Ook Lavenderr heeft een toestel ontvangen,quote:
*************ONTKNOPING*****************quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:07 schreef Burdie het volgende:
Op FOK:
- schoonvader van murp (kazam + lebara)
- Lavenderr (kazam + lebara)
- Hierdekerstman (Nokia + telfort)
- moeder van ktnxbye (Samsung + VF)
- 111210
- Aardbei16
- schoonouders AceHighHugo (kazam + lebara)
- Ouders van S.mol_81 (kazam + lebara) *inmiddels heeft hij een fokaccount![]()
Op Twitter:
@DennisvrdVoort (kazam)
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:53 schreef 111210 het volgende:
mn vriendin is net gebeld, een of andere verkoper die dr probeerde over te halen om te gaan beleggen in een vaag project.
Gratis festival telefoontje met 5,- beltegoed dus!
en hoe heet de website? Juist... bel me nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat is "het recht van verzet?
....quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
en hoe heet de website? Juist... bel me niet
Murp is de originele TS dus lijkt me logisch dat deze open blijft.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Murp is de originele TS dus lijkt me logisch dat deze open blijft.
Hallo, ik wil graag gebruik maken van mijn recht van verzetquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het 'bel mij niet register' is schijn.![]()
Het 'recht van verzet' werkt beter.
dat is de straf van het lapohuntenquote:
Telefoontjes met plutonium verspreid, volgende week verhalen over de slachtoffers.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand een samenvatting?
Telefoons ontvangen. Er zijn eerst 2 gebeld door nummer maar konden niet opnemen. Murp en GSMboy hebben dat nr teruggebeld. In de tussentijd is vriendin van 101211 gebeld met een relaas over beleggingen en wacht murp nog steeds op om terug gebeld te worden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand een samenvatting?
Wordt vervolgd dus..quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Telefoons ontvangen. Er zijn eerst 2 gebeld door nummer maar konden niet opnemen. Murp en GSMboy hebben dat nr teruggebeld. In de tussentijd is vriendin van 101211 gebeld met een relaas over beleggingen en wacht murp nog steeds op om terug gebeld te worden.
Die van Murp moet al uit zijn gezet, half uur is ruim verstreken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Telefoons ontvangen. Er zijn eerst 2 gebeld door nummer maar konden niet opnemen. Murp en GSMboy hebben dat nr teruggebeld. In de tussentijd is vriendin van 101211 gebeld met een relaas over beleggingen en wacht murp nog steeds op om terug gebeld te worden.
staat in de openingspost, de qlimax was een telefoontje na 2 dagen met een of andere scam om te gaan beleggen. (In mijn geval tenminste, geen iedee wie of wat de rest aan de lijn heeft gehad)quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand een samenvatting?
nog makkelijker: met wie spreek ik?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hallo, ik wil graag gebruik maken van mijn recht van verzet
*van uw wat?
Van mijn recht van verzet, dus u mag mij niet meer bellen
*nooit van gehoord meneer, goedemiddag![]()
-tuut-tuut-tuut-
nou ik vermoed dat murp zo lekker gaat slapen ipv op dat belletje te wachten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wordt vervolgd dus..
Welterusten
Maar al deze fokkers toevallig dezelfde scam? Is wel heel toevallig..quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef 111210 het volgende:
[..]
staat in de openingspost, de qlimax was een telefoontje na 2 dagen met een of andere scam om te gaan beleggen. (In mijn geval tenminste, geen iedee wie of wat de rest aan de lijn heeft gehad)
Ha die ga ik onthouden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
nog makkelijker: met wie spreek ik?
met die en die..
sorry, ik sta onder bewind
oh dan mag ik u niks aanbieden, prettige dag en bedankt voor uw tijd
soms zijn er momenten dat ik blij ben dat ik een bewindvoerder heb
Iedereen onder bewind, dat wordt een feestquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
met die en die..
ja, want gewoon 'nee bedankt' zeggen is inderdaad rete-ingewikkeld....quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
met die en die..
ik heb al een app gedownload die het telefoontje opneemt als ik natuurlijk ook opneemt, hopen dat die app het houdt op de crappe telefoonquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik vermoed dat murp zo lekker gaat slapen ipv op dat belletje te wachten.
Dit dusquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:18 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
ja, want gewoon 'nee bedankt' zeggen is inderdaad rete-ingewikkeld....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |