Broekje zat inderdaad strak.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat die nog dikker dan #viesdik is? Tering zeg wat een kop.
Eens. Grote mond in interviews, maar tijdens wedstrijden in het eerste laat hij echt niet zien waarom hij beter zou zijn dan Zoet. Sterker nog, hij komt nog onzekerder over, uittrappen zijn zeer matig en geweldige reddingen heeft hij ook niet laten zien.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uit tegen Heracles was het ook al niet best wat hij liet zien. Ben er niet van gecharmeerd en wmb komt er een andere 2e keeper.
En daar konden jullie dan met een man meer niet eens van winnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:42 schreef hafcfan het volgende:
Weggespeeld worden door een club die verloor van Twente en Roda
Heracles is dan ook echt de grootste kut club van Nederland.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daar konden jullie dan met een man meer niet eens van winnen.
Dan kun je er pas écht niks van.
Clubs met kunstgras neem ik sowieso nooit serieusquote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heracles is dan ook echt de grootste kut club van Nederland.
Trots zijn op een club waar Weghorst en Fledderus spelen.
Vorig seizoen keepte hij nog wel aardig en zijn houding dat hij wil blijven vechten voor de positie van 1e keeper vind ik lovenswaardig maar hij heeft het dit seizoen idd totaal niet laten zien.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Eens. Grote mond in interviews, maar tijdens wedstrijden in het eerste laat hij echt niet zien waarom hij beter zou zijn dan Zoet. Sterker nog, hij komt nog onzekerder over, uittrappen zijn zeer matig en geweldige reddingen heeft hij ook niet laten zien.
Het probleem is natuurlijk dat Zoet geen Gomes is, maar dat een keeper van het niveau Zoet niet zomaar ergens te halen is in het buitenland. Zeker omdat ze in Engeland voor keepers van het niveau Zoet al meer dan 10 miljoen betalen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig seizoen keepte hij nog wel aardig en zijn houding dat hij wil blijven vechten voor de positie van 1e keeper vind ik lovenswaardig maar hij heeft het dit seizoen idd totaal niet laten zien.
Als Zoet blijft misschien voor volgend seizoen eens overwegen om een serieuze concurrent te halen.
Als Standard Luik Valdes kan halen had PSV dat ook zeer zeker gekund.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het probleem is natuurlijk dat Zoet geen Gomes is, maar dat een keeper van het niveau Zoet niet zomaar ergens te halen is in het buitenland. Zeker omdat ze in Engeland voor keepers van het niveau Zoet al meer dan 10 miljoen betalen.
En in de Eredivisie heb je verder alleen Cillessen (die beter is en nooit naar PSV zal komen) en Vermeer die in sommige aspecten misschien het niveau van Zoet overstijgt, maar overall toch echt niet beter is (en ook nooit naar PSV zal komen).
Verder is er geen keeper in de eredivisie die bij het niveau van Zoet in de buurt komt.
Het is vooral hopen dat de jeugd iets aflevert voordat Zoet vertrekt.
Die wordt toch voor een half jaartje gehuurd? Bovendien is die natuurlijk gewoon op zijn retour. Hij zal best een stuk beter zijn dan Pasveer, maar je schiet er natuurlijk weinig mee op.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als Standard Luik Valdes kan halen had PSV dat ook zeer zeker gekund.
Wie is er trots op Heracles dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heracles is dan ook echt de grootste kut club van Nederland.
Trots zijn op een club waar Weghorst en Fledderus spelen.
Moet je nagaan dat PSV van die club verloor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daar konden jullie dan met een man meer niet eens van winnen.
Dan kun je er pas écht niks van.
Krul zou een mooie zijn. Jones doet het aardig, maar NEC speelt natuurlijk wel heel erg teruggetrokken, veel meer nog dan PSV vorig jaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:03 schreef Ciscus het volgende:
Ik zie Krul nog wel een keer komen. Niet nu, maar z'n laatste jaren.
En even op die keepert van NEC (Jones?) letten de komende tijd.
Ik moet wel lachen om Badertroll. Die heeft het over trots, terwijl hij zelf voor een club is waar Toivonen, MVB, Pieters en Strootman in een team liepen.quote:
Pietersquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om Badertroll. Die heeft het over trots, terwijl hij zelf voor een club is waar Toivonen, MVB, Pieters en Strootman in een team liepen.
Hier heeft hij toch geen knotje?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Pieters.
[ afbeelding ]
Ook lid van de knotjesbrigade.
Wordt nooit wat. Nonchalanter en dommer zie je ze niet vaak. Een van de beste voorbeelden vind ik nog Oranje-Mexico vorig jaar. Eerst een kutpass geven, dan lekker lui verdedigen en jezelf verkeerd positioneren en vervolgens op de voor hem kenmerkende manier knullig onderuit struikelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Willems heeft gewoon een goede basissnelheid maar hij gaat daar wel heel lichtzinnig mee om door de hele dag junkfood te kanen. Als die voor z'n sport zou leven, had hij allang in de PL gespeeld.
Denk dat ie nu wat aan de zijkant zit, normaal heeft ie er een.quote:
Jezusquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Denk dat ie nu wat aan de zijkant zit, normaal heeft ie er een.
Ik snap dat ook niet, natuurlijk is hij nu niet goed en liet hij in Oranje wat steekjes vallen. Maar vorig jaar was hij aanvallend en verdedigend de beste back in de eredivisie.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:48 schreef tja77 het volgende:
Jaaaa, laten we massaal 1 van de meest talentvolle backs sinds jaren afschrijven.
Dat.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, natuurlijk is hij nu niet goed en liet hij in Oranje wat steekjes vallen. Maar vorig jaar was hij aanvallend en verdedigend de beste back in de eredivisie.
Over een half jaar maar weer een mening vormen. Kan natuurlijk prima dat hij nooit meer op niveau komt na zo'n blessure, maar vooralsnog ga ik er vanuit dat hij over een paar weken weer redelijk de oude is.
Ik ben een tikkie gekleurd, maar wel altijd consequent negatief geweest over Willems. Hij kan gewoon totaal niet verdedigen. Als je hem dan toch ergens neerzet, zet hem dan gewoon linksmid of linksbuiten. Kan hij zoveel voorzetten geven als hij wil.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, natuurlijk is hij nu niet goed en liet hij in Oranje wat steekjes vallen. Maar vorig jaar was hij aanvallend en verdedigend de beste back in de eredivisie.
Over een half jaar maar weer een mening vormen. Kan natuurlijk prima dat hij nooit meer op niveau komt na zo'n blessure, maar vooralsnog ga ik er vanuit dat hij over een paar weken weer redelijk de oude is.
Precies, dat joch was al een beetje plofferig voor zijn blessure. Laat hem gewoon flink wat wedstrijden spelen (desnoods met jong PSV erbij). Wat hij vorig seizoen liet zien was zowel aanvallend als verdedigend erg goed, en ik geloof nooit dat die blessure dat ineens laat verdwijnen. Ik denk dat hij misschien nog wat angstig is voor een terugval.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Willems is ook gekleurd. Schept dat geen band?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ben een tikkie gekleurd, maar wel altijd consequent negatief geweest over Willems. Hij kan gewoon totaal niet verdedigen. Als je hem dan toch ergens neerzet, zet hem dan gewoon linksmid of linksbuiten. Kan hij zoveel voorzetten geven als hij wil.
Verdedigend is het echt een fiasco, neem maar aan dat het echt geen toeval is dat het verdedigend gisteren zo'n ramp was. Hij zorgt voor ontzettend veel onrust in je verdediging.
Totaal niet verdedigen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ben een tikkie gekleurd, maar wel altijd consequent negatief geweest over Willems. Hij kan gewoon totaal niet verdedigen. Als je hem dan toch ergens neerzet, zet hem dan gewoon linksmid of linksbuiten. Kan hij zoveel voorzetten geven als hij wil.
Verdedigend is het echt een fiasco, neem maar aan dat het echt geen toeval is dat het verdedigend gisteren zo'n ramp was. Hij zorgt voor ontzettend veel onrust in je verdediging.
Ik ga die wedstrijd tegen Hulk maar eens terugkijken geloof ik. Maar verder is hij toch ook nooit echt getest tegen grote tegenstanders? En de keren dat hij getest werd zakte hij vaak door het ijs.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Willems is ook gekleurd. Schept dat geen band?
Kijk anders even wat wedstrijden van vorig jaar terug. Je blijft maar met dat voorbeeld van Oranje-Mexico komen, maar hij had Hulk bijvoorbeeld volledig in zijn broekzak vorig jaar. En vorig jaar heeft hij (ook verdedigend) geen slechte wedstrijd in de ED gehad.
Het is altijd makkelijk om 1 of 2 slecht wedstrijden aan te halen. Volgens die redenatie heeft van Persie ook nog nooit iets goed gedaan.
Je zegt eerst dat het verdedigend een fiasco is, en dat hij helemaal niet kan verdedigen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ga die wedstrijd tegen Hulk maar eens terugkijken geloof ik. Maar verder is hij toch ook nooit echt getest tegen grote tegenstanders? En de keren dat hij getest werd zakte hij vaak door het ijs.
Jawel, hij is vaak genoeg getest. Op het EK bijvoorbeeld, met draken van wedstrijden tegen Duitsland en Portugal. Maar nu ga je waarschijnlijk zeggen dat dat meer dan 3 jaar geleden is.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zegt eerst dat het verdedigend een fiasco is, en dat hij helemaal niet kan verdedigen.
En nu kom je aankakken dat hij nooit echt getest is.
Wat zwats jij een partij onzin bij elkaar zeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jawel, hij is vaak genoeg getest. Op het EK bijvoorbeeld, met draken van wedstrijden tegen Duitsland en Portugal. Maar nu ga je waarschijnlijk zeggen dat dat meer dan 3 jaar geleden is.
Na het EK was hij bij Oranje ook slecht, met zeer slechte wedstrijden tegen bijvoorbeeld Turkije.
PSV had juist in de periode 2012-2014 matige jaren, en daarin speelde Willems verdedigend ook vaak slecht. Vorig jaar gaf hij erg veel goede voorzetten tegen subtop en kleine clubs, maar waren Ajax en Feyenoord zo dramatisch dat je in de eredivisie eigenlijk niet over topwedstrijden kon spreken.
In de Europa League dacht ik dat het ook ruk was, maar Badder beweert dat hij Hulk (wat een geweldenaar is dat toch) in zijn broekzak had, dus dan zal hij wel heel veel bijgeleerd hebben.
Wat ik dus wilde zeggen: In zijn eerste 3 jaar zakte hij verdedigend altijd door het ijs, in zijn laatste jaar is hij in verdedigend opzicht niet getest.
Heerlijk genieten van zijn geweldige verdedigende kwaliteiten dit jaar dan maarquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat zwats jij een partij onzin bij elkaar zeg.
Tijdens het EK faalde heel het Nederlands elftal, Willems was daar 18 ofzo. Een talent daarop afrekenen is wel heel makkelijk. Wie waren zijn directe tegenstanders?
Vorig jaar stond hij er gewoon, zowel verdedigend als aanvallend. Maar dan vind jij dat de tegenstand weer niks was. Maar als jij niet in kunt zien dat hij progressie heeft geboekt, dan ligt dat echt aan jouw tunnelvisie.
Vorig jaar 1 van de beste voetballers van PSV, en ja dan doel ik ook op zijn verdedigende kwaliteiten.
Hij is een half jaar uit de roulatie geweest. En dan daarbij, als je die kwaliteiten vorig seizoen al niet kon zien, dan betwijfel ik of je dat nu ineens wel kunt. Of heb je nu wel ineens een realistische kijk op voetbal?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heerlijk genieten van zijn geweldige verdedigende kwaliteiten dit jaar dan maar
In 2012 was hij 18, Hans.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jawel, hij is vaak genoeg getest. Op het EK bijvoorbeeld, met draken van wedstrijden tegen Duitsland en Portugal. Maar nu ga je waarschijnlijk zeggen dat dat meer dan 3 jaar geleden is.
Na het EK was hij bij Oranje ook slecht, met zeer slechte wedstrijden tegen bijvoorbeeld Turkije.
PSV had juist in de periode 2012-2014 matige jaren, en daarin speelde Willems verdedigend ook vaak slecht. Vorig jaar gaf hij erg veel goede voorzetten tegen subtop en kleine clubs, maar waren Ajax en Feyenoord zo dramatisch dat je in de eredivisie eigenlijk niet over topwedstrijden kon spreken.
In de Europa League dacht ik dat het ook ruk was, maar Badder beweert dat hij Hulk (wat een geweldenaar is dat toch) in zijn broekzak had, dus dan zal hij wel heel veel bijgeleerd hebben.
Wat ik dus wilde zeggen: In zijn eerste 3 jaar zakte hij verdedigend altijd door het ijs, in zijn laatste jaar is hij in verdedigend opzicht niet getest.
Achja, ik ben misschien ook niet helemaal objectief, omdat ik het een bloedirritante gozer vind. In z'n uitstraling, in z'n interviews, met z'n brilletje.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij is een half jaar uit de roulatie geweest. En dan daarbij, als je die kwaliteiten vorig seizoen al niet kon zien, dan betwijfel ik of je dat nu ineens wel kunt. Of heb je nu wel ineens een realistische kijk op voetbal?
Als je dit al van jezelf weet moet je er ook wat mee doen. Met deze insteek vind je 50 procent van de voetballers matige vervelende mongolen en is Cristiano Ronaldo ook maar een amateur omdat ie zo arrogant overkomt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Achja, ik ben misschien ook niet helemaal objectief, omdat ik het een bloedirritante gozer vind. In z'n uitstraling, in z'n interviews, met z'n brilletje.
Weet niet of je vi gezien hebt, maar dan snap je misschien wat ik bedoel.
Vergelijking met Ronaldo gaat totaal niet op omdat die vol passie zit en elke wedstrijd het maximale uit zichzelf wil halen, (zie je ook aan zijn gezicht) terwijl Willems elke wedstrijd voetbalt alsof hij een potje trefbal op de camping aan het spelen is.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als je dit al van jezelf weet moet je er ook wat mee doen. Met deze insteek vind je 50 procent van de voetballers matige vervelende mongolen en is Cristiano Ronaldo ook maar een amateur omdat ie zo arrogant overkomt.
Zoals hij nu in t veld staat heb je daar gelijk in, voorheen was t niet zo erg. Maar dat heb je niet gezien op die ellende in oranje na toen hij net 18 was.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vergelijking met Ronaldo gaat totaal niet op omdat die vol passie zit en elke wedstrijd het maximale uit zichzelf wil halen, (zie je ook aan zijn gezicht) terwijl Willems elke wedstrijd voetbalt alsof hij een potje trefbal op de camping aan het spelen is.
Het is niet eens zozeer arrogantie wat ik bij Willems bespeur, maar vooral luiheid. En dat vind ik kwalijk.
Achja, misschien bewijst hij dit jaar het tegendeel. Maar ik zie gewoon niet de echte drive en echte passie in hem die ik bijvoorbeeld in Wijnaldum wel zie. (en eigenlijk ook nog wel in Depay)quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zoals hij nu in t veld staat heb je daar gelijk in, voorheen was t niet zo erg. Maar dat heb je niet gezien op die ellende in oranje na toen hij net 18 was.
Ik kan alleen maar hopen dat hij zn oude niveau weer weet te halen in de resterende wedstrijden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Achja, misschien bewijst hij dit jaar het tegendeel. Maar ik zie gewoon niet de echte drive en echte passie in hem die ik bijvoorbeeld in Wijnaldum wel zie. (en eigenlijk ook nog wel in Depay)
Niets mis met arrogantie, als je er maar hard voor werkt.
Wijnaldum is een geweldige baas, hopelijk maakt hij meteen deze zomer al de overstap hogerop. Niet te lang mee wachten. Ook tijdens het WK veel onterechte kritiek gekregen, speelde prima.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen dat hij zn oude niveau weer weet te halen in de resterende wedstrijden.
Wijnaldum is qua professionaliteit wel een topper natuurlijk, memphis probeert ook het maximale eruit te halen. Willems teert iets te veel op zn talent.
Ik denk dat er vandaag wél motivatie is bij de jongens op 't veld. Verwacht eigenlijk "gewoon" een 1-3 overwinning.quote:Op zondag 7 februari 2016 08:12 schreef RijstNatie het volgende:
Ik zit al aan de dunne voor de wedstrijd tegen utreg, zou zomaar weer eens kunnen verliezen met 3-0
Als het wisselvallig is, dan zouden ze nu weer moeten winnen.quote:Op zondag 7 februari 2016 09:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik weet niet meer wat ik er van moet denken. De wisselvalligheid is veel te groot.
Eerlijk gezegd zie ik PSV eerder verliezen dan winnen.
Ajax thuis.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Willems is ook gekleurd. Schept dat geen band?
Kijk anders even wat wedstrijden van vorig jaar terug. Je blijft maar met dat voorbeeld van Oranje-Mexico komen, maar hij had Hulk bijvoorbeeld volledig in zijn broekzak vorig jaar. En vorig jaar heeft hij (ook verdedigend) geen slechte wedstrijd in de ED gehad.
Het is altijd makkelijk om 1 of 2 slecht wedstrijden aan te halen. Volgens die redenatie heeft van Persie ook nog nooit iets goed gedaan.
Hoop het, maar ach aangezien ajax - feyenoord toch niet doorgaat, zijn we nog even koploper.quote:Op zondag 7 februari 2016 09:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als het wisselvallig is, dan zouden ze nu weer moeten winnen.
Creatief met teletekstquote:Op zondag 7 februari 2016 10:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hoop het, maar ach aangezien ajax - feyenoord toch niet doorgaat, zijn we nog even koploper.![]()
Bron:
[ afbeelding ]
8 keer Locadia, met assists van van Ginkel en Willems. 1 keer eigen doelpunt van Pröpper.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Ajax - Feyenoord een bloedeloze 0 - 0 en PSV wint gewoon in Utrecht met 1 - 8.
Dat lijkt me wat overdreven gezien de vorm waarin Loca Dia steekt, maar 7 maal en een assist van zijn voet moet wel te doen zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
8 keer Locadia, met assists van van Ginkel en Willems. 1 keer eigen doelpunt van Pröpper.
Ik hoop dat het Ajax is die de tik krijgt, maar eerlijk gezegd denk ik dar Feyenoord nog steeds in de klappenhoek zit.quote:Op zondag 7 februari 2016 10:51 schreef Buitendam het volgende:
De dag dat er ergens een tik wordt uitgedeeld is vandaag.
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overdreven gezien de vorm waarin Loca Dia steekt, maar 7 maal en een assist van zijn voet moet wel te doen zijn.
Al bekend dat vGinkel weer speelt?quote:Op zondag 7 februari 2016 11:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
8 keer Locadia, met assists van van Ginkel en Willems. 1 keer eigen doelpunt van Pröpper.
Hoezeer ik ook pleit tegen elke betrokkenheid van Maher bij het voetbal van PSV, het lijkt mij logischer om niet met van Ginkel te beginnen.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al bekend dat vGinkel weer speelt?
En Jozefzoon(quote:Op zondag 7 februari 2016 11:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoezeer ik ook pleit tegen elke betrokkenheid van Maher bij het voetbal van PSV, het lijkt mij logischer om niet met van Ginkel te beginnen.
Jozefzoon valt mij 100% mee sinds hij bij PSV zit. Geen basisklant normaliter, maar tegen een ploeg als Utrecht helemaal geen gekke optie.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En Jozefzoon() of Pereiro voor Locadia.
Ik zou het tegen een ploeg als Utrecht juist wel een gekke optie. Spelen heel compact dus dan is Pereiro de logische keuze.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jozefzoon valt mij 100% mee sinds hij bij PSV zit. Geen basisklant normaliter, maar tegen een ploeg als Utrecht helemaal geen gekke optie.
Prima speler, mooi dat hij veel in de 16 te vinden is.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:13 schreef tja77 het volgende:
Van Ginkel, nu zijn geld al waard met die treffer
Hopen dat Isimat geen 2e geel pakt.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:49 schreef Lemming22 het volgende:
Geinig, het verschil tussen de toon van het commentaar op de opstelling voor de wedstrijden tijdens de rust.
Even afwachten hoe ze de tweede helft doorkomen, maar op basis van de eerste helft was het een erg sterke move van Cocu op tactisch gebied.
Eerste helft was inderdaad uitstekend. Tweede helft had veel meer ingezeten, Utrecht was echt brandhout vandaag. Een 5-1 (zoals eerdere edities) was zeker weer mogelijk geweest.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:47 schreef BadderHaring het volgende:
Lekker drie punten. Prima, Utrecht was nog ongeslagen in eigen huis.
Maar niet meer van dit soort tweede helften graag.
Kan de 2e helft wel begrijpen. Je hebt er thuis tegen deze ploeg 3 om de oren gekregen. Dus ga je je ingraven en de 0-2 verdedigen.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:47 schreef BadderHaring het volgende:
Lekker drie punten. Prima, Utrecht was nog ongeslagen in eigen huis.
Maar niet meer van dit soort tweede helften graag.
Alleen jammer dat ie Isimat erin bracht met een 3-0 achterstand vorige weekquote:Op zondag 7 februari 2016 20:24 schreef BadderHaring het volgende:
Ik vond alleen Propper in de eerste helft wel echt beroerd spelen. Tweede helft was wat beter, maar het ontbreken van Guardado merk je wel echt aan hem.
Wel mooi dat Cocu dus wel degelijk zijn systeem aanpast als het nodig is. In de beker al bij achterstand, en nu vanaf de aftrap. Wie was dat ook alweer hier die beweerde dat er alleen 4-3-3 werd gespeeld door Cocu?
Ik heb niet meer helder welke omzetting dat was. Ging hij toen niet ook tactisch verschuiven op het veld? Sterker verdedigend blok achterin zodat middenvelders en flankspelers meer naar voren konden?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ie Isimat erin bracht met een 3-0 achterstand vorige week
Isimat voor Wilems, Moreno schoof naar LB en Isimat CB. Maar het kan zoiets zijn zoals je zegt.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb niet meer helder welke omzetting dat was. Ging hij toen niet ook tactisch verschuiven op het veld? Sterker verdedigend blok achterin zodat middenvelders en flankspelers meer naar voren konden?
Dat deed Hiddink namelijk nog al eens in zo'n situatie.
Wat sneuquote:Op zondag 7 februari 2016 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kut, ze hebben het door
Ja, want PSV heeft er als betere ploeg baat bij het risico te lopen dat Utrecht zich niet aan die afspraak houdtquote:Op zondag 7 februari 2016 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kut, ze hebben het door
Hij heeft in de A nog als CV gespeeld johquote:Op zondag 7 februari 2016 20:23 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Die viel me heel erg mee achterin inderdaad!
Dus? Alsof ik naar de A-jeugd van PSV ga kijken.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij heeft in de A nog als CV gespeeld joh
In het eerste elftal ook zeer regelmatigquote:Op zondag 7 februari 2016 21:07 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dus? Alsof ik naar de A-jeugd van PSV ga kijken.
Zelfs in het eerste nog, zijn eerste wedstrijden. En in Jong-PSV speelde hij ook meestal CV.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij heeft in de A nog als CV gespeeld joh
Het PSV-topic loopt nog steeds matig Badder.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zelfs in het eerste nog, zijn eerste wedstrijden. En in Jong-PSV speelde hij ook meestal CV.
Maar waarom ga je verdedigen als aanvallen je sterke punt is? Elke keer dat PSV dat tot nu toe deed werd het onnodig spannend.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kan de 2e helft wel begrijpen. Je hebt er thuis tegen deze ploeg 3 om de oren gekregen. Dus ga je je ingraven en de 0-2 verdedigen.
Eerste helft was prima, 2e gewoon goed de 0 gehouden. Niks mis mee dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |