NPHquote:Op zaterdag 13 februari 2016 07:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer precies, een stuk of 6, 7 misschien? Zeker geen heel seizoen. Het zijn geen lange afleveringen maar ik wil het best nog één keer proberen, want ik vind Neil Patrick Harris zo tof.
ik ben hem aan het kijken maar ik merk wel dat ik er in moet komen. de eerste afleveringen konden me eigenlijk niet echt boeien. maar nu ik wat verder ben vind ik hem wel leuk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:48 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Black sails is een leuke serie, iemand die al gezien? Zit nu halverwege seizoen 2
Seizoen 3 is net uit op hbo , zal wel weer ff duren eer ie op netflix staat helaas..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:57 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ik ben hem aan het kijken maar ik merk wel dat ik er in moet komen. de eerste afleveringen konden me eigenlijk niet echt boeien. maar nu ik wat verder ben vind ik hem wel leuk.
bij mij heeft het wel gewerkt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:58 schreef SunChaser het volgende:
Unblock.us werkt niet meer met paypal, en ik heb geen creditcard, is er een VPN die werkt met ideal?
Huh The Walking Dead staat er al eeuwen op. Seizoen 5 is dan een logisch vervolg. Er zal vast om gevraagd zijn, maar dat het erop zou komen stond al geruime tijd vast.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij welk netflix twitter account moet je zijn om series en films aan te vragen? Zag dat The Walking Dead seizoen 5 op die manier erop kwam.
Dan ga ik eens zeuren om oa Flash en that 70 show.
CAAAAARRRRRRRLLLLLLLLL!!!!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:18 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Walking Dead, The (seizoen 5) – 2014 16
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Thriller
Na de zombie-apocalyps probeert een groep overlevenden samen te werken om de mensheid en hun eigen leven te beschermen.
Zit nu in seizoen 2 aflevering 3.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:48 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Black sails is een leuke serie, iemand die al gezien? Zit nu halverwege seizoen 2
Ach ik ben als kind naar vergelijkbare dingen geweest en prima terechtgekomen.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:28 schreef Anastasis het volgende:
Jesus Camp gekeken gisteren, ik kon er helemaal slecht van slapen![]()
Het idee dat er zo op die kinderen ingepraat wordt, tot huilens aan toe, jonge kinderen die een vocabulaire en de beweginkjes van hun ouders nadoen, die pastoor die het zonder blikken of blozen indoctrinatie noemt...
That 70s' Show? Eindeloos uitgezonden op Comedy Central de afgelopen jaren.. Waarom zou je dat nog willen zien?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij welk netflix twitter account moet je zijn om series en films aan te vragen? Zag dat The Walking Dead seizoen 5 op die manier erop kwam.
Dan ga ik eens zeuren om oa Flash en that 70 show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |