SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Ohh, hoezo?quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
Zo werken, maar ik heb zulke tegenzin om stem te gebruiken en/of kinderen te zien.
Ga ze een middagje gebarentaal leren.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
maar ik heb zulke tegenzin om stem te gebruiken
Wow, hier heb ik altijd last vanquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
Zo werken, maar ik heb zulke tegenzin om stem te gebruiken en/of kinderen te zien.
Ja ik wil eigenlijk gewoon de deur niet uit en in bed blijven, heb gewoon een beetje een kansloze weekquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, hoezo?
En hoe is het met je gezondheid nu?
Ahw, ja snap wel dat je daar geen zin in hebt maarja, dat helpt natuurlijk gewoon niet echt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik wil eigenlijk gewoon de deur niet uit en in bed blijven, heb gewoon een beetje een kansloze week
Heel moe en weinig energie vooral. En geen zin meer om nog een keer naar de dokter te gaan. Moet me wat minder gaan aanstellen vooral.
ze zijn allemaal 24 uur.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nu drie vééls te lange dagen in het vooruitzicht. Ik haat die dagen.
Het gaat ook helemaal nergens over hoor, ben om half 7 alweer thuis.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw, ja snap wel dat je daar geen zin in hebt maarja, dat helpt natuurlijk gewoon niet echt.
Hopelijk voel je je snel beter en alles. En denk aan geld!
Van te voren al dingen proberen te plannen die je gaat doenquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nu drie vééls te lange dagen in het vooruitzicht. Ik haat die dagen.
Geen last van, gewoon 1 dag per verpakking :$quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:25 schreef Fera het volgende:
Skyr is lekker, maar het vult ook wel enorm.
Ja, JA, snotneusquote:
Je medische ding of wat bedoel je nu?quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal nergens over hoor, ben om half 7 alweer thuis.
Maar vraag me gewoon steeds meer af of het uberhaupt nog over gaat gaan.
Whut?quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van te voren al dingen proberen te plannen die je gaat doen
Ja die ontsteking bedoel ikquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je medische ding of wat bedoel je nu?
Ja nouja, als je geen zin hebt dan heb je geen zin. Dat kan ook al bij dingen die maar vijf minuten duren.
Als je verder niets eet. Ik zit goed vol na 1/3 ongeveer. Volgende keer maar iets minder pakken. Het leek niet veel in het bakje, maar de laatste happen gingen met moeite.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen last van, gewoon 1 dag per verpakking :$
Oh zo bedoel jequote:Op woensdag 3 februari 2016 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, JA, snotneus
[..]
Ja nouja, als je geen zin hebt dan heb je geen zin. Dat kan ook al bij dingen die maar vijf minuten duren.
[..]
Whut?
Die dagen zijn lang omdat ze al gevuld zijn met shit, en niet shit die ik leuk vind. Werk en.. werken werk
en auto garage. Daarvoor moet ik ook zes uur opstaan
![]()
Daarna wel paar dagen vrij dus moet eigenlijk ook niet huilen. Maar hou er gewoon niet vanja wie wel
Ja het is wel vullender dan het eruitziet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je verder niets eet. Ik zit goed vol na 1/3 ongeveer. Volgende keer maar iets minder pakken. Het leek niet veel in het bakje, maar de laatste happen gingen met moeite.
Wel fijn ergens. Voorlopig geen trek meer.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het is wel vullender dan het eruitziet.
Wel apart eigenlijk, want het heeft amper voedingswaarde.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel fijn ergens. Voorlopig geen trek meer.
Toch aardig wat eiwitten. Die zijn sowieso vullend.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel apart eigenlijk, want het heeft amper voedingswaarde.
De textuur is een beetje ertussenin ja. En het heeft toch iets frissers dan kwark.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch aardig wat eiwitten. Die zijn sowieso vullend.
Ik vond het trouwens qua smaak niet echt anders dan kwark. Alleen wel minder stroef.
Ik ben geen snotneusquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, JA, snotneus
[..]
[..]
Whut?
Die dagen zijn lang omdat ze al gevuld zijn met shit, en niet shit die ik leuk vind. Werk en.. werken werk
en auto garage. Daarvoor moet ik ook zes uur opstaan
![]()
Daarna wel paar dagen vrij dus moet eigenlijk ook niet huilen. Maar hou er gewoon niet vanja wie wel
Dat is zo ja. Kwark vind ik vaak zo'n blok cement op je maag. Eet niet lekker weg.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De textuur is een beetje ertussenin ja. En het heeft toch iets frissers dan kwark.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo bedoel jeDacht dat je 3 vrije dagen had en gek werd omdat je niet wist wat te doen
Maar werk is nu wel een goeie afleiding juist toch voor je?
Dat is voornamelijk suiker.quote:
Maar ze zijn lekker, dan kan je gewoon meer eten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die vullen nog geen holle kies.
Sorry.quote:
Door Sof heb ik nu zin in die danoontje ijsjes dus ga ik zo makenquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar ze zijn lekker, dan kan je gewoon meer eten.
quote:
Valt ook tegen. En ze zijn duur.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar ze zijn lekker, dan kan je gewoon meer eten.
allemaal door sofquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Door Sof heb ik nu zin in die danoontje ijsjes dus ga ik zo maken. Of ja, in de vriezer stoppen dus
..
[..]
nee ik drink melkquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt ook tegen. En ze zijn duur.
Tegenwoordig elke dag 500 tot 1000 mL zuivel, dat haal je niet met danoontjes. :$
Nou ja, niet alleen voor je gevoel. Dat is ook gewoon zoz. Je kan niet even potje janken ofzo op je werk zonder dat iemand daar aanstoot aan neemtquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]nee
Hm, ja en nee. Ik vind het ook heel erg vermoeiend omdat ik dan voor mn gevoel mezelf niet kan zijn en weet ik het.
Ik doe niet aan janken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, niet alleen voor je gevoel. Dat is ook gewoon zoz. Je kan niet even potje janken ofzo op je werk zonder dat iemand daar aanstoot aan neemtDat is wel kutteke ja
Huilen danquote:
Ook niet, enkel bij mensen die ik vertrouw. Of hoop te vertrouwenquote:
quote:
Het is niet dat er veel mensen op je reageren inderdaadquote:
jij weet vast hoe dat is maar dan in het dagelijks levenquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet dat er veel mensen op je reageren inderdaad
Hm. Maar toch is het iets lichamelijks. Of geestelijks, whatever. Moet je ook maar kunnen uitzetten als je maar net bij de verkeerde persoon bent maar wle behoefte hebt eraanquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook niet, enkel bij mensen die ik vertrouw. Of hoop te vertrouwen
[..]opzich, mensen zijn wel bah
Bijzondere manier dit om wel reacties te krijgenquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij weet vast hoe dat is maar dan in het dagelijks leven
bedankt voor je reactiequote:Op woensdag 3 februari 2016 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bijzondere manier dit om wel reacties te krijgen
Ja, hier neem ik echt veel aanstoot aan manquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:47 schreef Tjacka het volgende:
dat zie je bijvoorbeeld al met je sollicitatiebrieven
zou mij niet verbazenquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
binnenkort gaat ze black veil bride shirts dragen enzo
Als iedereen dat ging doen werd het hier zo rustigquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Ga wel weer echt dagboek kopen denk ik trouwens.
Vond dat echt fijn altijd.
ghehehequote:Op woensdag 3 februari 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, hier neem ik echt veel aanstoot aan man
Even huilen omdat een sociopathische debiel me disst op het internet
quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, hier neem ik echt veel aanstoot aan man
Even huilen omdat een sociopathische debiel me disst op het internet
quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als iedereen dat ging doen werd het hier zo rustig
heb je ook wat over mij te zeiken?quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar in dagboek kun je ook ongegeneerd zeiken op mensen
En heb me toch wat te zeiken![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 3 februari 2016 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je ook wat over mij te zeiken?
kan hier toch ook?quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar in dagboek kun je ook ongegeneerd zeiken op mensen
En heb me toch wat te zeiken![]()
![]()
What goes around comes aroundquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:50 schreef Tjacka het volgende:
ik trek mij er niks van aan hoor maar probeer wel een sneer uit te delen
#fokitfeitjes
Nee, het komt al snel zielig over en sommige dingen kan je gewoon niet zeggen omdat jullie context niet weten en voordat die verteld is zijn we paar dagen verder.quote:
Een paar lange of normale dagen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, het komt al snel zielig over en sommige dingen kan je gewoon niet zeggen omdat jullie context niet weten en voordat die verteld is zijn we paar dagen verder.
Nee.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:56 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie al wat op papier staan voor alsj e dood bent? Hoe je crematie/begrafenis etc etc eruit moet komen te zien?
Niet dat jullie of ik nu dood zouden willen, maar gewoon. Omdat je wel ieder moment dood kán gaan?!
Als ik op zo`n onverwacht moment dood gaat dan vind ik het denk ik ook wel prima dat familie die taak opzich neemt. Ik vertrouw erop dat die mij goed genoeg kennen wat ik wel en niet fijn zou vindenquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:56 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie al wat op papier staan voor alsj e dood bent? Hoe je crematie/begrafenis etc etc eruit moet komen te zien?
Niet dat jullie of ik nu dood zouden willen, maar gewoon. Omdat je wel ieder moment dood kán gaan?!
jaquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:56 schreef Crack_ het volgende:
nee maar als ik nu overlijd dan mogen mijn ouders/broertje mijn crematie bepalenquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:56 schreef Crack_ het volgende:
waarom wil je gecremeerd wordenquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar als ik nu overlijd dan mogen mijn ouders/broertje mijn crematie bepalen
haha, normalequote:
Reden?quote:
Er moet zo tyfus veel geregeld worden, dat is echt kut.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik op zo`n onverwacht moment dood gaat dan vind ik het denk ik ook wel prima dat familie die taak opzich neemt. Ik vertrouw erop dat die mij goed genoeg kennen wat ik wel en niet fijn zou vinden
Dat is al beterquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar als ik nu overlijd dan mogen mijn ouders/broertje mijn crematie bepalen
Wel muziek verzameld. Maar meer ook niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:56 schreef Crack_ het volgende:
ik vind dat wel iets moois ofzo, dat je familie en fok!ers heen kunnen om je te herdenkenquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat ik niet 20 jaar in de grond hoef te liggen
Dat is wel al meteen groot dingquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel muziek verzameld. Maar meer ook niet.
quote:
Dat is waar inderdaad. Maar weet niet. Ik voel er nog niet veel voor dat nu op papier te zzettenquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, normale
[..]
Reden?
Zag gisteren ook wel paar dingen die echt mooi waren en ik ga het vergeten als ik het niet opschrijf. En lijkt me gewoon kut voor familie als ze alles voor me moeten gaan beslissen
[..]
Er moet zo tyfus veel geregeld worden, dat is echt kut.
En wat als één iemand beweerd dat je écht iets graag zou willen en de ander beweerd dat je daar een hekel had, probleeeeeeem.
Het is niet zo zeer voor mij dat ik het vast wil hebben, maar meer om het dan familie en shit makkelijker te maken
[..]
Dat is al beter. Twee mensen die het gaan regelen
Hikkikomori na afloopquote:
Dan zit ik liever in een urn bij mijn familiequote:Op woensdag 3 februari 2016 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind dat wel iets moois ofzo, dat je familie en fok!ers heen kunnen om je te herdenken
Omdat ik niet echt bezig ben met dood gaanquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, normale
[..]
Reden?
Zag gisteren ook wel paar dingen die echt mooi waren en ik ga het vergeten als ik het niet opschrijf. En lijkt me gewoon kut voor familie als ze alles voor me moeten gaan beslissen
[..]
Er moet zo tyfus veel geregeld worden, dat is echt kut.
En wat als één iemand beweerd dat je écht iets graag zou willen en de ander beweerd dat je daar een hekel had, probleeeeeeem.
Het is niet zo zeer voor mij dat ik het vast wil hebben, maar meer om het dan familie en shit makkelijker te maken
[..]
Dat is al beter. Twee mensen die het gaan regelen
Nee, dat snap ik wel hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar inderdaad. Maar weet niet. Ik voel er nog niet veel voor dat nu op papier te zzetten
Ik vind een urn zo'n gek ideequote:Op woensdag 3 februari 2016 14:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan zit ik liever in een urn bij mijn familie
quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik niet echt bezig ben met dood gaan
Vind het persoonlijk wel mooier dan in een kist onder de grondquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik wel hoor.
[..]
Ik vind een urn zo'n gek idee
[..]goed
Kutquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo sletjes van me.
Hoe is jullie dag?
bin laden is het niet met je eensquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk wel mooier dan in een kist onder de grond
en mijn as kan altijd nog uitgestrooid worden
je kan een lijk niet uitgooien over een meer ofzo
kan me goed voorstellen dat het voor de nabestaanden gewoon om af te sluiten isquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:04 schreef Tjacka het volgende:
aan de ene kant wat maakt het ook uit hoe je uitvaartdienst is
wat mij betreft doen ze het helemaal niet
je bent toch dood
dan gaat het toch om de nabestaandenquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan me goed voorstellen dat het voor de nabestaanden gewoon om af te sluiten is
Ohnee, ik vind cremeren niet gek.. maar een urn ergens neerzetten in je woonkamer oid of uberhaupt ergens vind ik gek. Uitstrooien vind ik mooi ideequote:Op woensdag 3 februari 2016 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk wel mooier dan in een kist onder de grond
en mijn as kan altijd nog uitgestrooid worden
je kan een lijk niet uitgooien over een meer ofzo
Sup?quote:
is gewoon mooi om iets te hebben waar ik aan herinnerd kan worden door middel van muziekquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan gaat het toch om de nabestaanden
wat maakt het dan uit wat voor muziek jij verzin?
ik zou hier wel te sociopathisch zijnquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is gewoon mooi om iets te hebben waar ik aan herinnerd kan worden door middel van muziek
als ik een bepaald nummer hoor dat mijn oom op zijn crematie had moet ik altijd meteen aan hem denken
Zie je opeens naaktfilmpje van Moniek op je crematie zegquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:13 schreef wietparkiet het volgende:
hoop wel dat ze mijn computer met rust laten
Wat is het meest beschamende dat ze zouden vinden?quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:13 schreef wietparkiet het volgende:
hoop wel dat ze mijn computer met rust laten
die heb ik verwijderdquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie je opeens naaktfilmpje van Moniek op je crematie zeg
Kan dat?!quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, praten we over onze laatste keuzes?
Ik zou het fijn vinden als ik gecremeerd zou worden en mijn as in zo'n urn komt waar een boom uitkomt. Beetje terugdoen voor de wereld.
En als muziek zou ik graag Amazing Grace willen horen.
mijn leven bestaat uit meer dan alleen kip eten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom?
Is de kip een euro duurder geworden?
Dit is wel niveautje kip is duurder gewordenquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
mijn leven bestaat uit meer dan alleen kip eten.
Nee, ik wacht op een pakketje die tussen 11:00 en 15:00 zou komen.
ja weet nietquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is het meest beschamende dat ze zouden vinden?
Ja, bestaat al een paar jaar.quote:
Tuig leven.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
mijn leven bestaat uit meer dan alleen kip eten.
Nee, ik wacht op een pakketje die tussen 11:00 en 15:00 zou komen.
Och, als dat alles is.quote:
als mijn computer uitstaat komen ze er niet inquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, bestaat al een paar jaar.
Vond het wel mooi.
[..]
Tuig leven.
[..]
Och, als dat alles is.
Ik ga wel zorgen voor een goed slot.
nee hequote:
Misschien moet je het in R&P proberenquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:23 schreef Tjacka het volgende:
ik heb het net geprobeerd in de klb-sc en daar was ik al niet welkom
sorry fok-it
jij in UWV?quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je het in R&P proberen
Damnitquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:27 schreef Tjacka het volgende:
GC / FOK!Stok door Nederland #101: ACHTER THESINGE (maok)
haha lol
Nee joh dat is zoveel ergerquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is wel niveautje kip is duurder geworden
Aardige piemel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:27 schreef Tjacka het volgende:
GC / FOK!Stok door Nederland #101: ACHTER THESINGE (maok)
haha lol
kwam in klbquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Damnit![]()
hoe kom je hier nou aan man dit is 6 jaar oud
Ik dacht juist dat dat zonder crematie was. Ik wil dat namelijk ook.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, praten we over onze laatste keuzes?
Ik zou het fijn vinden als ik gecremeerd zou worden en mijn as in zo'n urn komt waar een boom uitkomt. Beetje terugdoen voor de wereld.
En als muziek zou ik graag Amazing Grace willen horen.
Misschien dat ik het me verkeerd heb herinnerd, dat kan ook.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat dat zonder crematie was. Ik wil dat namelijk ook.
Moet ik nou inloggen ofzo?quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:56 schreef Fok-it het volgende:
https://blendle.com/i/de-(...)mmer-20160127-1_22_1
Goed artikel
Als je nog geen Blendle hebt moet je je sowieso registeren. Handige appquote:
Net zo handig als tinder?quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je nog geen Blendle hebt moet je je sowieso registeren. Handige app
Ik heb geen idee hoe je een seksapp en een nieuwsapp met elkaar moet vergelijken, maar dan zou ik zeggen dat Blendle handiger isquote:
Tinder = seksappquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je een seksapp en een nieuwsapp met elkaar moet vergelijken, maar dan zou ik zeggen dat Blendle handiger is
Uhm ja, dat is al wat jaren bekendquote:
Ik voel jequote:Op woensdag 3 februari 2016 15:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, maar elke keer als het zover komt worden ze zo droog als oude beschuit.
Snap deze post nietquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het is ook wel heel saai verder. Ben het na een half uurtje wel weer zatquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Seks, of tinder?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook wel heel saai verder. Ben het na een half uurtje wel weer zat
Lees liever goed boek
Waar gaat dit overquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook wel heel saai verder. Ben het na een half uurtje wel weer zat
Lees liever goed boek
Tinder?quote:
Ja, ik wilde eerst ook kwartier zeggen maar dat vond ik weer te kortquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik vind half uur op tinder lang![]()
Daarvoor hoef je geen single te zijn. 50 procent daar heeft gewoon een relatiequote:Op woensdag 3 februari 2016 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik single zou worden, zou ik wel eens tinder willen proberen.
Kijken of ik überhaupt een like krijg.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je geen single te zijn. 50 procent daar heeft gewoon een relatie
Daaromquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Had dan, zowel relatie als tinder
Dat is waar.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je geen single te zijn. 50 procent daar heeft gewoon een relatie
Seksen?quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DaaromGewoon even kijken hoe gewaardeerd je bent. Beetje annoying voor degene die denken dat ze ook echt geliked zijn om hun uiterlijk maar oke
Hey, dit artikel stond ook in de nrc.next op blendle.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:56 schreef Fok-it het volgende:
https://blendle.com/i/de-(...)mmer-20160127-1_22_1
Goed artikel
Gelezen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hey, dit artikel stond ook in de nrc.next op blendle.
Ik dus niet, want daarvoor moet je elkaar ontmoeten en dan gaat het mis. Dat was de opmerking.quote:
Ja. Vond er niet zo heel veel nieuws in staan.quote:
Ah, ik snap de droge beschuitquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik dus niet, want daarvoor moet je elkaar ontmoeten en dan gaat het mis. Dat was de opmerking.
Ik vond het wel opmerkelijk dat sommige scholen een gebedsruimte hadden gecreerdquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Vond er niet zo heel veel nieuws in staan.
Dat is al heel lang zo, toch op sommige scholenquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het wel opmerkelijk dat sommige scholen een gebedsruimte hadden gecreerd
Geen idee. Had er nooit van gehoord.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is al heel lang zo, toch op sommige scholen
quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het verder frappant dat er na een tijdje in stond dat radicalisme niet zo makkelijk te spotten was, en twee zinnen later stond er dit:
[..]
[ afbeelding ]
Hee snoepje, heb jij nog een leuk bandje voor mij?quote:
Beetje dingens wel, beschuit is altijd droogquote:
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan me het moeilijk voorstellen van McGrath.
Hij is immers een hete boy.
Verder toen die docente het had over je geloof boven de rechtsstaat zetten hadden ze veel verder in moeten gaan, want dat is een ding waar je op in kan spelen. Maar daar ging het verder niet meer over.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja, dat iswel een beetje tegenstrijdig inderdaad
Want er stond ook een keer in dat een jongen een heel radicaal uiterlijk had maar wel gematigd was in zijn denkbeelden
Nee hoorquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Droog beschuit is wel een pleonasme ja.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee snoepje, heb jij nog een leuk bandje voor mij?Heb zin in nieuwe muziek luisteren
[..]
Beetje dingens wel, beschuit is altijd droog
Als je gesprekken stuk lopen dan kan je nog zo`n hete boi zijn, daar schiet je niet veel mee opquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zei dan ook zo droog als OUDE beschuitquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Droog beschuit is wel een pleonasme ja.
En uhm 😳 Foals ken je wel toch. Weet even niets
Gebeurt dat je vaak?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je gesprekken stuk lopen dan kan je nog zo`n hete boi zijn, daar schiet je niet veel mee op
Dat kan ook aan de ander liggen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je gesprekken stuk lopen dan kan je nog zo`n hete boi zijn, daar schiet je niet veel mee op
Ik heb het over McGrath.quote:
Nog droger.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zei dan ook zo droog als OUDE beschuit
Uiteraard.quote:
Aha.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het over McGrath.
Ik gebruik Tinder niet
20:45quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe laat vanavond feyenoord, fokkie
Kwart voor 9 gewoon geloof ikquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe laat vanavond feyenoord, fokkie
quote:
Dacht dat ik hem eens op tc had gezien.quote:
Meteen ook weer meer aanvallen zeker?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Onze hond kan er nog niet aan wennen.
Wordt een drama vanavond.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kwart voor 9 gewoon geloof ik
Heb er eig geen zizn in mja
Ik ben er heel kort ooit geweest, maar jou nooit gezien.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat ik hem eens op tc had gezien.
Ik vergiste me
Tot nu toe niet, maar we zijn er dan ook pas 6 uur.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meteen ook weer meer aanvallen zeker?
Wel apart. Honden hechten zich vaak meer aan baas en katten meer aan omgeving.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tot nu toe niet, maar we zijn er dan ook pas 6 uur.
je kan toch gewoon kijken of je een like krijgt zonder verder iets te doen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik single zou worden, zou ik wel eens tinder willen proberen.
Kijken of ik überhaupt een like krijg.
Mja, zit dan wel een beetje met privacy.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
je kan toch gewoon kijken of je een like krijgt zonder verder iets te doen?
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, zit dan wel een beetje met privacy.
Lijkt me niet zo tof als mijn leerlingen (of eventueel werkgever) dat soort dingen onder ogen krijgt.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel apart. Honden hechten zich vaak meer aan baas en katten meer aan omgeving.
dat je op tinder zit?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo tof als mijn leerlingen (of eventueel werkgever) dat soort dingen onder ogen krijgt.
Hier ben je toch ook niet echt anoniem?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo tof als mijn leerlingen (of eventueel werkgever) dat soort dingen onder ogen krijgt.
Bevalt het jullie wel? Alles al beetje ingericht en uitgepakt?quote:
Ja gisteren en eergisteren al.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bevalt het jullie wel? Alles al beetje ingericht en uitgepakt?
NWS / ’Negervolk’ op straatnaambordquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bevalt het jullie wel? Alles al beetje ingericht en uitgepakt?
Staat nergens een naam bij. Of een foto.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hier ben je toch ook niet echt anoniem?
Klopt. Het gaat meer om het feit wat er in zo'n profiel staat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat je op tinder zit?
daar heeft je werkgever toch niks mee te maken je hebt toch ook gewoon een sociaal leven naast je baan enzo
Lolquote:Feyenoord, Sparta en Excelsior kunnen misschien samen in een nieuw stadion in Rotterdam-Zuid spelen. Deze optie legde het Rotterdamse raadslid Jos Verveen (D66) woensdag op tafel in een commissievergadering over het Stadionpark.
oh noujaquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat nergens een naam bij. Of een foto.
Dat maakt het iets eenvoudiger.
[..]
Klopt. Het gaat meer om het feit wat er in zo'n profiel staat.
Ik vind dit altijd een beetje lastig te beoordelenquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NWS / ’Negervolk’ op straatnaambord
wtfquote:
Wat is er mis met Bantoe dan?quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd een beetje lastig te beoordelen
Aan de ene kant was er niks aan de hand geweest als die meid geen foto er van had gemaakt, aan de andere kant vind ik dat enige research in een benaming van een buurt of straat echt geen kwaad kan
Het kan impliceren dat er in een buurt alleen `negervolk' woont? Buiten dat je dat wel wat tactvoller kan verwoorden vind ik het ook polariserend overkomenquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met Bantoe dan?
ik hoop dat iedereen even lachend op de vloer heeft gelegen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pragmatisch plan van een pragmatische partij toch.
Die jaquote:
Ik snap echt niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kan impliceren dat er in een buurt alleen `negervolk' woont? Buiten dat je dat wel wat tactvoller kan verwoorden vind ik het ook polariserend overkomen
Ja ik gaf het ook alleen als tegenargument wat gegeven kan worden op mijn mening. Ik vind het ook andersquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is wat anders, aziatenwijk zou toch ook kunnen? we hebben ook gewoon een chinatown enzo.
Dat hoeft ook niet, zo lang we minderheden maar niet kwetsen is alles geoorloofd.quote:
wel van soesoe?quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had nog nooit van bantoe gehoord
Ik zeg ook hoe andere dat kunnen zien.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je bedoelt.
Er zijn zoveel straten vernoemd naar landen of volken.
Maar juist deze is een probleem omdat men van dit ene bordje denkt dat die hele straat bevolkt is door negers? Ik zie de logica echt niet.
Hoe dan tactvoller? De Bantoe waren nou eenmaal een negervolk uit het zuiden van Afrika.
En polariserend zie ik al helemaal niet.
Jawel joh.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:18 schreef Fok-it het volgende:
Verder begrijp ik niet helemaal waarom je die betekenis onder een bord moet plaatsen. Dat word toch nooit gedaan?
Ik kende ze uit oude spellen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had nog nooit van bantoe gehoord
word wel gedaan maar valt over het algemeen vies tegenquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:18 schreef Fok-it het volgende:
Verder begrijp ik niet helemaal waarom je die betekenis onder een bord moet plaatsen. Dat word toch nooit gedaan?
Ik geloof vooral in kleinere wijken/stedenquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
word wel gedaan maar valt over het algemeen vies tegen
Overal staat er hier uitleg.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:18 schreef Fok-it het volgende:
Hm, kan me niet herinneren dat ik het vaak heb gezienquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Overal staat er hier uitleg.
Bij iedere naam bijvoorbeeld, staat hun beroep en wanneer ze leefden.
Het jammerlijk daarvan is dat de politiek daar meer mee bezig is dan met andere problemen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:23 schreef Fok-it het volgende:
Het geeft ook welweer meer aanleiding om politiek correct te handelen dat zeker
Ach, ze bedoelen het goed.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
krijg een mailtje van mijn opa en oma dat ze het leuk voor me vinden dat ik een baan heb gevonden
thnx yo
Lief tochquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
krijg een mailtje van mijn opa en oma dat ze het leuk voor me vinden dat ik een baan heb gevonden
thnx yo
i know maar ze hadden me ook wel kunnen bellen ofzoquote:
Ach, ik heb mijn oma al sinds eind 2014 niet meer gezien of gesprokenquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
i know maar ze hadden me ook wel kunnen bellen ofzo
ben overdag gewoon bereikbaar
en ik weet dat ze erg "teleurgesteld" in me waren toen ik van de zomer niet aan mijn opleiding begon dus had eigenlijk wel verwacht dat als ze contact zouden zoeken dat het meer zou zijn dan een mailtje
maar goed zal wel aan mij liggen
dat lijkt me ook wel kut maar ik heb mijn grootouders in december nog gezien en gesprokenquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, ik heb mijn oma al sinds eind 2014 niet meer gezien of gesproken
Valt wel meequote:Op woensdag 3 februari 2016 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat lijkt me ook wel kut maar ik heb mijn grootouders in december nog gezien en gesproken
oh ja mijn opa en oma (van mijn vaders kant) wonen in ossquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel meeGewoon niet echt een band mee.
M`n andere oma is wel tof, maar die heeft het zo druk en wonen toch te ver weg enzo.
Dat lijkt me heel saai.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
elk jaar doen we hetzelfde elk jaar eten we hetzelfde
Waarom vieren jullie pasen dan?quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
pasen is echt geen hond aan bij ons
elk jaar doen we hetzelfde elk jaar eten we hetzelfde
dat heb ik na 15 jaar wel gezien dahaag
omdat ik daar niet zo veel over te zeggen hebquote:
Maar vieren jullie het uit religieuze overwegingen of gewoon gezellig?quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat ik daar niet zo veel over te zeggen heb
ik ben letterlijk verplicht om mee te gaan naar mijn opa en oma om daar pasen te vieren
gezelligquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar vieren jullie het uit religieuze overwegingen of gewoon gezellig?
Ken niet veel mensen die echt puur pasen vieren omdat het zo gezellig is ofzo
Aan de drukte in supermarkten/restaurants rond pasen zullen er een hoop het wel doenquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:44 schreef Fok-it het volgende:
Ken niet veel mensen die echt puur pasen vieren omdat het zo gezellig is ofzo
Ja wellicht. Maar het is toch een minder ingebakken in de maatschappij zoals Kerstquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aan de drukte in supermarkten/restaurants rond pasen zullen er een hoop het wel doen
De laatste jaren door de commercie ja.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wellicht. Maar het is toch een minder ingebakken in de maatschappij zoals Kerst
Voor gelovigen wel jaquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:47 schreef Insomnia_ het volgende:
30-40 jaar geleden stonden ze nog op z'n minst op gelijke voet.
En Pasen is een veel belangrijker feest.
Daarom is kerst alleen in de maatschappij door de verregaande commercie.quote:
koop xiaomi pistons broederquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:19 schreef Fokker101 het volgende:
Waarom moeten Iphone oordopjes weer 20 eu zijn
zou oortjes halenquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
Moet ook weer eens oortjes halen, maar haal liever een koptelefoon eigenlijk. Al is dat voor onderweg iets minder prettig
vallen de pistons niet uitquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
Moet ook weer eens oortjes halen, maar haal liever een koptelefoon eigenlijk. Al is dat voor onderweg iets minder prettig
Ja.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is die transgender links harry styles?
net als mijn hoofdquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat voor misvormde oren heb jij
ik ga ze ook bestellenquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm. Misschien moet ik die ook een keer halen.
Was het een silent disco?quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:58 schreef Tjacka het volgende:
ik ben mijn koptelefoon vergeten in de kroeg
Moet je toch zelf ook een hoofdtelefoon opzetten, anders is het niet leukquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben in nimma eens langs zo'n silent disco gelopen
het zag er extreem stom uit
dit!quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je toch zelf ook een hoofdtelefoon opzetten, anders is het niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |