Beetje lullig voor 'm als je het niet eerst proeft.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek heeft iets héél onduidelijks gemaakt met geraspte aardappels knoflook en uien
uit de oven, ik flikker er wel kaassaus overheen en dan met broccoli eten ofzo
quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:52 schreef FANN het volgende:
NU niet stil vallen hoor, ander onderwerp, ik heb 6 setjes bestek bijelkaar en opscheplepels![]()
CUL / AH Mes & Bestekzegel wie heeft ze over?
Heb ik net gedaan, hij vond het zelf ook twijfelachtigquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje lullig voor 'm als je het niet eerst proeft.
Hoe krijgt ie dat nou voor elkaar als Griek?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, hij vond het zelf ook twijfelachtig
Die klooit ook maar wat aan dus..quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, hij vond het zelf ook twijfelachtig
De illusie dat elke Griek kan koken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie dat nou voor elkaar als Griek?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie dat nou voor elkaar als Griek?
Net als Chuf dus, gewoon een beetje aangeklooidquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die klooit ook maar wat aan dus..
Ik heb nog gebakken aardappeltjes met uien liggen
Kan je onderweg op je gemak bedenken wat je er van zal zeggen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet weg, even naar de apotheek.
Na... langharig tuig ga naar de apotheekquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De illusie dat elke Griek kan koken.
Dat kunnen ze ook. Is het niet met voedsel, dan is het wel van woede.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De illusie dat elke Griek kan koken.
Mooi toch?quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:14 schreef Mickeys het volgende:
En dan staat mijn actie zomaar spontaan op nu.nl... schrok ervan![]()
![]()
Lol... eindelijk naar Umberto Tan... lijkt me wel watquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi toch?Straks wordt je nog uitgenodigd bij Talkshows
quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:14 schreef Mickeys het volgende:
En dan staat mijn actie zomaar spontaan op nu.nl... schrok ervan![]()
![]()
straks aan tafel bij Humbertoquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi toch?Straks wordt je nog uitgenodigd bij Talkshows
Ow.. met een H.. sorryquote:
Boh....... die mag je van mij wel de groeten doenquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... eindelijk naar Umberto Tan... lijkt me wel wat
Je was me voorquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... eindelijk naar Umberto Tan... lijkt me wel wat
Gratis zendtijd... Telefonisch of mocht je aanschuiven?quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:30 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben natuurlijk al wel op de Radio geweest(Somertijd op Radio 10 )
Linkjequote:Op woensdag 3 februari 2016 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Gratis zendtijd... Telefonisch of mocht je aanschuiven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |