Buiten de carnaval is Maastricht een leuke, mooie stad om een dagje 'te doen' maar als je er niet van houdt moet je nu zeker niet gaan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik sta daar niet bij stil, maar kreeg vandaag de tip om niet die kant op te gaan om voornoemde reden...
Heb je ze aangemeld voor een medaille?quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe awesome!
Ik kan me nog wel herinneren dat het eerste weeralarm werd afgegeven, code rood! Er reden nog maar een paar treinen. Eentje zat stampvol en ik kon er niet meer in. Wist ik veel dat de volgende pas 2 uur later zou rijden!En toen sloeg de onheil toe waar het alarm voor was afgegeven: 2mm sneeuw wat rustig naar beneden dwarrelde en NET een dun laagje kon vormen.
De volgende stampvolle trein kon ik me nog net WEL bij in proppen, tot groot ongenoegen van de mensen tegen wie ik aan zat te drukken, maar dat bleek ook meteen de laatste trein van de dag te zijn.
Helaas kwam ik maar tot halverwege de reis, want op het station waar ik moest overstappen, werd gezegd dat er geen treinen meer reden. Het dunne laagje sneeuw was niet echt dikker geworden, maar alle gestrande reizigers kregen wel een warm kopje koffie om vervolgens deze bittere weersomstandigheden te kunnen trotseren. Het viel me vies tegen dat we niet allemaal een dikke warme deken meekregen, maar gelukkig had ik mijn ouders inmiddels gebeld die met gevaar voor eigen leven gedaan hebben wat de NS niet meer aandurfde; door die paar naar beneden dwarrelende sneeuwvlokjes naar mij toe rijden en me naar huis brengen!Helden!
40+ers, ja..quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat is het recept van koken en bakken voor dinges?
Whehehe nou ik zat meer aan een ridderorde te denken!quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je ze aangemeld voor een medaille?![]()
"Wegens acties fár beyond the call of duty, geven Wij, ToT van Radio49 tot FOK! u deze medaille
Sure.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:07 schreef knokkels het volgende:
Kan iemand me om 18:15 op het rooster zetten?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe nou ik zat meer aan een ridderorde te denken!
Ik zag alleen net wel dat dat zakje gist een einddatum ergens in 2010 hadquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat is het recept van koken en bakken voor dinges?
jeujquote:
Hmm, Dan zou het wat moeite kunnen krijgen met rijzen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zag alleen net wel dat dat zakje gist een einddatum ergens in 2010 had![]()
Nog tips daarvoor? Ik heb al warm water gebruikt en voor de rest jouw recept tot op de letter gevolgdquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, Dan zou het wat moeite kunnen krijgen met rijzen.![]()
Ff snel de radio aan nu.
Als je gelovig bent zou je bidden kunnen proberen. Verder zou ik het niet weten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog tips daarvoor? Ik heb al warm water gebruikt en voor de rest jouw recept tot op de letter gevolgd
Wat L2B zegt, het bederft niet, maar de werking gaat achteruit, flikker er voor de zekerheid 2 zakjes in.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog tips daarvoor? Ik heb al warm water gebruikt en voor de rest jouw recept tot op de letter gevolgd
quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je gelovig bent zou je bidden kunnen proberen. Verder zou ik het niet weten.
die muziek weer.
Gisteren zat ie ook al te kloten....quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:22 schreef ToT het volgende:
Het geluid van de muziek is wel erg zacht steeds.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gisteren zat ie ook al te kloten....
quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]Je zou moeten weten hoe zijn eerste weken / maanden waren!
Ja ik heb music volume nu gewoon weer op 0dB staan. Nu ben ik wel benieuwd hoe mijn mic volume zich verhoudt tot de muziekquote:
Vertel eens, ToT.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]Je zou moeten weten hoe zijn eerste weken / maanden waren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |