abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159642998
Het zwijgen heeft tot doel om de bevolking tot rust te houden want een rustig ontwetende volk kan meer hebben dan eentje die onrustig is.
pi_159643312
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Goede vergelijking, dit snijdt hout.
Goed inhoudelijk argument. ^O^ Dit bewijst mijn stelling wel weer. Ipv je afschuw uit te spreken over een aanslag op holocaust-overlevenden reageer je lachend met een drogreden. Het is gewoon om te lachen dat fatsoenlijke fatsoensrakkers denken dat ze nog serieus genomen worden als het gaat om fatsoen.
pi_159643328
quote:
9s.gif Op woensdag 3 februari 2016 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Nogal moeilijk als je altijd geleerd is dat de joden een soort van ziekte zijn wat uitgeroeid moet worden
Alles wat kafir is en in het bijzonder de joden.

Ik weet nu eigenlijk niet wat ik viezer vindt van dit. De daad zelf, of het verzwijgen.
Dit nieuwsbericht kwam daags na de overval al op at5 en is gewoon buiten de landelijke media gelaten of nauwelijks aandacht aan besteed.

Dit is gewoon een echte onvervalste hatecrime. Geen discussie over mogelijk. Maar zodra er ergens een dubieus bordje aan de deur hangt van een somalisch gezin, is het wel nieuws.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_159643377
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Goede vergelijking, dit snijdt hout.
Snijdt meer hout dan een dergelijke post van jou. Niet alleen de pvda en vara doen hier rustig aan mee trouwens, het is nog dieper in de politiek geworteld. Het is gewoon bijna beleid dwars door heel europa om dit soort 'incidenten' te bagatelliseren en te proberen te verzwijgen. Duitsland, Zweden, GB...

[ Bericht 1% gewijzigd door Red_85 op 04-02-2016 08:55:38 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_159643401
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:45 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Alles wat kafir is en in het bijzonder de joden.

Ik weet nu eigenlijk niet wat ik viezer vindt van dit. De daad zelf, of het verzwijgen.
Dit nieuwsbericht kwam daags na de overval al op at5 en is gewoon buiten de landelijke media gelaten of nauwelijks aandacht aan besteed.

Dit is gewoon een echte onvervalste hatecrime. Geen discussie over mogelijk. Maar zodra er ergens een dubieus bordje aan de deur hangt van een somalisch gezin, is het wel nieuws.
Het is een lange reeks van "incidenten". Joden zijn fout, moslims zijn goed. Zo werkt het bij die gasten.

http://www.geenstijl.nl/m(...)eur_getroffen_j.html
pi_159643494
Van de week een presentator bij Eenvandaag over die Feyenoorder die thuis bedreigd werd: "We kunnen allang niet meer spreken over incidenten". _O- :'(
Ik ging bijna letterlijk over mijn nek. Na 30 jaar niet-westerse allochtone criminaliteit verzwegen te hebben of als incident bestempeld te hebben, na een half jaar criminaliteit door vluchtelingen verzwegen hebben of als incident bestempeld hebben hebben ze het gore lef om dat geweld tegen die Feyenoord wel te becommentariëren met "We kunnen allang niet meer spreken over incidenten". :r
  donderdag 4 februari 2016 @ 09:27:33 #58
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_159643900
quote:
13s.gif Op woensdag 3 februari 2016 20:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het is werkelijk schandalig hoe moslims structureel joden terroriseren. Dit zijn geen incidentjes meer. Zelfs bij moslimkinderen zit de jodenhaat al diepgeworteld.
Ik ben moslim en zie absoluut geen jodenhaat onder de moslims. Ik ontken zeker niet dat het wel voor komt, maar het Is in Nederland gelukkig niet een structureel probleem.

Verder moeten mensen hun aluhoedje afdoen als ze over Moslim criminaliteit praten. Het Is absoluut niet zo dat alle misdaden door moslims in een doofpot gestopt worden. Ik snap niet hoe jullie hierbij komen. Dat Is van hetzelfde niveau als 911 Is een inside job of in area 51 worden aliens bewaard.
pi_159643993
Normaal gesproken geeft Opsporing verzocht altijd een lijstje van alle gebruikte scheldwoorden tijdens een roofoverval of wat voor misdrijf dan ook.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 4 februari 2016 @ 09:39:23 #60
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159644041
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 09:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Normaal gesproken geeft Opsporing verzocht altijd een lijstje van alle gebruikte scheldwoorden tijdens een roofoverval of wat voor misdrijf dan ook.
'Heil Hitler', aldus de daders.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_159644116
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:43 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Goed inhoudelijk argument. ^O^ Dit bewijst mijn stelling wel weer. Ipv je afschuw uit te spreken over een aanslag op holocaust-overlevenden reageer je lachend met een drogreden. Het is gewoon om te lachen dat fatsoenlijke fatsoensrakkers denken dat ze nog serieus genomen worden als het gaat om fatsoen.
Als dit een bewuste aanslag is, is het walgelijk. Maar goed, zoals ik in mijn eerste post al zei, is dit een bewuste aanslag of gewoon een ordinaire overval door een paar anti-semieten? Dat is nog volledig onduidelijk.

Verder vind ik dat je, door elke misdaad waar joden bij betrokken zijn te vergelijken met de holocaust, nogal afbreuk doet aan de holocaust zelf. Dat was een georganiseerde moord op 6 miljoen joden, dit is een diefstal.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_159644151
quote:
13s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:47 schreef YuckFou het volgende:
Ik probeerde het originele topic op FOK! terug te vinden maar dat lukt me niet...
Het is walgelijk wat er hier gebeurt is, sowieso die woning overvallen waarbij grof geweld gebruikt wordt zijn zum kotzen, maar de antisemitische opmerkingen erbij zijn zo diep kwetsend voor deze mensen...
Ik mag hopen dat de daders alsnog gevonden worden en lang, heel lang de bak indraaien....
2 dagen schoffelen waarvan de helft voorwaardelijk zal je bedoelen
  donderdag 4 februari 2016 @ 09:47:09 #63
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159644156
Tja, waren ze minder toegetakeld wanneer het geen Joods echtpaar was geweest? Onmogelijk te bewijzen en dus eigenlijk ook niet relevant.
pi_159644184
En het oorspronkelijke bericht op Geenstijl?
  donderdag 4 februari 2016 @ 14:36:01 #65
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_159651274
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 20:08 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Ongelofelijke jodenhaat bij de PVDA :') Hoe kom je daar nou toch bij? PVDA propageert absoluut geen jodenhaat, en hebben in het verleden juist vaak joodse politici op hoge posities gehad. Nu ook nog trouwens. Denk bijvoorbeeld aan dit vice premier van dit land, ook PVDA.
De enige link tussen jodenhaat en de PvdA die ik kan ontdekken is Gretta Duisenberg
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_159657697
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

De enige link tussen jodenhaat en de PvdA die ik kan ontdekken is Gretta Duisenberg
Gretta is toch SP, niet pvda?
pi_159657781
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 18:50 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Gretta is toch SP, niet pvda?
En ze heeft niks met jodenhaat te maken.
pi_159657891
quote:
14s.gif Op woensdag 3 februari 2016 14:46 schreef Re het volgende:
dan past in dit rijtje ook

[..]

Anyway 8-)
pi_159658217
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:37 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Volledige titel: "NPO verzwijgt jodenhaat bij wrede woningoverval door lichtgetinte moslimracisten"

Althans zo staat het op Geenstijl.nl:

[..]

Hier het artikel van AT5:

[..]

En ik maar denken dat antisemitisme niet voorkomt in Nederland. Dat was buiten de meest kansloze mensen onder onze lichtgetinte medelanders gerekend.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159659984
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, sorry, dat leek me vanzelfsprekend, maar had ik volledigheidshalve wel moeten benadrukken inderdaad.
  donderdag 4 februari 2016 @ 23:29:06 #71
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_159668853
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Oh nee?

http://www.dagelijksestan(...)e-gretta-duisenberg/
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_159673139
pi_159673373
Pff.. overleef je de holocoust, krijg je op je oude dag dit nog mee te maken... te triest voor woorden.
There are only 151 Pokémon.
pi_159673515
Goh verrassend, de fatsoenlijkste der fatsoenlijkste anti-racistische mensenmensjes hebben dit topic nog steeds niet gevonden. Hoe zou dat nou komen?
pi_159673632
Zwarte Piet, dat is pas racistisch. 100 topics lang spreken ze hun afschuw uit over de racistische Zwarte Piet-liefhebbers maar als het gaat om joodse bejaarde concentratiekamp-survivors, die door jodenhaters gemolesteerd worden, zijn ze nergens te vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')