Ik geloof er niks vanquote:
En je liegt dus eg nie ?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:39 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Veel die ik heb gesprokenNiet de meesten
![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:37 schreef DeKnuppel het volgende:
TROUWENS HET VERZOEK AAN IEDEREEN DIE HIER NOG POST OM EEN NEDERLANDS VLAGGETJE IN JE POST IN TE VOEGEN!
Wat voegt dit nou weer toe man?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:37 schreef DeKnuppel het volgende:
TROUWENS HET VERZOEK AAN IEDEREEN DIE HIER NOG POST OM EEN NEDERLANDS VLAGGETJE IN JE POST IN TE VOEGEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo Rita.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:43 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]![]()
![]()
TROTS OP NEDERLAND! KAMERADEN!
![]()
![]()
Meteen ook weer Duits praten in dit topicquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:46 schreef Bluesdude het volgende:
jahhhhhh
Das Vaterland über alles !!
wat nou........ Duits is een mooie taal. Alleen jammer dat damals die vaderlandslievenden lieden ons geliefd Vaterland gingen bezetten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:48 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Meteen ook weer Duits praten in dit topicTypisch een reactie van iemand die PvdA, Groenlinks of op die andere partij voor dieren stemt
![]()
Soms trots. Omdat ik er geboren ben en het ooit een fijner land wasquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:10 schreef loni55 het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom je trots op Nederland bent?
Was maar je bent er nu trots op? Op Nederland toen dus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:16 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Soms trots. Omdat ik er geboren ben en het ooit een fijner land was![]()
![]()
Nu ben ik er soms nog trots opquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:17 schreef loni55 het volgende:
[..]
Was maar je bent er nu trots op? Op Nederland toen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |