dan gaat het toch om de nabestaandenquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan me goed voorstellen dat het voor de nabestaanden gewoon om af te sluiten is
Ohnee, ik vind cremeren niet gek.. maar een urn ergens neerzetten in je woonkamer oid of uberhaupt ergens vind ik gek. Uitstrooien vind ik mooi ideequote:Op woensdag 3 februari 2016 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk wel mooier dan in een kist onder de grond
en mijn as kan altijd nog uitgestrooid worden
je kan een lijk niet uitgooien over een meer ofzo
Sup?quote:
is gewoon mooi om iets te hebben waar ik aan herinnerd kan worden door middel van muziekquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan gaat het toch om de nabestaanden
wat maakt het dan uit wat voor muziek jij verzin?
ik zou hier wel te sociopathisch zijnquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is gewoon mooi om iets te hebben waar ik aan herinnerd kan worden door middel van muziek
als ik een bepaald nummer hoor dat mijn oom op zijn crematie had moet ik altijd meteen aan hem denken
Zie je opeens naaktfilmpje van Moniek op je crematie zegquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:13 schreef wietparkiet het volgende:
hoop wel dat ze mijn computer met rust laten
Wat is het meest beschamende dat ze zouden vinden?quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:13 schreef wietparkiet het volgende:
hoop wel dat ze mijn computer met rust laten
die heb ik verwijderdquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie je opeens naaktfilmpje van Moniek op je crematie zeg
Kan dat?!quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, praten we over onze laatste keuzes?
Ik zou het fijn vinden als ik gecremeerd zou worden en mijn as in zo'n urn komt waar een boom uitkomt. Beetje terugdoen voor de wereld.
En als muziek zou ik graag Amazing Grace willen horen.
mijn leven bestaat uit meer dan alleen kip eten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom?
Is de kip een euro duurder geworden?
Dit is wel niveautje kip is duurder gewordenquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
mijn leven bestaat uit meer dan alleen kip eten.
Nee, ik wacht op een pakketje die tussen 11:00 en 15:00 zou komen.
ja weet nietquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is het meest beschamende dat ze zouden vinden?
Ja, bestaat al een paar jaar.quote:
Tuig leven.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
mijn leven bestaat uit meer dan alleen kip eten.
Nee, ik wacht op een pakketje die tussen 11:00 en 15:00 zou komen.
Och, als dat alles is.quote:
als mijn computer uitstaat komen ze er niet inquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, bestaat al een paar jaar.
Vond het wel mooi.
[..]
Tuig leven.
[..]
Och, als dat alles is.
Ik ga wel zorgen voor een goed slot.
nee hequote:
Misschien moet je het in R&P proberenquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:23 schreef Tjacka het volgende:
ik heb het net geprobeerd in de klb-sc en daar was ik al niet welkom
sorry fok-it
jij in UWV?quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je het in R&P proberen
Damnitquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:27 schreef Tjacka het volgende:
GC / FOK!Stok door Nederland #101: ACHTER THESINGE (maok)
haha lol
Nee joh dat is zoveel ergerquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is wel niveautje kip is duurder geworden
Aardige piemel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:27 schreef Tjacka het volgende:
GC / FOK!Stok door Nederland #101: ACHTER THESINGE (maok)
haha lol
kwam in klbquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Damnit![]()
hoe kom je hier nou aan man dit is 6 jaar oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |