Behalve de 518, daar ligt ie voorin onder de motorkap.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:58 schreef Catch22- het volgende:
En de e34 heeft hem onder de achterbank, rechtsachter.
Ik moet nog een extra sleutel voor m'n E46quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:15 schreef pvdplanet het volgende:
Extra sleutel voor de E36: 16 euro (origineel Huf)
Het slijpen was gratis
Lang leve de tijd van voor de startonderbrekers
Maar dat is toch zonder inhoud die sleutel? Kan hem moeilijk gebruiken met startonderbreker? Ik snap het, bij jouw auto gaat het makkelijker inderdaad. Ik mag naar de stealer voor een complete met chip en al.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:53 schreef pvdplanet het volgende:
https://www.keyprof.com/P(...)p?page=BMW&model=E46
Ik heb de eerste sleutel met ontgrendelknopjes genomen, laten slijpen bij een bevriende sleutelboer en de (lege) inhoud van de sleutel met kit volgespoten. Maar ja zo makkelijk zal het niet worden
Dus de auto kan nu met een schroevendraaier gestart worden?quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:05 schreef pvdplanet het volgende:
Bij de Volvo (1 sleutel met chip en 1 losse afstandsbediening) heb ik 2 sleutels bij die gasten besteld en laten slijpen. De sleutel met chip zit nu in de stuurkolom verwerkt zodat de startonderbreker gefopt wordt. Totale kosten 25 Euro.
Hier waaktquote:Op donderdag 18 februari 2016 07:42 schreef pvdplanet het volgende:
Zullen ze eerst actief het deurslot en stuurslot moeten forceren.
Naja, oldschool dieven bestaan toch niet meer. De moderne autokraker heeft een laptop, geen breekijzer.
Inderdaad bij vorige auto ook zo gedaan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:42 schreef pvdplanet het volgende:
Zullen ze eerst actief het deurslot en stuurslot moeten forceren.
Naja, oldschool dieven bestaan toch niet meer. De moderne autokraker heeft een laptop, geen breekijzer.
Je las over mijn knipoog heen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:23 schreef NightFlight het volgende:
Mooi man. Nog zo'n oude van Adolf?
Ding stuurt als een scheermes door de boter man. 't Is geen Volvo.quote:Op zondag 21 februari 2016 09:30 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ding ploegt als een trein rechtdoor op een blankstaande snelweg met 160+. Bochten kan je beter een 1 of 3 voor kopen.
Ja, maar wrom zit er dan een sport+ knop op?quote:Op zondag 21 februari 2016 13:51 schreef Piet__Piraat het volgende:
Maar wel een Fünfer. Die zijn toch meer op comfort gericht. Om serieus te hoeken moet je zo'n ding niet hebben.
Dat zou toch niet zo mogen zijn tijdens het rijden? Het kan zeg maar gebeuren terwijl ik al een uur aan het rijden ben.quote:
Tsja die heb ik ook op mijn 320d EDE. Lekker tegenstrijdig, een super zuinige diesel met Sport+ knop, sportpakket, paddles etcquote:Op zondag 21 februari 2016 14:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ja, maar wrom zit er dan een sport+ knop op?
Marketing hè, dan lijkt het nog wat. Net als M-bumpers en onderstellen op een 316d.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ja, maar wrom zit er dan een sport+ knop op?
BMW Teilenummer staat achteropquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Origineel Huf, is dat gelijk aan de sleutel die BMW af fabriek meeleverde?
Heb blanco sleutels van 'Ritter Automobil' een tijd geleden geprobeerd en dat was werkelijk prut kwaliteit. knopjes werkten slechts sporadisch, bij het loeihard inknijpen.
http://vi.vipr.ebaydesc.c(...)=ebay.de&descgauge=1
Wat is precies het verschil tussen het normale en het M-onderstel?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:37 schreef NightFlight het volgende:
Mwah, 5-serie met M-onderstel en 6 cilinder met 8-traps automaat wil best sportief vooruitkomen.
No doubt about that.![]()
![]()
Bij de E46 was het andere dempers, iets dikkere torsiestaaf (en andere schroefveren, geloof ik).quote:Op zondag 21 februari 2016 20:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is precies het verschil tussen het normale en het M-onderstel?
Kan iemand mij dat vertellen liefst met pics ter verduidelijking?
Wel als er niet meer voldoende geladen wordt.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zou toch niet zo mogen zijn tijdens het rijden? Het kan zeg maar gebeuren terwijl ik al een uur aan het rijden ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |