Daar heb je Burning Man toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Daar ben ik ook een paar keer op de weides geweest maar dat kan tegenwoordig niet meer, zit altijd in de VS, luxeprobleem
Station Lichtenvoorde-Groenlo. U kunt hier overstappen op de bus naar Lichtenvoorde en op de bus naar Groenlo.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:58 schreef derLudolf het volgende:
Ik hou meer van de Achterhoek, omgeving Lichtenvoorde bijvoorbeeld
Welkom in Lievelde inderdaadquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Station Lichtenvoorde-Groenlo. U kunt hier overstappen op de bus naar Lichtenvoorde en op de bus naar Groenlo.
ja, moest 6a voorbrengen als achteroplopend stel in de stopper naar Leeuwarden. Werd uiteindelijk een ander stel omdat er een trein niet wilde mee werken. Alleen maar storingen in de remmerij en ellende. Was niets meer aan te doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:42 schreef Laptop. het volgende:
[..]
een minuut geleden heb ik jou gespot op perron 6a
Klopt, maar de tegentrein had +8 en toen was het licht toch echt te slecht. Ik heb heb nog geprobeerd, maar daar kon ik echt niks van maken. Dit is al ISO 800, voor die andere trein heb ik zelfs een andere lens (met een groter diafragma) gebruikt, maar dat mocht ook niet baten...quote:
Derde rail ookquote:Op zondag 7 februari 2016 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Diesellijntjes hebben wel zo hun charmes.
Ja die maaslijn zal nog wel even duren. E nZwolle -Kampen stond ook op de nominatie toch?quote:Op zondag 7 februari 2016 00:37 schreef dennistd het volgende:
In Twente houden wel Zutphen-Hengelo en Almelo-Mariënberg nog als diesellijntjes, dus helemaal weg zijn ze niet. In tegenstelling tot het westen en zuiden (als Nijmegen-Roermond geëlektrificeerd is).
'Uhhhh Jan, de voeten staan aan de verkeerde kant van het spoor!'quote:Op zondag 7 februari 2016 00:23 schreef dennistd het volgende:
En tussen Wierden en Zwolle schiet het ook al mooi op. Dit plaatje maakte ik op 12 januari:
[ afbeelding ]
Vandaag werd het deze, op dezelfde plek:
[ afbeelding ]
Drieënhalve week na de vorige foto op dit punt is er het nodige veranderd. Behalve dat het een stuk donkerder was (niet zo gek om 17.10u) zijn de betonnen voeten die aan de noordkant van het spoor lagen ingegraven aan de zuidzijde. Op die voeten zijn ook al palen geplaatst. Het enige dat op het oog nog ontbreekt is wat koperdraad tussen de palen, maar daarmee zal men uit diefstaloogpunt wel wachten tot de onderstations gebouwd zijn en er direct spanning op gezet kan worden. Met 1500v erop wordt het op een of andere manier toch minder snel gestolen ;-). Op de foto passeert DM'90 3449 de Vossenbosweg in Wierden op weg van Enschede naar Zwolle als Sprinter 7962.
Giftige varkensneuzenquote:In de centrale werkplaats van de NMBS in Gentbrugge zijn minstens vijftig werknemers blootgesteld aan de uiterst giftige stof chroom 6. Dat schrijft Het Laatste Nieuws. Volgens de vakbond gaat het zelfs om honderd mensen. Volksvertegenwoordiger Karin Temmerman (SP.A) eist uitleg van minister Galant.
De blootstelling gebeurde tijdens het afschuren van verf in het interieur van oude treinstellen van het type MR75. Drie treinen waren al afgewerkt, toen duidelijk werd dat er een probleem was met de verf. Sinds december zijn de werken stilgelegd.
quote:Op zondag 7 februari 2016 11:18 schreef J.B. het volgende:
Zeker 50 NMBS-werknemers blootgesteld aan giftige stof
http://m.deredactie.be/#!/snippet/56b5a3690cf2e190ebfdab34
[..]
Giftige varkensneuzenDe renovatie ligt dus ook alweer stil, en die vlotte toch al zo goed
diesel zonder de draad hoe lang nog?quote:Op zondag 7 februari 2016 00:23 schreef dennistd het volgende:
En tussen Wierden en Zwolle schiet het ook al mooi op. Dit plaatje maakte ik op 12 januari:
[ afbeelding ]
Vandaag werd het deze, op dezelfde plek:
[ afbeelding ]
Drieënhalve week na de vorige foto op dit punt is er het nodige veranderd. Behalve dat het een stuk donkerder was (niet zo gek om 17.10u) zijn de betonnen voeten die aan de noordkant van het spoor lagen ingegraven aan de zuidzijde. Op die voeten zijn ook al palen geplaatst. Het enige dat op het oog nog ontbreekt is wat koperdraad tussen de palen, maar daarmee zal men uit diefstaloogpunt wel wachten tot de onderstations gebouwd zijn en er direct spanning op gezet kan worden. Met 1500v erop wordt het op een of andere manier toch minder snel gestolen ;-). Op de foto passeert DM'90 3449 de Vossenbosweg in Wierden op weg van Enschede naar Zwolle als Sprinter 7962.
Duidelijk. Ik zal het eens goed bekijken. Als ik de normale route zou nemen zou ik flink om moeten rijden en daarom vertraging oplopen. Alleen door de directe lijn van Schiphol naar Rotterdam Centraal loop ik geen extra reistijd op, maar moet ik wel een kleine toeslag betalen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:23 schreef dennistd het volgende:
Bij geplande werkzaamheden niet, bij storingen wel: http://www.ns.nl/klantens(...)-bij-vertraging.html
Als het in de reisplanner stat, heb je weinig kans...quote:Op zondag 7 februari 2016 15:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik zal het eens goed bekijken. Als ik de normale route zou nemen zou ik flink om moeten rijden en daarom vertraging oplopen. Alleen door de directe lijn van Schiphol naar Rotterdam Centraal loop ik geen extra reistijd op, maar moet ik wel een kleine toeslag betalen.
Die toeslag had ik dus niet moeten betalen als ik geen storing had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |