abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159827429
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:08 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Misschien omdat het gros ermee eens is dat het verschrikkelijk is wat deze mensen is aangedaan?

Alsof een 100ste reactie als "wat verschrikkelijk zeg" ook maar enige toegevoegde waarde heeft.

Daar waar in andere topics met daarin de wat meer gehate minderheidsgroepen als slachtoffer, vaak een discussie ontstaat. Bijvoorbeeld nadat anderen zeggen: "ik keur het niet goed, maar ik begrijp het wel". Of "tsja eigen schuld dikke bult".
Je hebt een aantal mensen op dit forum die constant WWII, de vervolging van de joden, de jaren voor 1940 e.d. erbij halen als je een multiculti/vluchtelingen-kritisch geluid laat horen of als een moslim geen stagebaan kan krijgen maar als er zoals nu joodse concentratiekamp-overlevenden beestachtig gemolesteerd worden dan zijn ze nergens te vinden. Dat vind ik een beetje verdacht.
pi_159829272
quote:
5s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:46 schreef Kijkertje het volgende:
Afschuwelijk wat er gebeurd is met dit echtpaar, ik hoop dat de daders snel gepakt worden!

Was het motief antisemitisch en heeft de NPO dat bewust verzwegen? De advocaat van het echtpaar (Herman Loonstein) beweert van wel.
Fijn dat meneer Loonstein tussen het verminken van jongetjes en het strijden voor de zionistische zaak even tijd vrij kon maken om deze mensen te helpen. Ze zijn beroofd, zwaar mishandeld en hebben doodsangsten uitgestaan, maar de beledigingen hebben natuurlijk het meeste pijn gedaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_159833575
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Fijn dat meneer Loonstein tussen het verminken van jongetjes en het strijden voor de zionistische zaak even tijd vrij kon maken om deze mensen te helpen. Ze zijn beroofd, zwaar mishandeld en hebben doodsangsten uitgestaan, maar de beledigingen hebben natuurlijk het meeste pijn gedaan.
Ach ja zo heeft iedereen zijn eigen agenda. Dit topic gaat natuurlijk helemaal niet over het leed van het echtpaar, maar om te bewijzen dat de NPO niet deugt. :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 12 februari 2016 @ 17:15:14 #104
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
  vrijdag 12 februari 2016 @ 17:29:15 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159864086
Het artikel uit het Nieuw Israëlietisch Weekblad over deze zaak, van afgelopen september, een maand nadat het gebeurd was:

http://www.niw.nl/wrede-beroving-heemstedestraat-566/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159864220
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik ken mensen die slachtoffer waren in een misdaadzaak. Daar was ook landelijke publiciteit bij, o.a. van Opsporing Verzocht.

Opsporing Verzocht heeft toen bewust de zaak anders voorgespiegeld. Niet vanwege een politieke agenda, maar om daderkennis eruit te halen. Zodat de daders niet wisten wat justitie wist en mogelijke tipgevers ook niet.

Lijkt me goed mogelijk dat dat in deze zaak ook is gebeurd. Wat er precies gezegd is, is natuurlijk alleen bekend bij daders en slachtoffers.

[ Bericht 2% gewijzigd door luxerobots op 12-02-2016 17:45:04 ]
  vrijdag 12 februari 2016 @ 17:55:01 #107
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_159864664
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:51 schreef IntensiveGary het volgende:
Onbegrijpelijk ook dat deze klootzakjes nog niet zijn gevonden. Moeten jongens uit de buurt zijn geweest. Broddelwerk van de kit.
Begrijpelijk juist dat ze niet gevonden zijn. Het zijn er immers duizenden en ze zien er allemaal hetzelfde uit.
pi_159864915
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 17:36 schreef luxerobots het volgende:

Lijkt me goed mogelijk dat dat in deze zaak ook is gebeurd. Wat er precies gezegd is, is natuurlijk alleen bekend bij daders en slachtoffers.
Opsporing verzocht dient inderdaad het opsporingsdoel, en niet de onderbuikjes van het televisiepubliek of zionistische propaganda. Deze mensen laten zich nu voor een vies karretje spannen, ze zijn niet alleen voor de berovers een makkelijk slachtoffer. Ik zie niet wat daderinformatie daar mee te maken heeft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 22:44:25 #109
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159874658
Inzamelingsactie opgericht door Jan Roos voor het echtpaar heeft al 16.000 euro opgebracht.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_159876218
Criminelen kijken echt niet naar etnischiteit of religie. Ze willen je geld. Maar waarom zegt ze steeds Marokkanen? Waren het vakantiegangers of was ze in Marokko?

Maar goed. Sowieso verloren generatie. Pomp alle energie en geld in de jonge jeugd.
pi_159877334
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Inzamelingsactie opgericht door Jan Roos voor het echtpaar heeft al 16.000 euro opgebracht.

[ afbeelding ]

^O^
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_159877558
quote:
6s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ach ja zo heeft iedereen zijn eigen agenda. Dit topic gaat natuurlijk helemaal niet over het leed van het echtpaar, maar om te bewijzen dat de NPO niet deugt. :')
Ja inderdaad.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 21:14:04 #113
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_160157670
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 01:26:34 #114
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_160221939
Een ding staat vast: Jezus is door Joden vermoord.
pi_160222204
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_160222750
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 03:21 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Je hebt een aantal mensen op dit forum die constant WWII, de vervolging van de joden, de jaren voor 1940 e.d. erbij halen als je een multiculti/vluchtelingen-kritisch geluid laat horen of als een moslim geen stagebaan kan krijgen maar als er zoals nu joodse concentratiekamp-overlevenden beestachtig gemolesteerd worden dan zijn ze nergens te vinden. Dat vind ik een beetje verdacht.
De harde waarheid is als een spiegel. Nu nog durven kijken.
pi_160222781
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 05:50 schreef Elzies het volgende:

[..]

De harde waarheid is als een spiegel. Nu nog durven kijken.
Terwijl joden zich steeds onveiliger gaan voelen (en terecht), terwijl al tijden zelfs joodse kleuterscholen bewaakt worden lees ik vandaag dat er ophef was in de Tweede kamer over haatmail aan een fascistische moskee. Het is mij wel duidelijk. Er is in de loop der jaren een hoop jodenhaat binnengeslopen bij de "fatsoenlijke" partijen.
pi_160222806
Ik ben in een tijd opgegroeid waarin men overtuigd was dat het ergste wat de mensheid ooit overkomen is de Holocaust was. Maar helaas, tegenwoordig zijn de joden uit en zijn de jodenhaters in. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')