je werkt helemaal niet in een restaurant leugenaarquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in het restaurant waar ik werk
Ik heb echt al heul heul lang geen kleding meer gekochtquote:
Dat is te zien ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb echt al heul heul lang geen kleding meer gekocht
wowquote:
Ik ook wel maar ik wacht wel tot het warm is buiten. Ik wil nog een leuk zomerjurkje erbij hebben.quote:
ohquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je werkt helemaal niet in een restaurant leugenaar
Grapje.quote:
Nou ja, ik zou elke maand kleding kunnen kopen, maar ja. Vind het vaak zonde van het geldquote:
Geef maar aan mij dan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou elke maand kleding kunnen kopen, maar ja. Vind het vaak zonde van het geldAlleen als ik het echt nodig heb
of welquote:
zonde van ONS geld ja!!quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou elke maand kleding kunnen kopen, maar ja. Vind het vaak zonde van het geldAlleen als ik het echt nodig heb
sinds vorige weekquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
of wel
[..]
zonde van ONS geld ja!!
Ik heb niet heel veel kleding. Heb maar weinig ruimte voor kledingkast dus heb een kleine kastquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:36 schreef Fera het volgende:
Aan de andere kant wil ik ook mijn kledingkast opruimen. Hangt ook veel spul wat ik niet meer draag.
#vrouwenstruggles
Foto?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:36 schreef Paxcon het volgende:
ik heb deze week nieuwe schoenen gehaald
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]Simpel maar wel netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik heb ook niet veel kleding. Wel een grote kast (of drie eigenlijk), maar bewaar er ook andere dingen in. Probleem is dat ik heel snel iets rommelig vind. Ik wil gewoon die kasten eens een keer goed opruimen en herorganiseren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel kleding. Heb maar weinig ruimte voor kledingkast dus heb een kleine kastWat er voor zorgt dat als ik veel nieuwe kleding koop dat ik wel oudere kleding weg MOET doen. Hoewel ik nu op de gang een gangkast erbij heb gekregen laatst
Dus kan daar nu wel wat opslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |