Waarom eigenlijk niet?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:05 schreef Rezania het volgende:
Voor de vlag is er trouwens gewoon een etiquette die gevolgd moet worden, die mag je niet zomaar ophangen.
Mag wel, is niet netjes. Dat is etiquette jongen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:09 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet?
Mogen we dit niet zelf bedenken?
Stel nu eens, er bestonden geen tokkies in Nederland. Dan zou Nederland toch ook Nederland niet zijn?quote:
Kijk in NWS.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:10 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Stel nu eens, er bestonden geen tokkies in Nederland. Dan zou Nederland toch ook Nederland niet zijn?
En wanneer is iemand btw een tokkie? Is dat als je een beetje plat praat met een accent en niet zo geschoold bent of alleen als je je crimineel en asociaal gedraagt?
Ouderwetse gedachtenquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag wel, is niet netjes. Dat is etiquette jongen.
quote:Als u de Nederlandse vlag wilt uithangen, kunt u de dagen van de vlaginstructie (het vlagprotocol) volgen. Dit hoeft niet, u mag ook op andere dagen de vlag uithangen. Voor overheidsgebouwen is het wel verplicht om de vlag uit te hangen.
Dat laatstequote:Op woensdag 3 februari 2016 21:10 schreef Roberta_J het volgende:
En wanneer is iemand btw een tokkie? Is dat als je een beetje plat praat met een accent en niet zo geschoold bent of alleen als je je crimineel en asociaal gedraagt?
Jij vindt iemand die niet graag de Nederlandse vlag hangt aan zijn gevel gek ?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:16 schreef DeKnuppel het volgende:
Nederland raakt steeds meer gepolariseerd![]()
Links is nog gekker dan rechts![]()
Veel anti-vlaggenhangers
Nee, maar wel gek hoe linkse extreemlinkse lui over het algemeen op een Nederlandse vlag reageren. Conflictvermijding/appeasement richting allochtonen en vluchtelingenquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij vindt iemand die niet graag de Nederlandse vlag hangt aan zijn gevel gek ?
Hoe gek reageren ze?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:26 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Nee, maar wel gek hoe linkse extreemlinkse lui over het algemeen op een Nederlandse vlag reageren.
En dat zegt "men" als ze een Nederlandse vlag zien?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:36 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
"Stem jij PVV? Ben jij racist?"
Ja, dat is waar. Jij woont waarschijnlijk in een buurt zonder asielzoekerscentrum om de hoekquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En dat zegt "men" als ze een Nederlandse vlag zien?
Lijkt me erg gek.. Is dat wel waar ?
Veel die ik heb gesprokenquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En dat zegt "men" als ze een Nederlandse vlag zien?
Lijkt me erg gek.. Is dat wel waar ?
En de meeste extreemlinksen reageren zo als ze de Nederlandse vlag zien ?
Ik geloof er niks vanquote:
En je liegt dus eg nie ?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:39 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Veel die ik heb gesprokenNiet de meesten
![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:37 schreef DeKnuppel het volgende:
TROUWENS HET VERZOEK AAN IEDEREEN DIE HIER NOG POST OM EEN NEDERLANDS VLAGGETJE IN JE POST IN TE VOEGEN!
Wat voegt dit nou weer toe man?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:37 schreef DeKnuppel het volgende:
TROUWENS HET VERZOEK AAN IEDEREEN DIE HIER NOG POST OM EEN NEDERLANDS VLAGGETJE IN JE POST IN TE VOEGEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo Rita.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:43 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]![]()
![]()
TROTS OP NEDERLAND! KAMERADEN!
![]()
![]()
Meteen ook weer Duits praten in dit topicquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:46 schreef Bluesdude het volgende:
jahhhhhh
Das Vaterland über alles !!
wat nou........ Duits is een mooie taal. Alleen jammer dat damals die vaderlandslievenden lieden ons geliefd Vaterland gingen bezetten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:48 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Meteen ook weer Duits praten in dit topicTypisch een reactie van iemand die PvdA, Groenlinks of op die andere partij voor dieren stemt
![]()
Soms trots. Omdat ik er geboren ben en het ooit een fijner land wasquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:10 schreef loni55 het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom je trots op Nederland bent?
Was maar je bent er nu trots op? Op Nederland toen dus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:16 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Soms trots. Omdat ik er geboren ben en het ooit een fijner land was![]()
![]()
Nu ben ik er soms nog trots opquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:17 schreef loni55 het volgende:
[..]
Was maar je bent er nu trots op? Op Nederland toen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |