quote:Op maandag 8 februari 2016 23:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zat laast een kerel schuinvoor me die een potje inkt en een antieke pen tevoorschijn haalde. En dan zo'n leren map met een notitieblok erin. No shit
Is toch mooiquote:Op maandag 8 februari 2016 23:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zat laast een kerel schuinvoor me die een potje inkt en een antieke pen tevoorschijn haalde. En dan zo'n leren map met een notitieblok erin. No shit
Gewoon vulpen ja tochquote:Op maandag 8 februari 2016 23:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Alleen slechte (goedkope) inkt geeft af. Vulpennen drukken juist niet door als je papier van normale dikte gebruikt met de juiste zuurgraad én ze schrijven vloeiender en je hoeft minder druk te zetten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vulpennen geven af en drukken door dus inferieur tov balpen.
is toch voldoendequote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:48 schreef Blistering het volgende:
Man man man. Gewoon een 5,9 voor aansprakelijkheidsrecht. Moet ik 'm alsnog herkansenHij ging zo goed voor m'n gevoel.
Bah, bah.
Nee, nu sta ik een 5,1 gemiddeld omdat ik m'n deeltoets gruwelijk hard heb verneukt.quote:
Oh dat soort gedoe met deeltoetsen enzo. Gelukkig nooit last van gehad. wel kut ja. Maar die deeltoets kan je niet herkansen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, nu sta ik een 5,1 gemiddeld omdat ik m'n deeltoets gruwelijk hard heb verneukt.
Nee. Ik kan naar de inzage gaan om te proberen 0,6 erbij te lullen, maar dat is wel lastig denk ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oh dat soort gedoe met deeltoetsen enzo. Gelukkig nooit last van gehad. wel kut ja. Maar die deeltoets kan je niet herkansen?
Wat een debiel gedoe zeg. Je maakt dan eerst halverwege een deeltoets en daarna aan het eind nog een toets die over de tweede helft van de stof gaat ofzo?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee. Ik kan naar de inzage gaan om te proberen 0,6 erbij te lullen, maar dat is wel lastig denk ik.
En anders reparatietoets maken die gaat over de gehele stof.
De deeltoets gaat over de eerste 4 weken. De eindtoets gaat over alle 7 weken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wat een debiel gedoe zeg. Je maakt dan eerst halverwege een deeltoets en daarna aan het eind nog een toets die over de tweede helft van de stof gaat ofzo?en als je gaat herkansen mag je alleen alles in 1 keer herkansen?
tering nog debielerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
De deeltoets gaat over de eerste 4 weken. De eindtoets gaat over alle 7 weken.
Als je gemiddelde aan het einde (dus van je deel- en eindtoets samen) lager is dan een 5,5 dan krijg je een reparatietoets die gaat over de gehele stof. Als je gemiddelde lager is dan een 4 dan moet je het vak over doen.
Balen. Wij hebben dat soms ook wel met vakken, alleen ietsje anders. Dan heb je bijvoorbeeld 10 weken met een deeltoets die over week 1-5 gaat en de eindtoets over week 6-10. Als je moet herkansen is het weer alles. Maar ik volg nu een 10 punts vak zonder deeltoets, ben benieuwd hoe het uitpakt. Vorig jaar was er wel een deeltoets, maar volgens de docent werden de slagingspercentages eerder lager dan hoger.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
De deeltoets gaat over de eerste 4 weken. De eindtoets gaat over alle 7 weken.
Als je gemiddelde aan het einde (dus van je deel- en eindtoets samen) lager is dan een 5,5 dan krijg je een reparatietoets die gaat over de gehele stof. Als je gemiddelde lager is dan een 4 dan moet je het vak over doen.
Gewoon groot inkopen. Ik heb nog voor de komende 5 jaar aan vullingen liggenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:52 schreef IPA35 het volgende:
Vulpen en ringband ja toggg.
In plaats van peperdure vullingen wil ik nog wel een keer een converter (hervulbare vulling) halen en dan een pot inkt, maar niet om die pot mee te nemen naar de collegezaal.
nee dat was Bes2A(oud)quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dacht dat je die al had.
Is er een verschil dan? Dat heb jij ervan gemaakt.quote:
Best2B nieuwe stijl?!quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Is er een verschil dan? Dat heb jij ervan gemaakt.
Maar dat zijn we van je gewend; feiten verdraaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |