SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Judo is makkelijk instappen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Maar vechtsport lijkt mij ook nog steeds leukIk moet denk een keer gaan kijken bij paar plekken. Huisgenote wil wel mee zodat ik het niet zo eng vind.
Ik wil wel iets heftigers dan Judo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Judo is makkelijk instappen.
Als je iets intensers wilt, Krav Maga.
Met al die asielzoekers tegenwoordig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar dansen of vechtsport.. Neig ik wel iets meer naar vechtsport omdat ik daar meer aan heb voor mijn gevoel
Laten we een GRTD pretpark meet doen deze zomer. Ben vorige zomer met Pax, Johannes en Etsu naar Walibi geweest.quote:
Ben ik lang niet geweest zegquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil dit jaar wel weer een keer naar walibi
Als mensen mee willen, dan ben ik ook wel inquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laten we een GRTD pretpark meet doen deze zomer. Ben vorige zomer met Pax, Johannes en Etsu naar Walibi geweest.
Tofquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:29 schreef Crack_ het volgende:
Als mensen mee willen, dan ben ik ook wel in
- Amaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben echt dol op achtbanen, zou meegaan.
Is er veel meer dan achhtbaan in Walibi dan? :$quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook.
Dus je kan nog steeds mee gaan.
Jawelquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is er veel meer dan achhtbaan in Walibi dan? :$
Nooit geweest
Heel veel meer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit geweest
Ik ben erquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit geweest
Rustaaghhquote:
Haha ik weet niet of die wil hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:33 schreef Amarantha het volgende:
En kaneel als loka gaat.
En we gaan pax enz overhalen.
We zitten niet aan elkaar vast hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:33 schreef Amarantha het volgende:
En kaneel als loka gaat.
En we gaan pax enz overhalen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha ik weet niet of die wil hoor.
Nou, ik dacht dat misschien wil je dan wel meequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zitten niet aan elkaar vast hoor.
Dit kan ik bevestigenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zitten niet aan elkaar vast hoor.
Vies duur.quote:
Ik ga daar nu niks over zeggen. Maar over het algemeen heb ik vrij weinig zin in meets.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik dacht dat misschien wil je dan wel mee
Wat bedoel je? :$quote:
Ik ga morgen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:35 schreef Crack_ het volgende:
Fera, ben je ondertussen al thuis trouwens?
Waarom begin je de hele tijd met 'Pax enz'? Ben ik niet even belangrijk genoeg in jouw ogen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben in ieder geval serieus en lijkt me leuk plan. Vorige keer met Pax enz was ook erg leuk, met nog meer mensen is vast nog leuker!
Ik denk het schijnbare gebrek aan klefheid dat ze heeft waargenomen. :$quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga daar nu niks over zeggen. Maar over het algemeen heb ik vrij weinig zin in meets.
Of pretparken.
[..]
Wat bedoel je? :$
Door zo'n actie?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh. Vorige keer was mijn kaartje 10 euro.
Precies wat ik zeg?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga daar nu niks over zeggen. Maar over het algemeen heb ik vrij weinig zin in meets.
Of pretparken.
[..]
Wat bedoel je? :$
ahh chilliebilliequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga morgen.Kan ik mijn moeder nog een beetje helpen terwijl ze nachtdienst heeft.
Dat is slechts in het openbaar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk het schijnbare gebrek aan klefheid dat ze heeft waargenomen. :$
Oh ja geen idee. Automatische tik van mijquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom begin je de hele tijd met 'Pax enz'? Ben ik niet even belangrijk genoeg in jouw ogen?
Ja. En Pax, Johannes en Etsu hadden ook voor 10 euro omdat mijn moeder veel kaarten had. *bij 5 zegels heb je al veel korting*quote:
Nee, dan moet ik bewegen. Ik haat bewegen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is slechts in het openbaar.
Anders ben je niet van me af te slaan.
Duinrell bestequote:
Daar ga ik binnenkort al heen. Kaartjes gekregen van schoonouders.quote:
Ik doe nooit genoeg boodschappen om zo'n kaart vol te krijgen is mijn ervaring. Na een paar keer opgegeven.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. En Pax, Johannes en Etsu hadden ook voor 10 euro omdat mijn moeder veel kaarten had. *bij 5 zegels heb je al veel korting*
Watquote:
Ja ok leuk maar voor volwassene?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat![]()
Daar ging ik vroeger altijd kamperen
Goeie herinneringen
Als je 'Ets' typt ipv 'Pax', ben je net evenveel tijd kwijt aan het typen, dus 'kortste typen' is een slechte smoes aangezien iedereen dan weet wie je bedoeltquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja geen idee. Automatische tik van mijIs kortste typen.
Maar mijn moeder spaart ze ook. Dus mensen zonder ouders die bij de Jumbo winkelen kunnen tegen die tijd ook bij mij terecht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe nooit genoeg boodschappen om zo'n kaart vol te krijgen is mijn ervaring. Na een paar keer opgegeven.
WIE HEB IK AAN DE LIJJJJJJJJN HALLO HALLOOOOquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
MAG IK OOK KOMEN HALLO HALLO
Ik vind Ets echt kut klinken, sorryquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Als je 'Ets' typt ipv 'Pax', ben je net evenveel tijd kwijt aan het typen, dus 'kortste typen' is een slechte smoes aangezien iedereen dan weet wie je bedoelt
Ik denk dat je mij iets moet vertellen.
Geen idee meer eigenlijkquote:
HALLOquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WIE HEB IK AAN DE LIJJJJJJJJN HALLO HALLOOOO
Tuurlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
MAG IK OOK KOMEN HALLO HALLO
Jointjes roken in de boottochtjes tochquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ga ik binnenkort al heen. Kaartjes gekregen van schoonouders.
"shows up"quote:
Ik zou dat dus echt nooit doenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jointjes roken in de boottochtjes toch
Mijne ook jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:39 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik denk dat veel ouders van hier toch wel bij de Jumbo boodschappen doen?
In de fata morganaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jointjes roken in de boottochtjes toch
Nee, Hoogvliet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mijn ouders aan de AH verbondenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:39 schreef Amarantha het volgende:
Maar er gaan junks mee. Daar wil je toch niet mee gezien worden?quote:
Daarom. Dus mocht het plan doorgaan denk ik dat het wel goed komt met die korting voor iedereenquote:
Ik ook niet uit mezelfquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou dat dus echt nooit doen
[..]
Mijne ook ja
Oh shit. Heb je een goed puntquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar er gaan junks mee. Daar wil je toch niet mee gezien worden?
Mijn moeder ook. Maar vaak houdt ze die dingen voor haarzelf of geeft ze het eerst aan mijn broertje.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:39 schreef Amarantha het volgende:
Hehe, geniaal hoe iedereen de voorste plek probeerde te ontwijken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Etsu, die wildwaterrivier was ook tof he
Ik blow eigenlijk gewoon nooit buitenshuisquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook niet uit mezelfWas een leuke verrassing
Zij houdt het ook voor haarzelf in eerste instantie maar als ik roep 'ik wil weg met wat mensen van het FOK! forum' dan krijg ik ze gerust allemaalquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder ook. Maar vaak houdt ze die dingen voor haarzelf of geeft ze het eerst aan mijn broertje.
Ik bedoelde die ronde bootjesquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hehe, geniaal hoe iedereen de voorste plek probeerde te ontwijken.
Ik deed het juist het liefste buiten. Beetje wandelen en met een jointje tegen de boom.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik blow eigenlijk gewoon nooit buitenshuis
Ik vind plus altijd beetje tokkiequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders doen boodschappen bij de boni en de plus. Alle acties gaan aan mijn voorbij.
De Plus heeft toch wel acties? $quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders doen boodschappen bij de boni en de plus. Alle acties gaan aan mijn voorbij.
Dat komt door die walvis op tvquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind plus altijd beetje tokkie
Noem jij het FOK forum gewoon ja? Dem balls.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zij houdt het ook voor haarzelf in eerste instantie maar als ik roep 'ik wil weg met wat mensen van het FOK! forum' dan krijg ik ze gerust allemaal
Blowen in de natuur is wel een echte aanraderquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik blow eigenlijk gewoon nooit buitenshuis
Ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Noem jij het FOK forum gewoon ja? Dem balls.
Ik snap niet hoe dik zijn meteen tokkie is? Ik vind haar niet aso ogen of zo.quote:
Was toch ook niet serieus bedoelt johquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dik zijn meteen tokkie is? Ik vind haar niet aso ogen of zo.
Zware shag en tattoos in het gezicht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was toch ook niet serieus bedoelt johIk vind dik ook niet tokkie ogen
Wel in combinatie met wat andere dingen soms
Voor alles heb je maar 1 boekje nodig, wat je moet bij betalen verschilt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Laatst met die messenactie van de AH had je 7 zegelboekjes nodig voor een messenset en een houtblok. 1,5 zelf volgekregen, de andere 5,5 door m'n ma en stiefoma. Die willen niets anders dan de AH.
Ik dacht al. Want als je dat over die neger zegt is het gelijk racisme.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was toch ook niet serieus bedoelt johIk vind dik ook niet tokkie ogen
Wel in combinatie met wat andere dingen soms
Joh. Dat zeg ik.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor alles heb je maar 1 boekje nodig, wat je moet bij betalen verschilt.
Oh ja ik weet alweer wat je bedoeld. Haha jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja, waar je nat werd toch? Wilde iedereen de voorste plek toch ontwijken?
Het woord neger gebruiken anno 2016 is wel een puntjequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht al. Want als je dat over die neger zegt is het gelijk racisme.
Stahp. Niet weerquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het woord neger gebruiken anno 2016 is wel een puntje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja ik weet alweer wat je bedoeld. Haha ja
Sorry, ik zal wel gewoon primaat zeggen dan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het woord neger gebruiken anno 2016 is wel een puntje
Oh die ronde bootjes. Nat worden ontwijken is haast op puur gelukquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja ik weet alweer wat je bedoeld. Haha ja
hoezo?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb erg veel tegenzin in het weekend.
Daar ging wat mis bij het brownies bakkenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb weer een FOK!meet gemist volgens mij
nee bij dirkquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:39 schreef Amarantha het volgende:
ligt eraan wat voor soort junksquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar er gaan junks mee. Daar wil je toch niet mee gezien worden?
kan dat weekend je niet opvrolijken dan als je er eenmaal bent?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga een weekendje weg maar ben eigenlijk al anderhalve week in een heel stom humeur.
Beetje meth er doorheenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ging wat mis bij het brownies bakken
Allemaal stoners.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor soort junks
Met vrienden. Maar denk het niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
kan dat weekend je niet opvrolijken dan als je er eenmaal bent?
ga je met kaneel?
stoners zijn wel ok, was het zelf ookquote:
Positief zijn. Het ging al aardig gisteren. :$quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met vrienden. Maar denk het niet.
Straght edge leefquote:
Apart. Eerst zat je nog te haten op stoners.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
stoners zijn wel ok, was het zelf ook
hard drugs gebruiker trap ik het liefst gelijk van de hoogste achtbaan af
Zegt de man die een bong en een wietpijpje heeft gekocht.quote:
Wat heb je gepland? Veel actieve dingen waar je geen zin in hebt of?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met vrienden. Maar denk het niet.
Ja, was meer dan een jaar geleden jongenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Zegt de man die een bong en een wietpijpje heeft gekocht.
Sorry.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Positief zijn. Het ging al aardig gisteren. :$
Naar Ardennen, beetje wandelen en spelletjes doen. Maar ik heb gewoon geen zin in mensen zien en vrolijk doen en uberhaupt naar buiten gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb je gepland? Veel actieve dingen waar je geen zin in hebt of?
ik haat op alle drugsgebruikersquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Apart. Eerst zat je nog te haten op stoners.
Meer dan een jaar niet hoor, niet overdrijven. En volgens mij weet je gewoon niet goed hoe je het moet gebruiken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, was meer dan een jaar geleden jongen![]()
Later bleek dat ik het allemaal toch niet zo heel bijzonder vind
Dit is geen kritiek, maar een aanmoediging.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Naar Ardennen, beetje wandelen en spelletjes doen. Maar ik heb gewoon geen zin in mensen zien en vrolijk doen en uberhaupt naar buiten gaan.
Hm ja dat is wel kut inderdaad. Want als je nu opeens afzegt krijg je daar weer scheve gezichten overquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Naar Ardennen, beetje wandelen en spelletjes doen. Maar ik heb gewoon geen zin in mensen zien en vrolijk doen en uberhaupt naar buiten gaan.
Ik droomde gister toevallig dat ik aan het blowen was bij m`n oma, en dat ze liep te schelden dat ik haar nooit zag en de keer dat ik haar zag jointje zat te roken in dr huis, en toen ik nam ik een trekje en blies ik de rook in haar gezicht uitquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Meer dan een jaar niet hoor, niet overdrijven. En volgens mij weet je gewoon niet goed hoe je het moet gebruiken.
Afzeggen zou sneu zijn ja, zijn auto's voor geleend, hotel geboekt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja dat is wel kut inderdaad. Want als je nu opeens afzegt krijg je daar weer scheve gezichten over
Dromen zijn geweldig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik droomde gister toevallig dat ik aan het blowen was bij m`n oma, en dat ze liep te schelden dat ik haar nooit zag en de keer dat ik haar zag jointje zat te roken in dr huis, en toen ik nam ik een trekje en blies ik de rook in haar gezicht uit![]()
![]()
Raarrr
wat serieus bij mij werktquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Afzeggen zou sneu zijn ja, zijn auto's voor geleend, hotel geboekt.
Maar ben gewoon al moe als ik eraan denk en voel me gedeprimeerd en stom en waardeloos.
Al gedaan vanavondquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wat serieus bij mij werkt
luister beetje oorlog muziek of muziek dat zich focust op geweld
gooi als je frustratie eruit op jou manier, fok je zelf eerst op, sla een kussen of schreeuw ofzo
als het er eenmaal uit is voel je je wel beter
Wat is oorlogmuziek?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wat serieus bij mij werkt
luister beetje oorlog muziek of muziek dat zich focust op geweld
gooi als je frustratie eruit op jou manier, fok je zelf eerst op, sla een kussen of schreeuw ofzo
als het er eenmaal uit is voel je je wel beter
misschien gewoon een nachtje rust pakken en goed nadenken wat het probleem isquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ben nog steeds gedeprimeerd.
This is war? Van 30 seconds to mars bedoel je?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ehm
this is war
attack on babylon
mayday on the frontline
zulke shit
het is een oorlog liedjequote:Op donderdag 4 februari 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
This is war? Van 30 seconds to mars bedoel je?![]()
Vinddat nou niet echt een nummer om je frustratie los te krijgen
Wat een kutnummerquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
het is een oorlog liedje![]()
bedoel meer shit als dit
als ik dit luister als k boos ben op volle volume krijg ik echt zin om dingen te slopen
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja dat jij het niks vind snap ik wel, jij komt ook niet uit de ghetto.
deze man was echt gangster tho. South compton cripsquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rap is best tof hoor soms, maar niet dat geforceerde wangster shit
ligt eraan wat, sommige van die gangster-shit is wel dikquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rap is best tof hoor soms, maar niet dat geforceerde wangster shit
Like?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ligt eraan wat, sommige van die gangster-shit is wel dik
Haha ja, waar je vet snel weer aan de beurt wasquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oh die ronde bootjes. Nat worden ontwijken is haast op puur geluk
Ik dacht dat je die bootjes bedoelde, waar we iedere keer in gingen.
quote:
Mwah mwahquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
fok-it kan je deze waarderen?
Die van Wu Tang Clan is aardigquote:
Haha echt he.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:36 schreef Fera het volgende:
Weer een spannende dag uit het leven van OF.
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waar beoordeel jij hip hop op?
Iedereen wordt er helemaal stil vanquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vanavond was even schrikken op de app zeg.
Ik zei tegen een jongen: loop naar de hel k*nk hoer
hierop antwoorde hij dit( letterlijke citaat)
OPROTTEN TERING MONGOOL BEN NU ECHT ECHT NIET IN DE STEMMING LAAT ME MET RIST NU VUILE KLOOTZAK ALTIJD SCHELDEN WAT THE FUCK EN SCHELD NIET MET KANKER MN BUURMAN HAD HET
Waarop ik antwoorde:
ahja
Haha ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen wordt er helemaal stil van
Ajacieden hebben altijd een zwak voor een andere mannelijke voetballer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omdat in je fotoboek een of andere voetballer staat
jaquote:
ik kan als hetero toch nog wel zien of iemand knap is of nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omdat in je fotoboek een of andere voetballer staat
er staat dat je verliefd bent op hemquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kan als hetero toch nog wel zien of iemand knap is of niet
Cernygod
ik ben ook verliefd op ajaxquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
er staat dat je verliefd bent op hem
Ik heb je niet gehoord inderdaadquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:18 schreef supersof het volgende:
dit is echt het raarste filmpje ooit
https://www.facebook.com/(...)eos/180429602324556/
fokkie niet kijken
mattie wtfquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:18 schreef supersof het volgende:
dit is echt het raarste filmpje ooit
https://www.facebook.com/(...)eos/180429602324556/
fokkie niet kijken
ja heel erg gestoordquote:
Maar of daar een foto voor nodig isquote:
lolquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar of daar een foto voor nodig is
hihaho
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar of daar een foto voor nodig is
hihaho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:23 schreef xcachet het volgende:
Aardig uitzichtje welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:23 schreef xcachet het volgende:
En ik maar dood vriezen buiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nicequote:Op donderdag 4 februari 2016 23:25 schreef wietparkiet het volgende:
oh wij hadden vandaag die cola kip fokkie
dat is gewoon goede shit
neequote:
wat is mis met mensenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:25 schreef wietparkiet het volgende:
oh wij hadden vandaag die cola kip fokkie
dat is gewoon goede shit
dus als je een keer komt eten raad ik je dat wel aanquote:
Even je smoel houden jijquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee
[..]
wat is mis met mensen
vriend heb je het wel eens op?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:30 schreef Trollscience het volgende:
kip met coladan heb je toch oprecht hersenschade
Kan echt niet hoor. Begon me al zorgen te maken. Ook niet even bellen of zo.quote:
neequote:Op donderdag 4 februari 2016 23:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vriend heb je het wel eens op?
Don't knock it 'till you try it.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:30 schreef Trollscience het volgende:
kip met coladan heb je toch oprecht hersenschade
was gwn aan het werken hoorquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan echt niet hoor. Begon me al zorgen te maken. Ook niet even bellen of zo.
quote:
oké maak het voor me dan kun je mss mijn mening veranderenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon mondje dicht dan
het is echt goeie
kom maar een keer bij me eten dan kun je het bestellenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oké maak het voor me dan kun je mss mijn mening veranderen
het klinkt zo vies
waar kun je het bestellen dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom maar een keer bij me eten dan kun je het bestellen
Zelf maken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waar kun je het bestellen dan?
in het restaurant waar ik werkquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waar kun je het bestellen dan?
je werkt helemaal niet in een restaurant leugenaarquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in het restaurant waar ik werk
Ik heb echt al heul heul lang geen kleding meer gekochtquote:
Dat is te zien ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb echt al heul heul lang geen kleding meer gekocht
wowquote:
Ik ook wel maar ik wacht wel tot het warm is buiten. Ik wil nog een leuk zomerjurkje erbij hebben.quote:
ohquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je werkt helemaal niet in een restaurant leugenaar
Grapje.quote:
Nou ja, ik zou elke maand kleding kunnen kopen, maar ja. Vind het vaak zonde van het geldquote:
Geef maar aan mij dan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou elke maand kleding kunnen kopen, maar ja. Vind het vaak zonde van het geldAlleen als ik het echt nodig heb
of welquote:
zonde van ONS geld ja!!quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou elke maand kleding kunnen kopen, maar ja. Vind het vaak zonde van het geldAlleen als ik het echt nodig heb
sinds vorige weekquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
of wel
[..]
zonde van ONS geld ja!!
Ik heb niet heel veel kleding. Heb maar weinig ruimte voor kledingkast dus heb een kleine kastquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:36 schreef Fera het volgende:
Aan de andere kant wil ik ook mijn kledingkast opruimen. Hangt ook veel spul wat ik niet meer draag.
#vrouwenstruggles
Foto?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:36 schreef Paxcon het volgende:
ik heb deze week nieuwe schoenen gehaald
quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]Simpel maar wel netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik heb ook niet veel kleding. Wel een grote kast (of drie eigenlijk), maar bewaar er ook andere dingen in. Probleem is dat ik heel snel iets rommelig vind. Ik wil gewoon die kasten eens een keer goed opruimen en herorganiseren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel kleding. Heb maar weinig ruimte voor kledingkast dus heb een kleine kastWat er voor zorgt dat als ik veel nieuwe kleding koop dat ik wel oudere kleding weg MOET doen. Hoewel ik nu op de gang een gangkast erbij heb gekregen laatst
Dus kan daar nu wel wat opslaan
Ik heb buiten naast mijn deur een kast gezet voor mijn schoenenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nu genoeg schoenen om een schoenenrek te rechtvaardigen.
Ik heb genoeg boards om een boardrack te rechtvaardigenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nu genoeg schoenen om een schoenenrek te rechtvaardigen.
Gewoon zo min mogelijk kledingquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel kleding. Heb maar weinig ruimte voor kledingkast dus heb een kleine kastWat er voor zorgt dat als ik veel nieuwe kleding koop dat ik wel oudere kleding weg MOET doen. Hoewel ik nu op de gang een gangkast erbij heb gekregen laatst
Dus kan daar nu wel wat opslaan
Ik vind ook snel iets rommeligquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel kleding. Wel een grote kast (of drie eigenlijk), maar bewaar er ook andere dingen in. Probleem is dat ik heel snel iets rommelig vind. Ik wil gewoon die kasten eens een keer goed opruimen en herorganiseren.
Ja naja ik kan nu al mijn vesten wel in die kast leggen. Scheelt ook wel veel ruimte.quote:
beter zo'n wallrackquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg boards om een boardrack te rechtvaardigenMoet alleen even kijken wat het beste zal werken. Denk iets als een gitaarrack ofzo.
Mja dat lijkt me het tofste. Probleem is dat ik met 2 katten zit...quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter zo'n wallrack
kun je het deck ook nog beetje zien
als je hem hoog genoeg hangt komen ze er toch niet opquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja dat lijkt me het tofste. Probleem is dat ik met 2 katten zit...
Die zou ik ook dragen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
Deze broek vind ik leukk
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2015/5ST_0294_003R.jpg]&set=key[rotate],value[0.35]&set=key[width],value[3874]&set=key[height],value[4530]&set=key[x],value[687]&set=key[y],value[533]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar ik denk dat ik er te kort voor ben.
nee gewoon binnenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:42 schreef supersof het volgende:
wp zitten jullie ook altijd buiten te eten als je moet werken en daarvoor nog moet eten
hie is een restaurant en er zitten altijd een paar medewerkers buiten te eten met dikke jassen aan enzo
Ik heb geen vrije muur waarvan de katten er niet op kunnen komen...quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je hem hoog genoeg hangt komen ze er toch niet op
Oneffen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:44 schreef Trollscience het volgende:
ik vind kleren met niet-effen kleuren altijd wel leuk
dat is wel jammer danquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen vrije muur waarvan de katten er niet op kunnen komen...
ja ik vind dat zo raarquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee gewoon binnen
maar wij eten om half 5 ofzo en de meeste mensen komen pas na 5'en binnen
ga nog liever in de keuken eten dan
maar zondag was het heel druk maar toen hebben ze ook gewoon geregeld dat we ergens even rustig konden zitten om te eten
Mooi, dan hebben we op de meet niet hetzelfde aan.quote:
99% kans dat ik een jurkje draag.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben we op de meet niet hetzelfde aan.
zou dat echt niet okee vinden hoorquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik vind dat zo raarze praten ook niet echt ofzo, gewoon in de kou eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |