doet als hij een bal onderschept, die geeft nooit een bal meteen diepquote:Op zondag 7 februari 2016 10:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Trustfull moet je sowieso niet serieus nemen. Getrouwd met Quinty, dan weet je het eigenlijk al wel. Zit heel weinig inhoud in.
[..]
Je bent negatiever over Gudelj dan ik, misschien dat de doelpuntjes die hij zo af en toe maakt zout in de ogen strooien. Ik vind het probleem meer zitten in matige niet-creatieve spelers zoals Sink en Serero.![]()
Ook in balbezit doet hij weinig om zich aanspeelbaar te maken. Don't forget.quote:Op zondag 7 februari 2016 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Let maar op Gudelj wat hij doet als hij een bal onderschept, die geeft nooit een bal meteen diep![]()
Je speelt standaard met een man minder als je Gudelj opstelt. Zelfde verhaal met Locadia bij PSV en Kramer bij Feyenoord.Dit, dus.![]()
John de Wolf bij de tafel van Kees: "De klassieker is een wedstrijd op zich."
Ondertussen ging Feyenoord er 9 van de 10 keer kansloos af met minimaal 3-0 begin jaren 90.![]()
![]()
In aanvallend opzicht wel inderdaadquote:Op zondag 7 februari 2016 10:54 schreef Buitendam het volgende:
Je speelt standaard met een man minder als je Gudelj opstelt. Zelfde verhaal met Locadia bij PSV en Kramer bij Feyenoord.![]()
1 van de leukste die ik me kan herinneren was in de Kuip toen Feyenoord op 2-0 kwam en er alsnog afging met 2-4. Die haat toen, heerlijk.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
John de Wolf bij de tafel van Kees: "De klassieker is een wedstrijd op zich."
Ondertussen ging Feyenoord er 9 van de 10 keer kansloos af met minimaal 3-0 begin jaren 90.![]()
Toen speelde De Wolf al niet meer mee, maar weet welke wedstrijd je bedoelt ja. Scoorde zelfs Bogarde nog. Ed de Goey met een paar flinke blunders. (niet voor het eerst)quote:Op zondag 7 februari 2016 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 van de leukste die ik me kan herinneren was in de Kuip toen Feyenoord op 2-0 kwam en er alsnog afging met 2-4. Die haat toen, heerlijk.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2016 11:07:32 ]![]()
Als deze opstelling klopt wint Ajax gewoon met 3-0.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:07 schreef Merkie het volgende:
Lol :\twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 07-02-2016 om 11:03:21Feyenoord: Vermeer, Karsdorp, VBeek, Botteghin, Kongolo, Vilhena, Tapia, Vejinovic, Toornstra, Kuyt, Basacikoglu reageer retweet
![]()
Klopt dus niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als deze opstelling klopt wint Ajax gewoon met 3-0.
El mmmmmmhahadi ipv Vejino.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Iets beter maar Bilul en Toornstra zijn ook vreselijk. Snap niet dat je die opstelt.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:14 schreef Abed het volgende:
[..]
Klopt dus niet.
El mmmmmmhahadi ipv Vejino.![]()
Wat verwacht je eigenlijk van Tapia?quote:Op zondag 7 februari 2016 11:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Iets beter maar Bilul en Toornstra zijn ook vreselijk. Snap niet dat je die opstelt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Bij de Tafel van Kees denken ze juist dat hij als verdedigende middenvelder meer op kan lossen dan Vejinovic.quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op zondag 7 februari 2016 11:17 schreef Abed het volgende:
[..]
Bij de Tafel van Kees denken ze juist dat hij als verdedigende middenvelder meer op kan lossen dan Vejinovic.Het is allebei drama. Maakt niet veel uit wie je opstelt daar.
![]()
Alsof daar nog veel van over was na zoveel kut wedstrijdenquote:Op zondag 7 februari 2016 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
El Ghazi in de spits, ben benieuwd. Nadeel is wel dat dit dramatisch is voor Miliks vertrouwen
hardcoholic![]()
Toen hij het vertrouwen kreeg liet die ook geen kut zien.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
El Ghazi in de spits, ben benieuwd. Nadeel is wel dat dit dramatisch is voor Miliks vertrouwen
Wel goed dat Schone erin staat die kan altijd wat forseren uit een dood spel moment.![]()
forseren jaquote:Op zondag 7 februari 2016 11:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen hij het vertrouwen kreeg liet die ook geen kut zien.
Wel goed dat Schone erin staat die kan altijd wat forseren uit een dood spel moment.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit, man man man.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
El Ghazi in de spits, ben benieuwd. Nadeel is wel dat dit dramatisch is voor Miliks vertrouwen![]()
Onbegrijpelijk ook, want ik blijf erbij dat Milik niet het probleem is. De aanvoer naar hem toe juist wel.![]()
Wij kijken naar Dijks, Viergever, Van der Hoorn en VeltmanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hoi Maarten, wat zei je ook alweer?quote:Op zondag 7 februari 2016 10:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]Pak nu de reeks van de 20 wedstrijden ervoor er eens bij.
Kan m'n ogen niet geloven.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoi Maarten, wat zei je ook alweer?![]()
Dit niveau is toch niet normaal? Over Ajax onwaardig gesproken. WTF laten ze zien in de eerste 18 minuten?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Man man man, het zal weer eens niet he.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Streppelgodquote:Op zondag 7 februari 2016 12:47 schreef Poepz0r het volgende:
Alemaal leuk dat Frank weg zou moeten, maar wie gaat hem in hemelsnaam vervangen? Vd BromGod?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gelukkig is er eens stevig met de achterban gepraat.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Niet normaal dit.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:43 schreef Tagliano het volgende:
Wij kijken naar Dijks, Viergever, Van der Hoorn en Veltman![]()
Mooie goal. Een goal die je zonder Klaassen niet maakt, een speler die erg ondergewaardeerd wordt hier.![]()
Ik vond hem vorig seizoen echt goed als halfspeler maar dit seizoen op 10 is hij gewoon een stuk minderquote:Op zondag 7 februari 2016 12:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooie goal. Een goal die je zonder Klaassen niet maakt, een speler die erg ondergewaardeerd wordt hier.![]()
Toch gaat het wel beter als hij meedoet. Hij heeft veel meer dreiging en daadkracht dan de alternatieven.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik vond hem vorig seizoen echt goed als halfspeler maar dit seizoen op 10 is hij gewoon een stuk minder![]()
Zolang Ajax blijft aanvallen is er niks aan de hand, maar anders word het toch constant billenknijpen..quote:Op zondag 7 februari 2016 12:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar het lijkt niet stabiel genoeg in de verdediging, te veel wijzigingen en gebrek aan kwaliteit![]()
Spelers uitfluiten is sowieso kansloos, maar bij een speler die de trainer "voorliecht" om naar de aartsrivaal te gaan verbaast dat nietquote:Op zondag 7 februari 2016 12:58 schreef Poepz0r het volgende:
uitfluiten van Vermeer. Trieste supporters hebben we serieus![]()
Rivaal trolololquote:Op zondag 7 februari 2016 13:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Spelers uitfluiten is sowieso kansloos, maar bij een speler die de trainer "voorliecht" om naar de aartsrivaal te gaan verbaast dat nietHet is voetbal bro. Al die sociale zwakkelingen van de maatschappij die het over rivalen hebben tijdens een potje voetbal
![]()
![]()
Voorliecht, wrijf even de slaap uit je ogenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Spelers uitfluiten is sowieso kansloos, maar bij een speler die de trainer "voorliecht" om naar de aartsrivaal te gaan verbaast dat nietMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
moordend tempo zo de eerste 40 minuten"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Verdommequote:Op zondag 7 februari 2016 13:11 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort 'supporters' mogen ze echt voor het leven verbannen hoor.. walgelijk
Opsporen en nooit meer terug laten komenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het is voetbal, daar gaat het juist om dit soort rivaliteiten. Seedorf uitfluiten, dat was echt gênant. Verder slaat meeleven met een potje voetbal nergens op, maar dat lijk jij ook te doen?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rivaal trolololHet is voetbal bro. Al die sociale zwakkelingen van de maatschappij die het over rivalen hebben tijdens een potje voetbal
![]()
![]()
Inderdaad, dat is echt om te kotsenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:11 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort 'supporters' mogen ze echt voor het leven verbannen hoor.. walgelijk![]()
Het is belachelijk dude. Ik ken geen sporten waar de meeste mongolen in een stadion zitten als bij voetbal. Zie je de supporters van de tegenstanders van Daphne Schippers haar al uitfluiten enz? Zie je de mensen Max Verstappen al uitfluiten als die langsrijd? Alleen in het voetbalquote:Op zondag 7 februari 2016 13:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is voetbal, daar gaat het juist om dit soort rivaliteiten. Seedorf uitfluiten, dat was echt gênant. Verder slaat meeleven met een potje voetbal nergens op, maar dat lijk jij ook te doen?![]()
Dit is voetbal "bro". Supporters bemoeien zich ermee, spelers en scheidsrechters worden uitgefloten om de wedstrijd te beïnvloeden. Als het niet bedreigend, racistisch, scheldend is, maak ik me er niet druk om.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is belachelijk dude. Ik ken geen sporten waar de meeste mongolen in een stadion zitten als bij voetbal. Zie je de supporters van de tegenstanders van Daphne Schippers haar al uitfluiten enz? Zie je de mensen Max Verstappen al uitfluiten als die langsrijd? Alleen in het voetbal![]()
Goed argument dit is voetbalquote:Op zondag 7 februari 2016 13:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit is voetbal "bro". Supporters bemoeien zich ermee, spelers en scheidsrechters worden uitgefloten om de wedstrijd te beïnvloeden. Als het niet bedreigend, racistisch, scheldend is, maak ik me er niet druk om.![]()
Voetbal is een volkssportquote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is belachelijk dude. Ik ken geen sporten waar de meeste mongolen in een stadion zitten als bij voetbal. Zie je de supporters van de tegenstanders van Daphne Schippers haar al uitfluiten enz? Zie je de mensen Max Verstappen al uitfluiten als die langsrijd? Alleen in het voetbal![]()
De commentator vindt het heel wat. Ik kom niet veel verder dan een alleraardigst kwartiertje, direct na de gelijkmaker. Echt tot een kans komen blijft gewoon heel lastig.![]()
Bij volkssport veldrijden werden de Nederlanders vorige week nog bespuugd en met bier bekogeld door de Belgenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is belachelijk dude. Ik ken geen sporten waar de meeste mongolen in een stadion zitten als bij voetbal. Zie je de supporters van de tegenstanders van Daphne Schippers haar al uitfluiten enz? Zie je de mensen Max Verstappen al uitfluiten als die langsrijd? Alleen in het voetbalCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dat betekend dat dit allemaal maar kan? Dude even serieusquote:Op zondag 7 februari 2016 13:21 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Niet van deze schaal, in Europa althans![]()
![]()
Waaruit concludeer je dat ik dit goedkeurquote:Op zondag 7 februari 2016 13:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat betekend dat dit allemaal maar kan? Dude even serieus![]()
Het kan slechter... Jammer dat je toch wel snelheid mist op de vleugels met Schöne en mindere mate Younes.![]()
Omdat je argumenten aangeeft daarom denk ik datquote:Op zondag 7 februari 2016 13:22 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Waaruit concludeer je dat ik dit goedkeur![]()
De Cil ging niet vrijuit bij de gol.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nee ik geef een verklaring. Voetbal is een volkssport. Een groot gedeelte van het volk is simpel. Derhalve heb je veel simpele mensen in het publiek.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omdat je argumenten aangeeft daarom denk ik dat![]()
Het is spannend, maar wel slecht.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:21 schreef Fargo het volgende:
De commentator vindt het heel wat. Ik kom niet veel verder dan een alleraardigst kwartiertje, direct na de gelijkmaker. Echt tot een kans komen blijft gewoon heel lastig.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Die kwam al voorbij, maar dat neemt niet weg dat je volledig gelijk hebtquote:Op zondag 7 februari 2016 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
Zum kotsen!![]()
![]()
Mag hopen dat dat hypocriete teringkrantje van jullie hier ook aandacht aan besteed.
[ afbeelding ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een mongooltjesquote:Op zondag 7 februari 2016 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
Zum kotsen!![]()
![]()
Mag hopen dat dat hypocriete teringkrantje van jullie hier ook aandacht aan besteed.
[ afbeelding ]![]()
Echt waardeloos van die verdediging, Riedewald kunnen we echt even niet missen. Verder zie ik wel kansen in de 2e helft, Feyenoord ook al 120 minuten in de benen![]()
We gaan er even voor zorgen dat dit in de media gaat komen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
Zum kotsen!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Laat ze het maar flink uitvergroten. Net zoals bij ADO.Zonder wrijving geen glans![]()
Iemand die mij NIET de ace stream van deze wedstrijd kan sturen?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
De reden waarom ik niet meer in stadions kom, figuren die gewoon een sport niet meer kunnen onderscheiden van het leven, wil er op geen enkele manier meer mee te maken hebben.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:11 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort 'supporters' mogen ze echt voor het leven verbannen hoor.. walgelijk🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Inderdaad, zo'n groot spandoek voor Heitinga slaat nergens op.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
Zum kotsen!![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Is ook weer overdreven, je hoeft er toch niet tussen te gaan staanquote:Op zondag 7 februari 2016 13:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
De reden waarom ik niet meer in stadions kom, figuren die gewoon een sport niet meer kunnen onderscheiden van het leven, wil er op geen enkele manier meer mee te maken hebben.![]()
Vervelende is dat je met zelfde trein terug moet, en na 4 keer een nacht op een politiebureau te hebben doorgebracht heb ik het wel gehad, voor mij hoeft het niet meer.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook weer overdreven, je hoeft er toch niet tussen te gaan staan🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We gaan er even voor zorgen dat dit in de media gaat komen.
Laat ze het maar flink uitvergroten. Net zoals bij ADO.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: