Goed inhoudelijk argument.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Goede vergelijking, dit snijdt hout.
Alles wat kafir is en in het bijzonder de joden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nogal moeilijk als je altijd geleerd is dat de joden een soort van ziekte zijn wat uitgeroeid moet worden
Snijdt meer hout dan een dergelijke post van jou. Niet alleen de pvda en vara doen hier rustig aan mee trouwens, het is nog dieper in de politiek geworteld. Het is gewoon bijna beleid dwars door heel europa om dit soort 'incidenten' te bagatelliseren en te proberen te verzwijgen. Duitsland, Zweden, GB...quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Goede vergelijking, dit snijdt hout.
Het is een lange reeks van "incidenten". Joden zijn fout, moslims zijn goed. Zo werkt het bij die gasten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alles wat kafir is en in het bijzonder de joden.
Ik weet nu eigenlijk niet wat ik viezer vindt van dit. De daad zelf, of het verzwijgen.
Dit nieuwsbericht kwam daags na de overval al op at5 en is gewoon buiten de landelijke media gelaten of nauwelijks aandacht aan besteed.
Dit is gewoon een echte onvervalste hatecrime. Geen discussie over mogelijk. Maar zodra er ergens een dubieus bordje aan de deur hangt van een somalisch gezin, is het wel nieuws.
Ik ben moslim en zie absoluut geen jodenhaat onder de moslims. Ik ontken zeker niet dat het wel voor komt, maar het Is in Nederland gelukkig niet een structureel probleem.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het is werkelijk schandalig hoe moslims structureel joden terroriseren. Dit zijn geen incidentjes meer. Zelfs bij moslimkinderen zit de jodenhaat al diepgeworteld.
'Heil Hitler', aldus de daders.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Normaal gesproken geeft Opsporing verzocht altijd een lijstje van alle gebruikte scheldwoorden tijdens een roofoverval of wat voor misdrijf dan ook.
Als dit een bewuste aanslag is, is het walgelijk. Maar goed, zoals ik in mijn eerste post al zei, is dit een bewuste aanslag of gewoon een ordinaire overval door een paar anti-semieten? Dat is nog volledig onduidelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Goed inhoudelijk argument.Dit bewijst mijn stelling wel weer. Ipv je afschuw uit te spreken over een aanslag op holocaust-overlevenden reageer je lachend met een drogreden. Het is gewoon om te lachen dat fatsoenlijke fatsoensrakkers denken dat ze nog serieus genomen worden als het gaat om fatsoen.
2 dagen schoffelen waarvan de helft voorwaardelijk zal je bedoelenquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:47 schreef YuckFou het volgende:
Ik probeerde het originele topic op FOK! terug te vinden maar dat lukt me niet...
Het is walgelijk wat er hier gebeurt is, sowieso die woning overvallen waarbij grof geweld gebruikt wordt zijn zum kotzen, maar de antisemitische opmerkingen erbij zijn zo diep kwetsend voor deze mensen...
Ik mag hopen dat de daders alsnog gevonden worden en lang, heel lang de bak indraaien....
De enige link tussen jodenhaat en de PvdA die ik kan ontdekken is Gretta Duisenbergquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:08 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Ongelofelijke jodenhaat bij de PVDAHoe kom je daar nou toch bij? PVDA propageert absoluut geen jodenhaat, en hebben in het verleden juist vaak joodse politici op hoge posities gehad. Nu ook nog trouwens. Denk bijvoorbeeld aan dit vice premier van dit land, ook PVDA.
Gretta is toch SP, niet pvda?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
De enige link tussen jodenhaat en de PvdA die ik kan ontdekken is Gretta Duisenberg
En ze heeft niks met jodenhaat te maken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:50 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Gretta is toch SP, niet pvda?
En ik maar denken dat antisemitisme niet voorkomt in Nederland. Dat was buiten de meest kansloze mensen onder onze lichtgetinte medelanders gerekend.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:37 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Volledige titel: "NPO verzwijgt jodenhaat bij wrede woningoverval door lichtgetinte moslimracisten"
Althans zo staat het op Geenstijl.nl:
[..]
Hier het artikel van AT5:
[..]
Ja, sorry, dat leek me vanzelfsprekend, maar had ik volledigheidshalve wel moeten benadrukken inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En ze heeft niks met jodenhaat te maken.
Oh nee?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En ze heeft niks met jodenhaat te maken.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Oh nee?
http://www.dagelijksestan(...)e-gretta-duisenberg/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |