Als Rand het geweten had, dan was hij niet gestopt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:57 schreef Kowloon het volgende:
Wil ik net mijn endorsement van Rand Paul bekend maken. Stopt hij er mee.
Vanaf komende zondag elke week VPRO Langs de oevers van de Yangtze, een fotograaf die door China reist.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:57 schreef Kowloon het volgende:
Wil ik net mijn endorsement van Rand Paul bekend maken. Stopt hij er mee.
Mijn idee. Net te laat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als Rand het geweten had, dan was hij niet gestopt.
Lekker stikken in de smog.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vanaf komende zondag elke week VPRO Langs de oevers van de Yangtze, een fotograaf die door China reist.
Hehe.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als Rand het geweten had, dan was hij niet gestopt.
Ja, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vanaf komende zondag elke week VPRO Langs de oevers van de Yangtze, een fotograaf die door China reist.
Kanker oplopen in drie weken?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mwah, offers maken is prima.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gevoelig puntje voor jou natuurlijk.
De Chinees wordt stukken ouder dan de Nederlander. Misschien is de lucht hier wat beter, maar ons volkje grijpt de kans om daarvan te profiteren nou ook niet echt aan.quote:
Machiavelli is het leukst.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:03 schreef Monolith het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er vier van het Ivy league lijstje gelezen.
Kattenvlees is goed voor je levensverwachting, blijkt maar weer.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Chinees wordt stukken ouder dan de Nederlander. Misschien is de lucht hier wat beter, maar ons volkje grijpt de kans om daarvan te profiteren nou ook niet echt aan.
Is dat zo? In de grote steden in China komen toch wel erg veel longziektes voor. Ook al staan ze iedere ochtend braaf te Tai Chi'en.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Chinees wordt stukken ouder dan de Nederlander. Misschien is de lucht hier wat beter, maar ons volkje grijpt de kans om daarvan te profiteren nou ook niet echt aan.
Volgens mij ligt de gemiddelde levensverwachting daar bijna tien jaar lager.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is het een woekerpolis?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
Nee GS, het is wel meebewegend met inflatie.
Wat logisch is aangezien de premies ook meebewegen. Over 20 jaar kan het ook een miljoen zijn. Maar naar huidige staven is het een half miljoen.
Jij ziet er beter uit?quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:11 schreef Gutmensch het volgende:
Gadver, laten ze die grafkop van Thierry Baudet in het achtuurjournaal zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |