SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten zij weten
oh ik snap hemquote:
ja he he ben niet helemaal achterlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je toch zelf ook een hoofdtelefoon opzetten, anders is het niet leuk
Google je het evenquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet boodschappen doen.
Weet niet wat dichtsbijzijnde supermarkt is.
dan moet je niet uitgaanquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond het wel tof. Ook wel fijn voor de mensen die geen zin hebben in muziek
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:03 schreef Tjacka het volgende:
en mijn eastpaktas van 11 jaar oud is ook weg
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik snap hem
nee ik was na school in de kroeg beland
dus mijn koptelefoon mee
zat ook een boek in
Zelf nog nooit in een silent disco geweest. Lijkt me ook wel grappig. Geen gezeik dat de muziek te hard staat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond het wel tof. Ook wel fijn voor de mensen die geen zin hebben in muziek
Die dingen houden het altijd super lang volquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:03 schreef Tjacka het volgende:
en mijn eastpaktas van 11 jaar oud is ook weg
Ja. Ben nu moequote:Op woensdag 3 februari 2016 17:05 schreef Amarantha het volgende:
Verhuizen nu helemaal achter de rug Inso?
Nee, verder weg.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Woon je nu dichterbij je broertje?
anderhalf uur rijden ofzo.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel jammer. Lang reizen om hem te zien?
in een huisquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
Geen idee waar je broertje woont in Engeland.
Oh dat is nog wel te doenquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
anderhalf uur rijden ofzo.
valt wel mee
sociopaten doen dat nou eenmaalquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:05 schreef Amarantha het volgende:
Moet je ook niet zoveel drinken Tjacka.
http://www.goodreads.com/book/show/13542869-an-american-sonquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vast geen boeken wat ik leuk vind.
ja fok is echt een kutverslavingquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:08 schreef Amarantha het volgende:
Maar Tjacka, gisteren zei je 'tot over 2 weken'.
Hmm zou hem denk ik wel lezen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.goodreads.com/book/show/13542869-an-american-son
Laat jezelf permanent bannen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja fok is echt een kutverslaving
als je eenmaal begin kan ik niet meer stoppen
wowquote:
Ik bedoel alleen maar dat het een oplossing is. Van mij hoef je niet weg hoorquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wow
ik ben blij dat ik mijn kaartjes nog niet heb opgestuurd
ga ik na deze opmerking zeker niet meer doen
ach volgende week weer stageleefquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen maar dat het een oplossing is. Van mij hoef je niet weg hoor
Wat is er gejat?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Er wordt dus trouwens niet alleen bij ons gejat. Het is in de hele buurt raak.
Genoeg. Meest recente is motor van een vriendin van mij. Daarvoor accu uit een auto en nog wat dingen. Maar bij de buren is de garage open gebroken en helemaal leeg gehaald.quote:
Heb mij opgegevenquote:Hé jij daar! Kans maken op ¤10.000? Door je op te geven voor een nieuw BNN-programma..? Dat kan!
Durf jij mee te doen aan een geheim, intens en uitdagend experiment? Val je in de leeftijd 18-26? Én ben je 24/7 beschikbaar tussen 1 en 12 maart 2016?
Gaat lekker. Is er geen sociale controle of zijn de dieven zo slim?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Genoeg. Meest recente is motor van een vriendin van mij. Daarvoor accu uit een auto en nog wat dingen. Maar bij de buren is de garage open gebroken en helemaal leeg gehaald.
Ze zijn slim. Waarschijnlijk houden ze de boel hier telkens in de gaten. We denken ook dat ze al wel door hebben dat er vandaag weer nieuwe accu in de auto is gezet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gaat lekker. Is er geen sociale controle of zijn de dieven zo slim?
Breaking news: ook moordenaars zijn ooit kind geweest.quote:
Wel cute.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Breaking news: ook moordenaars zijn ooit kind geweest.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn slim. Waarschijnlijk houden ze de boel hier telkens in de gaten. We denken ook dat ze al wel door hebben dat er vandaag weer nieuwe accu in de auto is gezet.Hoop dat ze gauw opgepakt worden.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
-
Ik zou gaan panikeren:
Nooit meer tandenpoetsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ah.Hoop dat ze gauw opgepakt worden.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Pics pics picsquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me naakt, en godverdomme koud buiten
. Nu mooi maken
hoe mooi?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:
. Nu mooi maken
Nog mooier dan ze al is.quote:
Picsquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:
. Nu mooi maken
Mannen en hun subtiele hints.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
het was meer een vraag om een foto
of ze doen net alsof ze het niet begrijpen zo dat je extra je best doetquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:33 schreef Amarantha het volgende:
Mannen zijn slecht in subtiele hints.
Neequote:Op woensdag 3 februari 2016 17:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
of ze doen net alsof ze het niet begrijpen zo dat je extra je best doet
Nee.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
of ze doen net alsof ze het niet begrijpen zo dat je extra je best doet
Wat is hangry?quote:
HWHAHHAquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zie opso en m'n shuffle gaat naar jenny.
Maar niet teveel naar de lyrics luisteren dan :$quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HWHAHHA
Ik verklaar jenny tot ons liedje
Ik ben al een tijd niet meer bij Starbucks geweest.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:40 schreef McGrath het volgende:
een beetje een hippe meisjes dingetje dus
ik al 22 jaar nietquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Maar niet teveel naar de lyrics luisteren dan :$
[..]
Ik ben al een tijd niet meer bij Starbucks geweest.
de wat? ze verkopen daar toch koffie?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een Frappuccino Java Chip geproefd. Dit kan niet hoor.
Uhm, tsjah, lyrics ...quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Maar niet teveel naar de lyrics luisteren dan :$
[..]
Ik ben al een tijd niet meer bij Starbucks geweest.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
de wat? ze verkopen daar toch koffie?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uhm, tsjah, lyrics ...
Laten we het erbij houden dat het leuk deuntje heeft, ik wil niet meer dan friends zijn hoor![]()
lijkt me niksquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]IJskoffie. Eigenlijk is het chocolademelk met koffie, crushed ijs en chocolade stukjes. Slagroom met chocosaus on top.
[..]
Ik ook niet.
Ik vond het gisteren heel naar toen mijn koffie heel snel koud werdquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]zelfs niet als ik het zelf maak?
maar nee, je moet koude koffie wel lusten natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er maar bij gaan zitten.![]()
Bonus Rodin foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Dat is toch heeeel anders.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren heel naar toen mijn koffie heel snel koud werd
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:56 schreef Crack_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er maar bij gaan zitten.![]()
Bonus Rodin foto:Waarom dacht ik dat je blond was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat is toch heeeel anders.
[..]
Waarom dacht ik dat je blond was?
Jaquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:57 schreef Amarantha het volgende:
Hebben jullie tandarts verzekering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |