abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 februari 2016 @ 22:32:36 #76
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_159740666
Rita is echt heel erg leuk ja!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_159744356
quote:
7s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:01 schreef Aether het volgende:

[..]

Heb hem nog niet gezien maar de user reviews zijn een stuk positiever en geven aan dat het verhaal/boodschap niet altijd begrepen wordt.
nu ik hem gezien heb:

de boodschap lijkt mij erg cliche maar ze willen je iig aanzetten over bepaalde zaken na te denken
slecht isssie niet, wel erg wazig als je er niet even rustig bij stil staat zeg maar :P
pi_159752422
rita topserie

kheb al effe geen netflix meer gekeken maar nu dus aan rita begonnen
de ondertiteling loopt soms 4 sec achter , ik kijk sinds kort via een blu ray player voorheen keek ik via de wd live tv maar die werkte niet meer , heeft er nog iemand last van die ondertiteling of ligt het puur aan de serie
  roze maandag 8 februari 2016 @ 14:19:22 #79
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_159753558
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:38 schreef MissJ het volgende:

[..]

Heb ik al gezien en kijk nu wekelijks de nieuwe aflevering :)
Nashville.

Dat is dus een kijktip haha.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 8 februari 2016 @ 16:23:56 #80
319979 Fok-it
All is well
pi_159757178
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:21 schreef mschol het volgende:

[..]

schijnt gigantische bagger te zijn, en toch ga ik hem kijken :P
Hij is best tof hoor.
Sowieso wel apart dat deze best snel op Netflix al is, kan me herinneren dat hij nog geen half jaar geleden nog in war bioscopen draaide
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  roze maandag 8 februari 2016 @ 16:25:48 #81
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_159757234
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 16:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hij is best tof hoor.
Sowieso wel apart dat deze best snel op Netflix al is, kan me herinneren dat hij nog geen half jaar geleden nog in war bioscopen draaide
Nieuwste Avengers staat er ook op. Goede hoop dat ze sneller nieuwe films online gooien _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_159759531
Voor wie vampieren / heksen / weervolven helemaal het einde vind, kan ik The Originals aanraden. Erg leuke serie.
The Originals is een spin off van The Vampire Diaries. Na The Originals (ik wist niet zeker of ik het leuk zou vinden) ben ik pas met Vampire Diaries begonnen. Volgens mij maakt het niet veel uit met welke je begint, maar mocht je de juiste volgorde willen aanhouden, dan beginnen met The Vampire Diaries.

En verder vind ik Dicte (Deense serie) ook erg leuk! :)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_159759614
Aanrader: How to get away with murder.
Cijfer 8
I´m back.
pi_159761930
quote:
17s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:19 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nashville.

Dat is dus een kijktip haha.
Genoteerd! Dank je ^O^
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_159766588
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Home on the Range – 2004 AL 1:16 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Als een hebzuchtige veedief de boerderij 'Het Stukje van de Hemel' wil inpikken, bundelen de dieren hun krachten om de boerderij te redden.

Toy Story 2 – 1999 AL 1:32 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Als Andy op cowboykamp gaat, wordt Woody gekidnapt en moeten Buzz Lightyear en zijn vrienden hem redden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_159766756
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:08 schreef Ryan3 het volgende:
Aanrader: How to get away with murder.
Cijfer 8
Toen het in de VS op tv was de eerste paaf afleveringen gekeken, was idd wel aardig, maarja... toen kwam het in de berg "series die ik nog (verder) moet kijken" :P. Wel toegevoegd op netflix, dus als ik dr langszap kan ik het zo aanzetten haha.
pi_159768687
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:49 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Toen het in de VS op tv was de eerste paaf afleveringen gekeken, was idd wel aardig, maarja... toen kwam het in de berg "series die ik nog (verder) moet kijken" :P. Wel toegevoegd op netflix, dus als ik dr langszap kan ik het zo aanzetten haha.
Het is zo leuk, totaal niet wat je ervan verwacht.

Ik vind Luther ook een dikke aanrader, maar dat kan ook gewoon komen door Idris. O+
pi_159772085
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:49 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Serie 2 aflevering 1 t/m 9 is helemaal behoorlijk goed, zeg maar.
Ik up mijn cijfer naar een 9 zelfs.
I´m back.
pi_159772169
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:45 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Het is zo leuk, totaal niet wat je ervan verwacht.

Ik vind Luther ook een dikke aanrader, maar dat kan ook gewoon komen door Idris. O+
:Y

Ik zag die serie voorbij komen (npo 3 ofzo) maar helaas al gezien.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
  dinsdag 9 februari 2016 @ 02:14:35 #90
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_159772231
Toevallig, net aan Fresh Meat begonnen en seizoen 4 zit er ook al snel aan te komen. Had ik ook met Kimmy Schmidt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159772374
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 16:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hij is best tof hoor.
ik vond em best geinig om te kijken, geen hoogvlieger ofzo..
en zijn het nou 2 boodschappen die ze willen verspreiden met die film?
SPOILER
  dinsdag 9 februari 2016 @ 03:00:06 #92
319979 Fok-it
All is well
pi_159772426
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 02:48 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vond em best geinig om te kijken, geen hoogvlieger ofzo..
en zijn het nou 2 boodschappen die ze willen verspreiden met die film?
SPOILER
The future is what we make of it
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_159772599
Ascension scifi miniserie uit 2014 met wel een aardig uitgangspunt.
I´m back.
pi_159772822
Ascension zondag helemaal gezien. Fijne miniserie inderdaad.
pi_159772876
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:04 schreef KillerBee4ever het volgende:
Voor wie vampieren / heksen / weervolven helemaal het einde vind, kan ik The Originals aanraden. Erg leuke serie.
The Originals is een spin off van The Vampire Diaries. Na The Originals (ik wist niet zeker of ik het leuk zou vinden) ben ik pas met Vampire Diaries begonnen. Volgens mij maakt het niet veel uit met welke je begint, maar mocht je de juiste volgorde willen aanhouden, dan beginnen met The Vampire Diaries.

En verder vind ik Dicte (Deense serie) ook erg leuk! :)
Nina Dobrev :9~
pi_159772995
Wat vind ik How I Met Your Mother toch leuk!
lk kijk het niet heel vaak, maar zo nu en dan heb ik een avond dat ik weer wat afleveringen wegkijk. Niets mis mee!
pi_159774790
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen die unblock-us gebruiken, hebben jullie ook problemen met de automatische factuur via Paypal?
Ik krijg deze melding in de mail
Your subscription payment to NetProtect, LLC for UnblockUs Inc. - Invoice <> failed on 5-Feb-2016 because of problems with NetProtect, LLC's account.

http://tweakers.net/nieuw(...)dese-vpn-dienst.html

Mogelijk de reden?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_159774798
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat lijkt ook hier het probleem te zijn. Paypal treedt nu blijkbaar actief op tegen dit soort diensten lees ik net
Dat kan wel eens een knock-out slag zijn. Nadat Netflix aankondigde nu echt te gaan optreden tegen deze diensten, leek het te gaan uitdraaien op een kat-en-muis spelletje. Maar door op deze manier de pas af te snijden lijkt de strijd al bepaald te zijn.
Ik zou kunnen overstappen op creditcard-betalingen, maar die route gaan ze vast ook afsnijden.
Oh

Grgr spuit 11
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_159775163
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat lijkt ook hier het probleem te zijn. Paypal treedt nu blijkbaar actief op tegen dit soort diensten lees ik net
Dat kan wel eens een knock-out slag zijn. Nadat Netflix aankondigde nu echt te gaan optreden tegen deze diensten, leek het te gaan uitdraaien op een kat-en-muis spelletje. Maar door op deze manier de pas af te snijden lijkt de strijd al bepaald te zijn.
Ik zou kunnen overstappen op creditcard-betalingen, maar die route gaan ze vast ook afsnijden.
paypal kan zich bij die provider toevallig beroepen op 1 van hun punten uit hun voorwaarden

Genoeg vpn boeren die niet adverteren met omzeilen van geoblocking..
pi_159775509
Rita en Nashville vind ik allebei helemaal niks, wat een saaie traagheid.

The Fall, dat vond ik wel een toffe serie, en seizoen twee is er net bij gekomen. Heel sterke vrouwelijke hoofdrol van Gillian Anderson, waar ik nooit fan van ben geweest tot nu.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')