Kan de stroom reizigers niet hebbenquote:Op zondag 7 februari 2016 19:16 schreef Prins_Pils het volgende:
Vroeger werd ICd wel eens toeslagvrij verklaard bij flinke storingen of werkzaamheden, waarom gebeurt dat tegenwoordig niet meer?
Vroeger, toen die trein nog Fyra heette.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:16 schreef Prins_Pils het volgende:
Vroeger werd ICd wel eens toeslagvrij verklaard bij flinke storingen of werkzaamheden, waarom gebeurt dat tegenwoordig niet meer?
Omdat het nooit meer gebeurt dat andere treinen niet rijden EN ICd wel.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:16 schreef Prins_Pils het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het nooit meer gebeurt dat andere treinen niet rijden EN ICd wel.
Hmm, waarom heb ik toch het gevoel dat het weinig uit gaat halen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:48 schreef J.B. het volgende:
NS gaat reizigers met stoelenlogo's wijzen op stiltecoupés
http://nu.nl/binnenland/4(...)en-stiltecoupes.html
Nah weet ik niet. Het roken in de trein hebben ze vrij eenvoudig totaal uit kunnen bannen.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, waarom heb ik toch het gevoel dat het weinig uit gaat halen.
Het kan wel een soort psychologisch effect hebben.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, waarom heb ik toch het gevoel dat het weinig uit gaat halen.
Ik zie liever rokerscoupes dan stiltecoupes.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
die stiltecoupés moeten ze gewoon afschaffen. Niemand wil dat. Er is ook geen behoefte aan een afgezonderde afdeling voor homo's, vrouwen, moslims, zigeuner, mensen die stinken, ga zo maar door. Roken ja, daar is iedereen tegen. Of, zou iedereen tegen moeten zijn (see what I did there?) maar verder jezus ga eens gewoon zorgen voor treinen die OP TIJD rijden en zo.
Met psychologie ga je er wel vanuit dat de gemiddelde herriemaker in de trein hoger scoort in een IQ test dan een kamerplant.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het kan wel een soort psychologisch effect hebben.
Ik ben blij met het idee. Maar je hebt er geen ruk aan als er geen maatregelen tegenover staan buiten wat geīrriteerde blikken.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
die stiltecoupés moeten ze gewoon afschaffen. Niemand wil dat. Er is ook geen behoefte aan een afgezonderde afdeling voor homo's, vrouwen, moslims, zigeuner, mensen die stinken, ga zo maar door. Roken ja, daar is iedereen tegen. Of, zou iedereen tegen moeten zijn (see what I did there?) maar verder jezus ga eens gewoon zorgen voor treinen die OP TIJD rijden en zo. Zo lang dat al te veel gevraagd is: niet met andere dingen bezig zijn als Abellio en schoftig dure monopolistische winkeltjes op stations. EERST je core business op orde voordat je gaat freewheelen.
Dat soort dingen inderdaad. Lijkt me een IETS dringender probleem dat een stiltecoupé waar toch niemand zich aan houdt.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben blij met het idee. Maar je hebt er geen ruk aan als er geen maatregelen tegenover staan buiten wat geīrriteerde blikken.
Misschien nog wel belangrijker dan super op-tijd: minder drukke treinen in de spits. Anderhalf uur in een drukke trein staan omdat de boel vol is is weinig aan.
Heel eerlijk gezegd vind ik een stiltecoupé wel fijn voor als je even een boek wilt lezen zonder dat je vijf mensen om je heen hoort telefoneren.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee gewoon een praatcoupéwaar mensen mogen bestaan, mogen leven, mogen geluid maken en zo
Echt compleet geen last van
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie liever rokerscoupes dan stiltecoupes.
Juistem. Dat was de shizzznit.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Rokerscoupé's waren ook altijd net iets gezelliger. En ik heb nog steeds heimwee naar de ICM-asbakjes.
Blowen is voor drugsgebruikers en die moeten gewoon weg.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Juistem. Dat was de shizzznit.
En blowen in de treinal heb ik dat nooit meegemaakt.
Eten is voor dikzakken en die moeten ook oprotten.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blowen is voor drugsgebruikers en die moeten gewoon weg.
Cannabis kun je nog steeds nemen met een goede vaporizer in de trein.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:29 schreef Straatcommando. het volgende:
En blowen in de treinal heb ik dat nooit meegemaakt.
Ik heb nog nooit een vaporizer gebruikt.. ik heb zelf zoiets van als ik wil blowen, dan gewoon een jointjequote:Op zondag 7 februari 2016 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cannabis kun je nog steeds nemen met een goede vaporizer in de trein.
Maar goed, eerlijk gezegd vind ik roken en blowen niet echt horen in de trein.Er zijn grenzen voor wat je in de trein kan doen. Net als dat ik een orgie-coupé ook niet zo tof zou vinden.
Ja zoals ik zei in de trein snap ik het wel omdat je opgehokt zit, alleen jammer dat ik het niet meegemaakt heb.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh je hoeft je niet te verdedigen hoor. Ik heb gewoon een mening over drugsgebruikers in de trein. Ik snap ook wel dat mensen een mening hebben over mij als ik een blik bier open trek. In zo'n situatie ga ik ook meestal liever op het balkon zitten. Sowieso een stuk wettelozer dan de coupé zelf
Jouw soort mensen moet gewoon lekker een auto kopen. En als je dat niet kunt betalen, je schikken in je lotquote:Op zondag 7 februari 2016 23:49 schreef robin007bond het volgende:
Bier in de trein. Dat vind ik echt tokkie. Sorry mensen.
Aan de andere kant vind ik ook wel dat mensen lekker van hun reis mogen genieten, dan mogen ze van mij best even lekker een pilsje nemen. Maar het imago eromheen... tsja. Ik blijf dat beeld houden.
O, dan is Duitsland, vooral de voormalige DDR niks voor jouquote:Op zondag 7 februari 2016 23:49 schreef robin007bond het volgende:
Aan de andere kant vind ik ook wel dat mensen lekker van hun reis mogen genieten, dan mogen ze van mij best even lekker een pilsje nemen. Maar het imago eromheen... tsja. Ik blijf dat beeld houden.
Snap ik, doe ik helemaal niks mee.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:49 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb juist mijn liefde voor het OV in een ander topic verklaard.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw soort mensen moet gewoon lekker een auto kopen. En als je dat niet kunt betalen, je schikken in je lot
Bedankt voor het verpesten van mijn biertje hequote:Op zondag 7 februari 2016 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oettinger dat zijn toch die Volkswagen-tuners?
ja jaquote:Op maandag 8 februari 2016 00:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bedankt voor het verpesten van mijn biertje he![]()
![]()
Ik wist dat helemaal niet, ik googelen.. en ja hoor
Nee nou weet je, ik heb zelf heel erg in de ''tjoening'' wereld gezeten (en daar begeef ik me nog eigenlijk) alleen heb ik een pishekel aan de stereotype volk-swag-en sjonnie. Gelukkig is wat Oettinger doet erg nice. Kan het wel waarderen.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jaNiks om je voor te schamen trouwens hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |