Lijkt me niet zo tof als mijn leerlingen (of eventueel werkgever) dat soort dingen onder ogen krijgt.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel apart. Honden hechten zich vaak meer aan baas en katten meer aan omgeving.
dat je op tinder zit?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo tof als mijn leerlingen (of eventueel werkgever) dat soort dingen onder ogen krijgt.
Hier ben je toch ook niet echt anoniem?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo tof als mijn leerlingen (of eventueel werkgever) dat soort dingen onder ogen krijgt.
Bevalt het jullie wel? Alles al beetje ingericht en uitgepakt?quote:
Ja gisteren en eergisteren al.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bevalt het jullie wel? Alles al beetje ingericht en uitgepakt?
NWS / ’Negervolk’ op straatnaambordquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bevalt het jullie wel? Alles al beetje ingericht en uitgepakt?
Staat nergens een naam bij. Of een foto.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hier ben je toch ook niet echt anoniem?
Klopt. Het gaat meer om het feit wat er in zo'n profiel staat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat je op tinder zit?
daar heeft je werkgever toch niks mee te maken je hebt toch ook gewoon een sociaal leven naast je baan enzo
Lolquote:Feyenoord, Sparta en Excelsior kunnen misschien samen in een nieuw stadion in Rotterdam-Zuid spelen. Deze optie legde het Rotterdamse raadslid Jos Verveen (D66) woensdag op tafel in een commissievergadering over het Stadionpark.
oh noujaquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat nergens een naam bij. Of een foto.
Dat maakt het iets eenvoudiger.
[..]
Klopt. Het gaat meer om het feit wat er in zo'n profiel staat.
Ik vind dit altijd een beetje lastig te beoordelenquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NWS / ’Negervolk’ op straatnaambord
wtfquote:
Wat is er mis met Bantoe dan?quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd een beetje lastig te beoordelen
Aan de ene kant was er niks aan de hand geweest als die meid geen foto er van had gemaakt, aan de andere kant vind ik dat enige research in een benaming van een buurt of straat echt geen kwaad kan
Het kan impliceren dat er in een buurt alleen `negervolk' woont? Buiten dat je dat wel wat tactvoller kan verwoorden vind ik het ook polariserend overkomenquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met Bantoe dan?
ik hoop dat iedereen even lachend op de vloer heeft gelegen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pragmatisch plan van een pragmatische partij toch.
Die jaquote:
Ik snap echt niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kan impliceren dat er in een buurt alleen `negervolk' woont? Buiten dat je dat wel wat tactvoller kan verwoorden vind ik het ook polariserend overkomen
Ja ik gaf het ook alleen als tegenargument wat gegeven kan worden op mijn mening. Ik vind het ook andersquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is wat anders, aziatenwijk zou toch ook kunnen? we hebben ook gewoon een chinatown enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |