helemaal niets aan de hand.. Foto's doe ik zo op fok zetten.. Eerst de vaat doenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja? en? * Knetterkrankjorum zit op het puntje van haar stoel
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
"He, we hebben een bom in de RAI geplaatst. Als je nu niet snel 10 random mensen onthoofd dan laten we die onploffen!"
En nu houd ik wel even op met mijn stemmingmakerij
Ja ik houd al op, alleen vragen mensen er ook om.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Er is al aangegeven dat sommige mensen het gespeculeer lang niet zo humorvol vinden als dat jij dat lijkt te vinden.
* Knetterkrankjorum gaat dan ook maar koffie zettenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:14 schreef murp het volgende:
[..]
helemaal niets aan de hand.. Foto's doe ik zo op fok zetten.. Eerst de vaat doen
Ja dat. Aan het lettertype te zien denk ik eerder een valentijnsdag-actie.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
misschien is het wel een valentijns actie ofzo... dat klinkt toch veel liever en leuker
Nee het is een aanslag!quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat. Aan het lettertype te zien denk ik eerder een valentijnsdag-actie.
al is dat dan wel weer sneu voor iedereen die het niet heeft incl mijzelf.. compleet ongeliefd enzoquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat. Aan het lettertype te zien denk ik eerder een valentijnsdag-actie.
Story of my lifequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
al is dat dan wel weer sneu voor iedereen die het niet heeft incl mijzelf.. compleet ongeliefd enzo
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:18 schreef _UserName_ het volgende:
Zijn alle ontvangers alleenstaand?
degene op twitter (smol81) spreekt over ouders in meervoud dus nee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:18 schreef _UserName_ het volgende:
Zijn alle ontvangers alleenstaand?
De telefoon ging...quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:21 schreef BarryOSeven het volgende:
Waarom is het zo stil? Wat is er met alle ontvangers gebeurd?
Zat ik ook al aan te denken... en dan piet die het weer doet in de woonkamer van een userquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Is er al iemand benaderd door hvnl trouwens?
vind het wel echt iets dat vanavond langs zou kunnen komen in de uitzending![]()
ja, zo word je niet gebeld hequote:
ik las die zin heeeel raar.. het weer werd ineens iets anders weer doenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:23 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken... en dan piet die het weer doet in de woonkamer van een user![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik las die zin heeeel raar.. het weer werd ineens iets anders weer doen
hahahahahahahaquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik las die zin heeeel raar.. het weer werd ineens iets anders weer doen
neequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:19 schreef NoXia het volgende:
Wonen alle ontvangers in dezelfde regio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |