Sorry.quote:
Het is wel enigzins een groeiplaatje, maar op zich bevalt de toevoeging van de keyboards me wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De nieuwe van Eefje bevalt me ook nog niet echt. Zit ook een beetje weinig tempo en variatie in. Maar goed, dat is pas na de eerste luisterbeurt, wie weet groeit het nog.
Ik vond dit eigenlijk wel cool, zo metaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat iemand met zulke teksten populair word
Dit denk ik. Maar dat baseer ik alleen op mijn ervaring met Prodigy op Lowlands en Sziget.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:48 schreef Beregd het volgende:
Underworld. Prodigy is live niks waard.
Huhquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:48 schreef Beregd het volgende:
Watquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:48 schreef Beregd het volgende:
Bowie, Tindersticks, de Rosa, Moneyquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:50 schreef Moody het volgende:
Laatste maand vrijwel geen nieuwe muziek geluisterd.
Heb deze 2016 releases net binnengeharkt:
- Cave Singers
- Kula Shaker
- Bloc Party
- Shearwater
- Turin Brakes
- M Ward
- Suede
- Daughter
- The Jezebels
- Benji Hughes
- St Lucia
Wat vergeet ik nog?
Vette sample ja.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:25 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb het Arthur Russell-nummer gevonden dat Kanye als sample gebruikt in 30 Hours. Had een good ol' 'weiger het te googlen'-moment. Sowieso dikke kudos voor het gebruiken van Russell; wat een ongelooflijke held was dat.
Naar aanleiding van het bericht een single geluisterd, dat klonk wel oke. Maar triest ja. Als ik zie dat ze 170 volgers hebben op Deezer, vraag ik me wel af hoe 'upcoming' ze echt waren.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef Grobbel het volgende:
Had iemand hier al ooit van Viola Beach gehoord eigenlijk? Ik kende ze in elk geval nog niet... Wel heftig in elk geval.
MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #6
Volgens mij waren ze wel lekker bezigquote:Op zondag 14 februari 2016 17:01 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Naar aanleiding van het bericht een single geluisterd, dat klonk wel oke. Maar triest ja. Als ik zie dat ze 170 volgers hebben op Deezer, vraag ik me wel af hoe 'upcoming' ze echt waren.
Ik dacht dat hij komende week ook op andere diensten kwam?quote:Op zondag 14 februari 2016 17:05 schreef richolio het volgende:
Je muziek exclusief op Tidal aanbiedenFuck jou Kanye
*download album
Klopt, hij is een week exclusief voor Tidal.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:08 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij komende week ook op andere diensten kwam?
Nu M. Ward, Kanye en Animal Collective gedownload.. Eens kijken of het wat is.
Die vent is gestoord....quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat iemand met zulke teksten populair word
twitter:kanyewest twitterde op zondag 14-02-2016 om 18:49:13Mark Zuckerberg invest 1 billion dollars into Kanye West ideas reageer retweet
twitter:kanyewest twitterde op zondag 14-02-2016 om 18:49:26after realizing he is the greatest living artist and greatest artist of all time. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |