Nee, dat niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar of daar een foto voor nodig is
hihaho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:23 schreef xcachet het volgende:
Aardig uitzichtje welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:23 schreef xcachet het volgende:
En ik maar dood vriezen buiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nicequote:Op donderdag 4 februari 2016 23:25 schreef wietparkiet het volgende:
oh wij hadden vandaag die cola kip fokkie
dat is gewoon goede shit
neequote:
wat is mis met mensenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:25 schreef wietparkiet het volgende:
oh wij hadden vandaag die cola kip fokkie
dat is gewoon goede shit
dus als je een keer komt eten raad ik je dat wel aanquote:
Even je smoel houden jijquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee
[..]
wat is mis met mensen
vriend heb je het wel eens op?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:30 schreef Trollscience het volgende:
kip met coladan heb je toch oprecht hersenschade
Kan echt niet hoor. Begon me al zorgen te maken. Ook niet even bellen of zo.quote:
neequote:Op donderdag 4 februari 2016 23:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vriend heb je het wel eens op?
Don't knock it 'till you try it.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:30 schreef Trollscience het volgende:
kip met coladan heb je toch oprecht hersenschade
was gwn aan het werken hoorquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan echt niet hoor. Begon me al zorgen te maken. Ook niet even bellen of zo.
quote:
oké maak het voor me dan kun je mss mijn mening veranderenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon mondje dicht dan
het is echt goeie
kom maar een keer bij me eten dan kun je het bestellenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oké maak het voor me dan kun je mss mijn mening veranderen
het klinkt zo vies
waar kun je het bestellen dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom maar een keer bij me eten dan kun je het bestellen
Zelf maken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waar kun je het bestellen dan?
in het restaurant waar ik werkquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waar kun je het bestellen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |