Ik heb maar twee keer shisha gehad gvdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ken je dat echt niet
en dan zeggen ik heb zin shisha , ga weg ik neem je je punten weer af
echt hequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Staat er ook nog eens harstikke verkeerd. Lijkt me stug dat NG 20 jochies die toevallig allemaal jarig zijn doet pesten.
fresku is gweest hij moet plaatsmaken voor ronnie en lil manquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja klopt man alhoewel gino pietermaai in nl en jason durulo in amerika het niveau natuurlijk wel duidelijk omhoog hebben gehaald.
Kom bij mij doen dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb maar twee keer shisha gehad gvd
Nou ja, niks. Hij is wel 1e geworden op het NK Mexicano's eten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt he
hermann kan ook helemaal niks
#smoothmovequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Kom bij mij doen dan.
Ik heb echt mooie. En ik heb watermeloen tabak
true, maar dat is besides the point, die 193k tweets is niet heel moeilijk om te halen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
'je kunt er urenlang discussieren' is geen graadmeter van kwaliteit.
In BNW kan je ook urenlang discussieren.
Ik ook niet hoor, komt een band hier.quote:
ik ben gladder dan je ladyshavequote:
Ik één keer, in Palermo.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb maar twee keer shisha gehad gvd
Eng.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar donderdagavond = meidenavond = janken om de tentamens met een bak ijs terwijl we dik roddelen over (toekomstige) vriendjes. Leuk leuk.
lul niet, net zei je nog dat je 100% carnaval wasquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, komt een band hier.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar donderdagavond = meidenavond = janken om de tentamens met een bak ijs terwijl we dik roddelen over (toekomstige) vriendjes. Leuk leuk.
godverdomme man zit eindelijk met iemand die niet weet of ik serieus bent zout eens opquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit gaat toch niet je nieuwe gimmick worden hè
Je bent zo glad dat ...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik ben gladder dan je ladyshave
kudosquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Staat er ook nog eens harstikke verkeerd. Lijkt me stug dat NG 20 jochies die toevallig allemaal jarig zijn doet pesten.
DM mequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent zo glad dat ...
Nee ik hou het voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |