abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159678342
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 12:44 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Mag ik zeggen dat die nog dikker dan #viesdik is? Tering zeg wat een kop.
Broekje zat inderdaad strak.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 15:54:06 #102
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_159680982
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 12:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Uit tegen Heracles was het ook al niet best wat hij liet zien. Ben er niet van gecharmeerd en wmb komt er een andere 2e keeper.
Eens. Grote mond in interviews, maar tijdens wedstrijden in het eerste laat hij echt niet zien waarom hij beter zou zijn dan Zoet. Sterker nog, hij komt nog onzekerder over, uittrappen zijn zeer matig en geweldige reddingen heeft hij ook niet laten zien.
  Redactie Sport vrijdag 5 februari 2016 @ 16:13:25 #103
274204 crew  Mexicanobakker
pi_159681347
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 12:42 schreef hafcfan het volgende:
Weggespeeld worden door een club die verloor van Twente en Roda :')
En daar konden jullie dan met een man meer niet eens van winnen.

Dan kun je er pas écht niks van.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 5 februari 2016 @ 16:20:46 #104
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159681479
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Heracles is dan ook echt de grootste kut club van Nederland.

Trots zijn op een club waar Weghorst en Fledderus spelen. :')
pi_159681595
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 16:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Clubs met kunstgras neem ik sowieso nooit serieus
pi_159681747
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 15:54 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Eens. Grote mond in interviews, maar tijdens wedstrijden in het eerste laat hij echt niet zien waarom hij beter zou zijn dan Zoet. Sterker nog, hij komt nog onzekerder over, uittrappen zijn zeer matig en geweldige reddingen heeft hij ook niet laten zien.
Vorig seizoen keepte hij nog wel aardig en zijn houding dat hij wil blijven vechten voor de positie van 1e keeper vind ik lovenswaardig maar hij heeft het dit seizoen idd totaal niet laten zien.

Als Zoet blijft misschien voor volgend seizoen eens overwegen om een serieuze concurrent te halen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 5 februari 2016 @ 16:51:22 #107
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159682029
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vorig seizoen keepte hij nog wel aardig en zijn houding dat hij wil blijven vechten voor de positie van 1e keeper vind ik lovenswaardig maar hij heeft het dit seizoen idd totaal niet laten zien.

Als Zoet blijft misschien voor volgend seizoen eens overwegen om een serieuze concurrent te halen.
Het probleem is natuurlijk dat Zoet geen Gomes is, maar dat een keeper van het niveau Zoet niet zomaar ergens te halen is in het buitenland. Zeker omdat ze in Engeland voor keepers van het niveau Zoet al meer dan 10 miljoen betalen.

En in de Eredivisie heb je verder alleen Cillessen (die beter is en nooit naar PSV zal komen) en Vermeer die in sommige aspecten misschien het niveau van Zoet overstijgt, maar overall toch echt niet beter is (en ook nooit naar PSV zal komen).

Verder is er geen keeper in de eredivisie die bij het niveau van Zoet in de buurt komt.

Het is vooral hopen dat de jeugd iets aflevert voordat Zoet vertrekt.
pi_159682378
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 16:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het probleem is natuurlijk dat Zoet geen Gomes is, maar dat een keeper van het niveau Zoet niet zomaar ergens te halen is in het buitenland. Zeker omdat ze in Engeland voor keepers van het niveau Zoet al meer dan 10 miljoen betalen.

En in de Eredivisie heb je verder alleen Cillessen (die beter is en nooit naar PSV zal komen) en Vermeer die in sommige aspecten misschien het niveau van Zoet overstijgt, maar overall toch echt niet beter is (en ook nooit naar PSV zal komen).

Verder is er geen keeper in de eredivisie die bij het niveau van Zoet in de buurt komt.

Het is vooral hopen dat de jeugd iets aflevert voordat Zoet vertrekt.
Als Standard Luik Valdes kan halen had PSV dat ook zeer zeker gekund.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 17:20:54 #109
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159682460
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 17:17 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Als Standard Luik Valdes kan halen had PSV dat ook zeer zeker gekund.
Die wordt toch voor een half jaartje gehuurd? Bovendien is die natuurlijk gewoon op zijn retour. Hij zal best een stuk beter zijn dan Pasveer, maar je schiet er natuurlijk weinig mee op.
pi_159684284
Ik zie Krul nog wel een keer komen. Niet nu, maar z'n laatste jaren.

En even op die keepert van NEC (Jones?) letten de komende tijd.
pi_159684331
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 16:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wie is er trots op Heracles dan?
pi_159684340
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Moet je nagaan dat PSV van die club verloor.
pi_159684377
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:05 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wie is er trots op Heracles dan?
Weghorst en Fledderus, denk ik dan
  vrijdag 5 februari 2016 @ 19:12:56 #114
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159684430
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:03 schreef Ciscus het volgende:
Ik zie Krul nog wel een keer komen. Niet nu, maar z'n laatste jaren.

En even op die keepert van NEC (Jones?) letten de komende tijd.
Krul zou een mooie zijn. Jones doet het aardig, maar NEC speelt natuurlijk wel heel erg teruggetrokken, veel meer nog dan PSV vorig jaar.
pi_159684446
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:09 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Weghorst en Fledderus, denk ik dan
Ik moet wel lachen om Badertroll. Die heeft het over trots, terwijl hij zelf voor een club is waar Toivonen, MVB, Pieters en Strootman in een team liepen.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 19:16:21 #116
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_159684491
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:13 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik moet wel lachen om Badertroll. Die heeft het over trots, terwijl hij zelf voor een club is waar Toivonen, MVB, Pieters en Strootman in een team liepen.
Pieters _O_.

Ook lid van de knotjesbrigade :').
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_159684516
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:16 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Pieters _O_.

[ afbeelding ]

Ook lid van de knotjesbrigade :').
Hier heeft hij toch geen knotje? :P
pi_159684528
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 11:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Willems heeft gewoon een goede basissnelheid maar hij gaat daar wel heel lichtzinnig mee om door de hele dag junkfood te kanen. Als die voor z'n sport zou leven, had hij allang in de PL gespeeld.
Wordt nooit wat. Nonchalanter en dommer zie je ze niet vaak. Een van de beste voorbeelden vind ik nog Oranje-Mexico vorig jaar. Eerst een kutpass geven, dan lekker lui verdedigen en jezelf verkeerd positioneren en vervolgens op de voor hem kenmerkende manier knullig onderuit struikelen.

Vanaf 01:35
  vrijdag 5 februari 2016 @ 19:18:49 #119
12172 Rabieluh
pi_159684538
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:17 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hier heeft hij toch geen knotje? :P
Denk dat ie nu wat aan de zijkant zit, normaal heeft ie er een.
pi_159684585
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:18 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Denk dat ie nu wat aan de zijkant zit, normaal heeft ie er een.
Jezus :') Stelletje hipsters allemaal.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 19:48:19 #121
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_159685205
Jaaaa, laten we massaal 1 van de meest talentvolle backs sinds jaren afschrijven. *O*
  vrijdag 5 februari 2016 @ 19:52:50 #122
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159685321
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:48 schreef tja77 het volgende:
Jaaaa, laten we massaal 1 van de meest talentvolle backs sinds jaren afschrijven. *O*
Ik snap dat ook niet, natuurlijk is hij nu niet goed en liet hij in Oranje wat steekjes vallen. Maar vorig jaar was hij aanvallend en verdedigend de beste back in de eredivisie.

Over een half jaar maar weer een mening vormen. Kan natuurlijk prima dat hij nooit meer op niveau komt na zo'n blessure, maar vooralsnog ga ik er vanuit dat hij over een paar weken weer redelijk de oude is.
  Forum Admin vrijdag 5 februari 2016 @ 19:53:45 #123
35723 crew  GGMM
pi_159685337
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik snap dat ook niet, natuurlijk is hij nu niet goed en liet hij in Oranje wat steekjes vallen. Maar vorig jaar was hij aanvallend en verdedigend de beste back in de eredivisie.

Over een half jaar maar weer een mening vormen. Kan natuurlijk prima dat hij nooit meer op niveau komt na zo'n blessure, maar vooralsnog ga ik er vanuit dat hij over een paar weken weer redelijk de oude is.
Dat.

Gewoon te vroeg gebracht.

Laat hem eerst eens 20 kilo afvallen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159685374
quote:

[..]

Ik ben een tikkie gekleurd, maar wel altijd consequent negatief geweest over Willems. Hij kan gewoon totaal niet verdedigen. Als je hem dan toch ergens neerzet, zet hem dan gewoon linksmid of linksbuiten. Kan hij zoveel voorzetten geven als hij wil.

Verdedigend is het echt een fiasco, neem maar aan dat het echt geen toeval is dat het verdedigend gisteren zo'n ramp was. Hij zorgt voor ontzettend veel onrust in je verdediging.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 19:59:14 #125
342627 tja77
pi_159685457
quote:

[..]

Precies, dat joch was al een beetje plofferig voor zijn blessure. Laat hem gewoon flink wat wedstrijden spelen (desnoods met jong PSV erbij). Wat hij vorig seizoen liet zien was zowel aanvallend als verdedigend erg goed, en ik geloof nooit dat die blessure dat ineens laat verdwijnen. Ik denk dat hij misschien nog wat angstig is voor een terugval.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 19:59:31 #126
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159685463
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:55 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik ben een tikkie gekleurd, maar wel altijd consequent negatief geweest over Willems. Hij kan gewoon totaal niet verdedigen. Als je hem dan toch ergens neerzet, zet hem dan gewoon linksmid of linksbuiten. Kan hij zoveel voorzetten geven als hij wil.

Verdedigend is het echt een fiasco, neem maar aan dat het echt geen toeval is dat het verdedigend gisteren zo'n ramp was. Hij zorgt voor ontzettend veel onrust in je verdediging.
Willems is ook gekleurd. Schept dat geen band?

Kijk anders even wat wedstrijden van vorig jaar terug. Je blijft maar met dat voorbeeld van Oranje-Mexico komen, maar hij had Hulk bijvoorbeeld volledig in zijn broekzak vorig jaar. En vorig jaar heeft hij (ook verdedigend) geen slechte wedstrijd in de ED gehad.

Het is altijd makkelijk om 1 of 2 slecht wedstrijden aan te halen. Volgens die redenatie heeft van Persie ook nog nooit iets goed gedaan.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 20:01:21 #127
342627 tja77
pi_159685517
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:55 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Totaal niet verdedigen?
Heb je vorig seizoen überhaupt wel naar PSV gekeken? Willems heeft zowel aanvallend ALS verdedigend flinke stappen gezet. Verdedigen was eerst zwak ja, maar daar heeft hij zich echt in verbetert.
pi_159685534
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kijk anders even wat wedstrijden van vorig jaar terug. Je blijft maar met dat voorbeeld van Oranje-Mexico komen, maar hij had Hulk bijvoorbeeld volledig in zijn broekzak vorig jaar. En vorig jaar heeft hij (ook verdedigend) geen slechte wedstrijd in de ED gehad.

Het is altijd makkelijk om 1 of 2 slecht wedstrijden aan te halen. Volgens die redenatie heeft van Persie ook nog nooit iets goed gedaan.
Ik ga die wedstrijd tegen Hulk maar eens terugkijken geloof ik. Maar verder is hij toch ook nooit echt getest tegen grote tegenstanders? En de keren dat hij getest werd zakte hij vaak door het ijs.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 20:04:23 #129
342627 tja77
pi_159685578
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:02 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik ga die wedstrijd tegen Hulk maar eens terugkijken geloof ik. Maar verder is hij toch ook nooit echt getest tegen grote tegenstanders? En de keren dat hij getest werd zakte hij vaak door het ijs.
Je zegt eerst dat het verdedigend een fiasco is, en dat hij helemaal niet kan verdedigen.
En nu kom je aankakken dat hij nooit echt getest is.
pi_159685695
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:04 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je zegt eerst dat het verdedigend een fiasco is, en dat hij helemaal niet kan verdedigen.
En nu kom je aankakken dat hij nooit echt getest is.
Jawel, hij is vaak genoeg getest. Op het EK bijvoorbeeld, met draken van wedstrijden tegen Duitsland en Portugal. Maar nu ga je waarschijnlijk zeggen dat dat meer dan 3 jaar geleden is.

Na het EK was hij bij Oranje ook slecht, met zeer slechte wedstrijden tegen bijvoorbeeld Turkije.

PSV had juist in de periode 2012-2014 matige jaren, en daarin speelde Willems verdedigend ook vaak slecht. Vorig jaar gaf hij erg veel goede voorzetten tegen subtop en kleine clubs, maar waren Ajax en Feyenoord zo dramatisch dat je in de eredivisie eigenlijk niet over topwedstrijden kon spreken.

In de Europa League dacht ik dat het ook ruk was, maar Badder beweert dat hij Hulk (wat een geweldenaar is dat toch :{ ) in zijn broekzak had, dus dan zal hij wel heel veel bijgeleerd hebben.

Wat ik dus wilde zeggen: In zijn eerste 3 jaar zakte hij verdedigend altijd door het ijs, in zijn laatste jaar is hij in verdedigend opzicht niet getest.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2016 20:09:36 ]
pi_159685734
Ik ben zenuwachtig voor zondag :@

Groetjes.
U MAD?
  vrijdag 5 februari 2016 @ 20:27:43 #132
342627 tja77
pi_159686110
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:09 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Jawel, hij is vaak genoeg getest. Op het EK bijvoorbeeld, met draken van wedstrijden tegen Duitsland en Portugal. Maar nu ga je waarschijnlijk zeggen dat dat meer dan 3 jaar geleden is.

Na het EK was hij bij Oranje ook slecht, met zeer slechte wedstrijden tegen bijvoorbeeld Turkije.

PSV had juist in de periode 2012-2014 matige jaren, en daarin speelde Willems verdedigend ook vaak slecht. Vorig jaar gaf hij erg veel goede voorzetten tegen subtop en kleine clubs, maar waren Ajax en Feyenoord zo dramatisch dat je in de eredivisie eigenlijk niet over topwedstrijden kon spreken.

In de Europa League dacht ik dat het ook ruk was, maar Badder beweert dat hij Hulk (wat een geweldenaar is dat toch :{ ) in zijn broekzak had, dus dan zal hij wel heel veel bijgeleerd hebben.

Wat ik dus wilde zeggen: In zijn eerste 3 jaar zakte hij verdedigend altijd door het ijs, in zijn laatste jaar is hij in verdedigend opzicht niet getest.
Wat zwats jij een partij onzin bij elkaar zeg.
Tijdens het EK faalde heel het Nederlands elftal, Willems was daar 18 ofzo. Een talent daarop afrekenen is wel heel makkelijk. Wie waren zijn directe tegenstanders?
Vorig jaar stond hij er gewoon, zowel verdedigend als aanvallend. Maar dan vind jij dat de tegenstand weer niks was. Maar als jij niet in kunt zien dat hij progressie heeft geboekt, dan ligt dat echt aan jouw tunnelvisie.
Vorig jaar 1 van de beste voetballers van PSV, en ja dan doel ik ook op zijn verdedigende kwaliteiten.
pi_159686135
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:27 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat zwats jij een partij onzin bij elkaar zeg.
Tijdens het EK faalde heel het Nederlands elftal, Willems was daar 18 ofzo. Een talent daarop afrekenen is wel heel makkelijk. Wie waren zijn directe tegenstanders?
Vorig jaar stond hij er gewoon, zowel verdedigend als aanvallend. Maar dan vind jij dat de tegenstand weer niks was. Maar als jij niet in kunt zien dat hij progressie heeft geboekt, dan ligt dat echt aan jouw tunnelvisie.
Vorig jaar 1 van de beste voetballers van PSV, en ja dan doel ik ook op zijn verdedigende kwaliteiten.
Heerlijk genieten van zijn geweldige verdedigende kwaliteiten dit jaar dan maar ;)
  vrijdag 5 februari 2016 @ 20:32:39 #134
342627 tja77
pi_159686221
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:28 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Heerlijk genieten van zijn geweldige verdedigende kwaliteiten dit jaar dan maar ;)
Hij is een half jaar uit de roulatie geweest. En dan daarbij, als je die kwaliteiten vorig seizoen al niet kon zien, dan betwijfel ik of je dat nu ineens wel kunt. Of heb je nu wel ineens een realistische kijk op voetbal?
  vrijdag 5 februari 2016 @ 20:41:57 #135
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159686488
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:09 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

In 2012 was hij 18, Hans.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 22:48:18 #136
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159690256
Jong PSV na een 0-1 overwinnig op Sunderland door na de have finale van de Premier League International Cup. Waar ze Jong Chelsea, Villareal of Porto treffen.

Leemans scoorde.

[ Bericht 11% gewijzigd door BadderHaring op 05-02-2016 23:45:51 ]
pi_159690993
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:32 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hij is een half jaar uit de roulatie geweest. En dan daarbij, als je die kwaliteiten vorig seizoen al niet kon zien, dan betwijfel ik of je dat nu ineens wel kunt. Of heb je nu wel ineens een realistische kijk op voetbal?
Achja, ik ben misschien ook niet helemaal objectief, omdat ik het een bloedirritante gozer vind. In z'n uitstraling, in z'n interviews, met z'n brilletje.

Weet niet of je vi gezien hebt, maar dan snap je misschien wat ik bedoel.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 23:10:42 #138
12172 Rabieluh
pi_159691104
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 23:07 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Achja, ik ben misschien ook niet helemaal objectief, omdat ik het een bloedirritante gozer vind. In z'n uitstraling, in z'n interviews, met z'n brilletje.

Weet niet of je vi gezien hebt, maar dan snap je misschien wat ik bedoel.
Als je dit al van jezelf weet moet je er ook wat mee doen. Met deze insteek vind je 50 procent van de voetballers matige vervelende mongolen en is Cristiano Ronaldo ook maar een amateur omdat ie zo arrogant overkomt.
pi_159691304
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 23:10 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Als je dit al van jezelf weet moet je er ook wat mee doen. Met deze insteek vind je 50 procent van de voetballers matige vervelende mongolen en is Cristiano Ronaldo ook maar een amateur omdat ie zo arrogant overkomt.
Vergelijking met Ronaldo gaat totaal niet op omdat die vol passie zit en elke wedstrijd het maximale uit zichzelf wil halen, (zie je ook aan zijn gezicht) terwijl Willems elke wedstrijd voetbalt alsof hij een potje trefbal op de camping aan het spelen is.

Het is niet eens zozeer arrogantie wat ik bij Willems bespeur, maar vooral luiheid. En dat vind ik kwalijk.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 23:17:23 #140
12172 Rabieluh
pi_159691366
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 23:15 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Vergelijking met Ronaldo gaat totaal niet op omdat die vol passie zit en elke wedstrijd het maximale uit zichzelf wil halen, (zie je ook aan zijn gezicht) terwijl Willems elke wedstrijd voetbalt alsof hij een potje trefbal op de camping aan het spelen is.

Het is niet eens zozeer arrogantie wat ik bij Willems bespeur, maar vooral luiheid. En dat vind ik kwalijk.
Zoals hij nu in t veld staat heb je daar gelijk in, voorheen was t niet zo erg. Maar dat heb je niet gezien op die ellende in oranje na toen hij net 18 was.
pi_159691452
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 23:17 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Zoals hij nu in t veld staat heb je daar gelijk in, voorheen was t niet zo erg. Maar dat heb je niet gezien op die ellende in oranje na toen hij net 18 was.
Achja, misschien bewijst hij dit jaar het tegendeel. Maar ik zie gewoon niet de echte drive en echte passie in hem die ik bijvoorbeeld in Wijnaldum wel zie. (en eigenlijk ook nog wel in Depay)

Niets mis met arrogantie, als je er maar hard voor werkt.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 23:23:50 #142
12172 Rabieluh
pi_159691611
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 23:19 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Achja, misschien bewijst hij dit jaar het tegendeel. Maar ik zie gewoon niet de echte drive en echte passie in hem die ik bijvoorbeeld in Wijnaldum wel zie. (en eigenlijk ook nog wel in Depay)

Niets mis met arrogantie, als je er maar hard voor werkt.
Ik kan alleen maar hopen dat hij zn oude niveau weer weet te halen in de resterende wedstrijden.

Wijnaldum is qua professionaliteit wel een topper natuurlijk, memphis probeert ook het maximale eruit te halen. Willems teert iets te veel op zn talent.
pi_159691820
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 23:23 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar hopen dat hij zn oude niveau weer weet te halen in de resterende wedstrijden.

Wijnaldum is qua professionaliteit wel een topper natuurlijk, memphis probeert ook het maximale eruit te halen. Willems teert iets te veel op zn talent.
Wijnaldum is een geweldige baas, hopelijk maakt hij meteen deze zomer al de overstap hogerop. Niet te lang mee wachten. Ook tijdens het WK veel onterechte kritiek gekregen, speelde prima.

Bij Depay heb ik nog steeds het idee dat het eerder aan United ligt dat hij zelden scoort, dan aan Depay zelf. Heb echt de hoop dat het er nog uit gaat komen de komende jaren.

Willems, tja.
pi_159718776
Ik zit al aan de dunne voor de wedstrijd tegen utreg, zou zomaar weer eens kunnen verliezen met 3-0
Nothing to see here, carry on
pi_159719237
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 08:12 schreef RijstNatie het volgende:
Ik zit al aan de dunne voor de wedstrijd tegen utreg, zou zomaar weer eens kunnen verliezen met 3-0
Ik denk dat er vandaag wél motivatie is bij de jongens op 't veld. Verwacht eigenlijk "gewoon" een 1-3 overwinning.
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 7 februari 2016 @ 09:46:35 #146
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_159719284
Ik weet niet meer wat ik er van moet denken. De wisselvalligheid is veel te groot.
Eerlijk gezegd zie ik PSV eerder verliezen dan winnen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_159719295
Vandaag Ajax weer de koppositie ;( :'(
  zondag 7 februari 2016 @ 09:55:03 #148
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159719353
quote:
99s.gif Op zondag 7 februari 2016 09:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik weet niet meer wat ik er van moet denken. De wisselvalligheid is veel te groot.
Eerlijk gezegd zie ik PSV eerder verliezen dan winnen.
Als het wisselvallig is, dan zouden ze nu weer moeten winnen.
  Redactie Sport zondag 7 februari 2016 @ 10:08:12 #149
274204 crew  Mexicanobakker
pi_159719470
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ajax thuis.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 7 februari 2016 @ 10:10:01 #150
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_159719487
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 09:55 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als het wisselvallig is, dan zouden ze nu weer moeten winnen.
Hoop het, maar ach aangezien ajax - feyenoord toch niet doorgaat, zijn we nog even koploper. ^O^
Bron:
  zondag 7 februari 2016 @ 10:12:07 #151
342627 tja77
pi_159719506
quote:
99s.gif Op zondag 7 februari 2016 10:10 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Hoop het, maar ach aangezien ajax - feyenoord toch niet doorgaat, zijn we nog even koploper. ^O^
Bron:
[ afbeelding ]
Creatief met teletekst _O-
  zondag 7 februari 2016 @ 10:40:30 #152
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_159719775
Ja ik zag die op facebook en dacht joh, ff screenshotten en posten.
  zondag 7 februari 2016 @ 10:51:13 #153
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_159719868
De dag dat er ergens een tik wordt uitgedeeld is vandaag.
Dit, dus.
pi_159719968
Ajax - Feyenoord een bloedeloze 0 - 0 en PSV wint gewoon in Utrecht met 1 - 8.
  zondag 7 februari 2016 @ 11:10:04 #155
342627 tja77
pi_159720122
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 11:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Ajax - Feyenoord een bloedeloze 0 - 0 en PSV wint gewoon in Utrecht met 1 - 8.
8 keer Locadia, met assists van van Ginkel en Willems. 1 keer eigen doelpunt van Pröpper.
pi_159720222
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 11:10 schreef tja77 het volgende:

[..]

8 keer Locadia, met assists van van Ginkel en Willems. 1 keer eigen doelpunt van Pröpper.
Dat lijkt me wat overdreven gezien de vorm waarin Loca Dia steekt, maar 7 maal en een assist van zijn voet moet wel te doen zijn.
  zondag 7 februari 2016 @ 11:39:09 #157
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159720664
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 10:51 schreef Buitendam het volgende:
De dag dat er ergens een tik wordt uitgedeeld is vandaag.
Ik hoop dat het Ajax is die de tik krijgt, maar eerlijk gezegd denk ik dar Feyenoord nog steeds in de klappenhoek zit.

En dan maar hopen dat PSV ook wint.
pi_159720699
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 11:15 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat lijkt me wat overdreven gezien de vorm waarin Loca Dia steekt, maar 7 maal en een assist van zijn voet moet wel te doen zijn.
Ik sluit me hierbij aan.
pi_159720734
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 11:10 schreef tja77 het volgende:

[..]

Al bekend dat vGinkel weer speelt?
  zondag 7 februari 2016 @ 11:56:41 #160
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159720932
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 11:43 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Al bekend dat vGinkel weer speelt?
Hoezeer ik ook pleit tegen elke betrokkenheid van Maher bij het voetbal van PSV, het lijkt mij logischer om niet met van Ginkel te beginnen.
pi_159720963
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 11:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hoezeer ik ook pleit tegen elke betrokkenheid van Maher bij het voetbal van PSV, het lijkt mij logischer om niet met van Ginkel te beginnen.
En Jozefzoon( :') ) of Pereiro voor Locadia.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2016 11:58:28 ]
  zondag 7 februari 2016 @ 12:06:31 #162
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159721115
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 11:58 schreef Doublepain het volgende:

[..]

En Jozefzoon( :') ) of Pereiro voor Locadia.
Jozefzoon valt mij 100% mee sinds hij bij PSV zit. Geen basisklant normaliter, maar tegen een ploeg als Utrecht helemaal geen gekke optie.
pi_159721777
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 12:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jozefzoon valt mij 100% mee sinds hij bij PSV zit. Geen basisklant normaliter, maar tegen een ploeg als Utrecht helemaal geen gekke optie.
Ik zou het tegen een ploeg als Utrecht juist wel een gekke optie. Spelen heel compact dus dan is Pereiro de logische keuze.
pi_159728353

Uh, oke
  zondag 7 februari 2016 @ 15:50:11 #165
342627 tja77
pi_159728376
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

Uh, oke
Idd uhhhhh
pi_159728838
Nu gaat Ginkelgenot echt shinen _O_
Ik denk 3-1 voor PSV vandaag
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_159729204
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

Uh, oke
Goed bezig cocu, even dimmen voor de spelers die ondermaats waren.
  zondag 7 februari 2016 @ 16:39:41 #168
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_159729686
Jozefzoon erin, nou ik zeg 4-1 voor Utrecht.
pi_159729840
Isimat en Jozefzoon.

Genot.
pi_159729884
Hij wil wel erg graag gelijk met van Ginkel hč
  zondag 7 februari 2016 @ 17:13:24 #171
342627 tja77
pi_159730625
Van Ginkel, nu zijn geld al waard met die treffer _O_
pi_159731114
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:44 schreef Bronson_ het volgende:
Isimat en Jozefzoon.

Genot.
Dat heb jij goed gezien
  zondag 7 februari 2016 @ 17:33:06 #173
342627 tja77
pi_159731119
Wat een verschil met donderdag
pi_159731122
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:13 schreef tja77 het volgende:
Van Ginkel, nu zijn geld al waard met die treffer _O_
Prima speler, mooi dat hij veel in de 16 te vinden is.
  zondag 7 februari 2016 @ 17:49:41 #175
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_159731496
Geinig, het verschil tussen de toon van het commentaar op de opstelling voor de wedstrijden tijdens de rust.

Even afwachten hoe ze de tweede helft doorkomen, maar op basis van de eerste helft was het een erg sterke move van Cocu op tactisch gebied.
  zondag 7 februari 2016 @ 17:50:26 #176
342627 tja77
pi_159731519
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:49 schreef Lemming22 het volgende:
Geinig, het verschil tussen de toon van het commentaar op de opstelling voor de wedstrijden tijdens de rust.

Even afwachten hoe ze de tweede helft doorkomen, maar op basis van de eerste helft was het een erg sterke move van Cocu op tactisch gebied.
Hopen dat Isimat geen 2e geel pakt.
  zondag 7 februari 2016 @ 18:41:37 #177
12172 Rabieluh
pi_159732830
Uiteindelijk een goeie deal met Utrecht gesloten, zij de beker, wij de Eredivisie.
pi_159732850
Tweede helft een stuk lastiger zonder Bruma, waardoor en meer kopduels verloren gingen. Willems bakte er ditmaal als verdedigende middenvelder weer niets van. Won geen enkel duel en knalde maar wat ballen vooruit. Op deze manier heb je helemaal niets aan hem.
pi_159732909
Viel ik in slaap, wel de goal van vGinkel meegepikt ^O^

Topwedstrijd *O*
  zondag 7 februari 2016 @ 18:47:57 #180
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159732983
Lekker drie punten. Prima, Utrecht was nog ongeslagen in eigen huis.

Maar niet meer van dit soort tweede helften graag.
pi_159733016
Knap hoe Cocu het heeft kunnen herpakken na donderdag.
  zondag 7 februari 2016 @ 18:54:40 #182
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_159733168
Allemachtig wat een kutwedstrijd was dat.
pi_159733579
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:47 schreef BadderHaring het volgende:

Eerste helft was inderdaad uitstekend. Tweede helft had veel meer ingezeten, Utrecht was echt brandhout vandaag. Een 5-1 (zoals eerdere edities) was zeker weer mogelijk geweest.
  zondag 7 februari 2016 @ 19:12:14 #184
342627 tja77
pi_159733637
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:47 schreef BadderHaring het volgende:

Kan de 2e helft wel begrijpen. Je hebt er thuis tegen deze ploeg 3 om de oren gekregen. Dus ga je je ingraven en de 0-2 verdedigen.
Eerste helft was prima, 2e gewoon goed de 0 gehouden. Niks mis mee dus.
  zondag 7 februari 2016 @ 20:06:46 #185
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_159735035
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:33 schreef tja77 het volgende:
Wat een verschil met donderdag
Dit.
  zondag 7 februari 2016 @ 20:22:41 #186
12172 Rabieluh
pi_159735465
Hendrix werkte ook alles weg.
pi_159735492
quote:
14s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:22 schreef Rabieluh het volgende:
Hendrix werkte ook alles weg.
Die viel me heel erg mee achterin inderdaad!
  zondag 7 februari 2016 @ 20:24:34 #188
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159735524
Ik vond alleen Propper in de eerste helft wel echt beroerd spelen. Tweede helft was wat beter, maar het ontbreken van Guardado merk je wel echt aan hem.

Wel mooi dat Cocu dus wel degelijk zijn systeem aanpast als het nodig is. In de beker al bij achterstand, en nu vanaf de aftrap. Wie was dat ook alweer hier die beweerde dat er alleen 4-3-3 werd gespeeld door Cocu?

[ Bericht 42% gewijzigd door BadderHaring op 07-02-2016 20:32:21 ]
pi_159735838
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:24 schreef BadderHaring het volgende:
Ik vond alleen Propper in de eerste helft wel echt beroerd spelen. Tweede helft was wat beter, maar het ontbreken van Guardado merk je wel echt aan hem.

Wel mooi dat Cocu dus wel degelijk zijn systeem aanpast als het nodig is. In de beker al bij achterstand, en nu vanaf de aftrap. Wie was dat ook alweer hier die beweerde dat er alleen 4-3-3 werd gespeeld door Cocu?
Alleen jammer dat ie Isimat erin bracht met een 3-0 achterstand vorige week
pi_159735919

Kut, ze hebben het door
  zondag 7 februari 2016 @ 20:36:43 #191
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159735951
quote:
14s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:33 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ie Isimat erin bracht met een 3-0 achterstand vorige week
Ik heb niet meer helder welke omzetting dat was. Ging hij toen niet ook tactisch verschuiven op het veld? Sterker verdedigend blok achterin zodat middenvelders en flankspelers meer naar voren konden?

Dat deed Hiddink namelijk nog al eens in zo'n situatie.
pi_159736052
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:36 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik heb niet meer helder welke omzetting dat was. Ging hij toen niet ook tactisch verschuiven op het veld? Sterker verdedigend blok achterin zodat middenvelders en flankspelers meer naar voren konden?

Dat deed Hiddink namelijk nog al eens in zo'n situatie.
Isimat voor Wilems, Moreno schoof naar LB en Isimat CB. Maar het kan zoiets zijn zoals je zegt.
  zondag 7 februari 2016 @ 20:49:13 #193
342627 tja77
pi_159736444
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Kut, ze hebben het door
Wat sneu _O- _O- _O-
pi_159737004
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Kut, ze hebben het door
Ja, want PSV heeft er als betere ploeg baat bij het risico te lopen dat Utrecht zich niet aan die afspraak houdt :')

Wat zijn sommige mensen toch bizar simpel zeg... :{
pi_159737072
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:23 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Die viel me heel erg mee achterin inderdaad!
Hij heeft in de A nog als CV gespeeld joh :')
pi_159737215
quote:
10s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dus? Alsof ik naar de A-jeugd van PSV ga kijken. :')
pi_159737329
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:07 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Dus? Alsof ik naar de A-jeugd van PSV ga kijken. :')
In het eerste elftal ook zeer regelmatig
  zondag 7 februari 2016 @ 21:11:47 #198
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159737375
quote:
10s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Zelfs in het eerste nog, zijn eerste wedstrijden. En in Jong-PSV speelde hij ook meestal CV.
pi_159757907
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zelfs in het eerste nog, zijn eerste wedstrijden. En in Jong-PSV speelde hij ook meestal CV.
Het PSV-topic loopt nog steeds matig Badder.
pi_159774124
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 19:12 schreef tja77 het volgende:

[..]

Kan de 2e helft wel begrijpen. Je hebt er thuis tegen deze ploeg 3 om de oren gekregen. Dus ga je je ingraven en de 0-2 verdedigen.
Eerste helft was prima, 2e gewoon goed de 0 gehouden. Niks mis mee dus.
Maar waarom ga je verdedigen als aanvallen je sterke punt is? Elke keer dat PSV dat tot nu toe deed werd het onnodig spannend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')