SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Lambo of Rekt
Nou........ ehh.. mmmmmmmmmmmmmmmmmm noquote:
U was toch van de donkere dames?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou........ ehh.. mmmmmmmmmmmmmmmmmm no
quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als knokkels onder die griet komt overleefd ie het niet.
Ja, maar ik met mijn frêle gestel...quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als knokkels onder die griet komt overleefd ie het niet.
Was gewoon maar een willekeurige greepquote:
Reason vind ik beter.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Was gewoon maar een willekeurige greep![]()
![]()
Klinkt okee, wel
Zie je nog net een paar knokkeltjes onder de buik vandaan komen, noodsignalen uitzendend.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, maar ik met mijn frêle gestel...
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie je nog net een paar knokkeltjes onder de buik vandaan komen, noodsignalen uitzendend.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na een tijdje ligt ie dus ook onderop en zie je niet echt veel onder die big fat guy vandaan komen
Maar hij won wel. Die Japanner, dan
Wat een apart nummer, dezequote:
Hehehe bijna AL hun nummers zijn wel "apart" te noemen.quote:
Tamelijkquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe bijna AL hun nummers zijn wel "apart" te noemen.
Das vergass zu atmen, kopfstimme, Der brut, Der spiegel, Stumme zeugen, Marionetten, 5 jahre enz enz enz enz.
Meestal zijn die teksten ook goed ziek!
Glassgarten bijvoorbeeld, samen met Peter Heppfner?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tamelijk![]()
Die stem... waar ken ik die nou ook weer van
Ja, die vrouwenstem.. Altijd veel makeup op, psychotische blik in haar ogen.. Maar wie was dat nou ook weerquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Glassgarten bijvoorbeeld, samen met Peter Heppfner?
Gottes tod!1 van de oudere versies!
De nieuwste versie is echt baas!
![]()
Maar deze lijkt er sowieso sterk op!
Ik doe een knokkeltjequote:Op woensdag 3 februari 2016 19:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hij gaat weer lekker op z'n knokkels.
Nou, altijd verrassend, met iets moois, iets geks, diverse stijlen en af en toe een praatje, waarbij je ook weer af zit te wachten wat er nu weer komt. En af en toe gelukkig die ene kutplaat, zodat rokers hun slag kunnen slaan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik doe een knokkeltje![]()
Maarre.. elaborate?Wat is dat dan
![]()
Vrouwenstem?quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, die vrouwenstem.. Altijd veel makeup op, psychotische blik in haar ogen.. Maar wie was dat nou ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |