Wat is hangry?quote:
HWHAHHAquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zie opso en m'n shuffle gaat naar jenny.
Maar niet teveel naar de lyrics luisteren dan :$quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HWHAHHA
Ik verklaar jenny tot ons liedje
Ik ben al een tijd niet meer bij Starbucks geweest.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:40 schreef McGrath het volgende:
een beetje een hippe meisjes dingetje dus
ik al 22 jaar nietquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Maar niet teveel naar de lyrics luisteren dan :$
[..]
Ik ben al een tijd niet meer bij Starbucks geweest.
de wat? ze verkopen daar toch koffie?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een Frappuccino Java Chip geproefd. Dit kan niet hoor.
Uhm, tsjah, lyrics ...quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Maar niet teveel naar de lyrics luisteren dan :$
[..]
Ik ben al een tijd niet meer bij Starbucks geweest.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
de wat? ze verkopen daar toch koffie?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uhm, tsjah, lyrics ...
Laten we het erbij houden dat het leuk deuntje heeft, ik wil niet meer dan friends zijn hoor![]()
lijkt me niksquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]IJskoffie. Eigenlijk is het chocolademelk met koffie, crushed ijs en chocolade stukjes. Slagroom met chocosaus on top.
[..]
Ik ook niet.
Ik vond het gisteren heel naar toen mijn koffie heel snel koud werdquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]zelfs niet als ik het zelf maak?
maar nee, je moet koude koffie wel lusten natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er maar bij gaan zitten.![]()
Bonus Rodin foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Dat is toch heeeel anders.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren heel naar toen mijn koffie heel snel koud werd
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:56 schreef Crack_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er maar bij gaan zitten.![]()
Bonus Rodin foto:Waarom dacht ik dat je blond was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat is toch heeeel anders.
[..]
Waarom dacht ik dat je blond was?
Jaquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:57 schreef Amarantha het volgende:
Hebben jullie tandarts verzekering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |