Pretty Little Liars. Op basis van je voorkeur voor Gossip Girl.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:29 schreef MissJ het volgende:
Net klaar met Dexter. Wat een bazenserie zeg![]()
Maar wat ga ik nu kijken? Weet het nog niet. Iemand een tip?
Wil nu wel even iets met minder moord en doodslag zeg maarHet liefste iets a la Gossip Girl en SATC. Vraag me alleen af of er nog iets dergelijks op de NL Netflix te vinden is....
Mag ook iets a la Suits zijn.
Heb ik al gezien en kijk nu wekelijks de nieuwe afleveringquote:Op zondag 7 februari 2016 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pretty Little Liars. Op basis van je voorkeur voor Gossip Girl.
Rita? Om het luchtig te houden.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pretty Little Liars. Op basis van je voorkeur voor Gossip Girl.
Nog niet gezien, spreekt me wel aanquote:
Kun je in je account instellen bij ondertiteling.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:26 schreef wcborstel het volgende:
Klopt het dat de ondertiteling bij arrested development. Heel irritant wordt weergegeven in een zwarte balk die constant verspringt?
Maar ik heb het alleen bij deze serie. De rest is gewoon normaal. Maar ik zal eens kijken.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Kun je in je account instellen bij ondertiteling.
Rita is leukquote:
Ja daar kon ik ook niks mee.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rita is leukDie spinoff was vreselijk
schijnt gigantische bagger te zijn, en toch ga ik hem kijkenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Project T – 2015 12 2:10 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Fantasie, Intellectueel, Sci-Fi
Hoofdrollen: George Clooney, Hugh Laurie, Britt Robertson
Een gedesillusioneerde uitvinder en een wetenschappelijk onderlegde tiener gaan op een gevaarlijke missie om de geheimen van een alternatieve realiteit te ontrafelen.
Heb hem nog niet gezien maar de user reviews zijn een stuk positiever en geven aan dat het verhaal/boodschap niet altijd begrepen wordt.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
schijnt gigantische bagger te zijn, en toch ga ik hem kijken
nu ik hem gezien heb:quote:Op zondag 7 februari 2016 21:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb hem nog niet gezien maar de user reviews zijn een stuk positiever en geven aan dat het verhaal/boodschap niet altijd begrepen wordt.
Nashville.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
Heb ik al gezien en kijk nu wekelijks de nieuwe aflevering
Hij is best tof hoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
schijnt gigantische bagger te zijn, en toch ga ik hem kijken
Nieuwste Avengers staat er ook op. Goede hoop dat ze sneller nieuwe films online gooienquote:Op maandag 8 februari 2016 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is best tof hoor.
Sowieso wel apart dat deze best snel op Netflix al is, kan me herinneren dat hij nog geen half jaar geleden nog in war bioscopen draaide
Genoteerd! Dank jequote:Op maandag 8 februari 2016 14:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nashville.
Dat is dus een kijktip haha.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home on the Range – 2004 AL 1:16 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Als een hebzuchtige veedief de boerderij 'Het Stukje van de Hemel' wil inpikken, bundelen de dieren hun krachten om de boerderij te redden.
Toy Story 2 – 1999 AL 1:32 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Als Andy op cowboykamp gaat, wordt Woody gekidnapt en moeten Buzz Lightyear en zijn vrienden hem redden.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Toen het in de VS op tv was de eerste paaf afleveringen gekeken, was idd wel aardig, maarja... toen kwam het in de berg "series die ik nog (verder) moet kijken"quote:Op maandag 8 februari 2016 18:08 schreef Ryan3 het volgende:
Aanrader: How to get away with murder.
Cijfer 8
Het is zo leuk, totaal niet wat je ervan verwacht.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Toen het in de VS op tv was de eerste paaf afleveringen gekeken, was idd wel aardig, maarja... toen kwam het in de berg "series die ik nog (verder) moet kijken". Wel toegevoegd op netflix, dus als ik dr langszap kan ik het zo aanzetten haha.
Serie 2 aflevering 1 t/m 9 is helemaal behoorlijk goed, zeg maar.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Toen het in de VS op tv was de eerste paaf afleveringen gekeken, was idd wel aardig, maarja... toen kwam het in de berg "series die ik nog (verder) moet kijken". Wel toegevoegd op netflix, dus als ik dr langszap kan ik het zo aanzetten haha.
quote:Op maandag 8 februari 2016 22:45 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Het is zo leuk, totaal niet wat je ervan verwacht.
Ik vind Luther ook een dikke aanrader, maar dat kan ook gewoon komen door Idris.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |