abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2016 @ 14:54:31 #81
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159679780
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Het is dat ik net een zak friet zag lopen, anders was ik glad vergeten dat het vandaag weer begint :')
:').

Hier is het kindercarnaval morgen, en zondag gaan we naar de optocht in Tilburg :).
Carnaval O+.
KuikenGuppy
  vrijdag 5 februari 2016 @ 15:00:16 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_159679903
Ik denk ook wel dat we even naar de optocht gaan kijken morgen. Vindt ze vast wel interessant. En kunnen we de oorkappen eindelijk testen :')
disclaimer
  vrijdag 5 februari 2016 @ 15:02:27 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_159679947
Kijk Saar eens bouwen dan! Geweldig! _O_
disclaimer
  vrijdag 5 februari 2016 @ 15:06:41 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_159680034
Ik heb eindelijk het poetsdrama onder controle trouwens :')

Volgens mij levert dit schonere tanden op dan dat ik het tien seconden onder dwang, al trappen incasserend probeer. :')
disclaimer
pi_159681099
Ja, dat gaat de goede kant op, SQ. :D .

Leuk filmpje, GM. Terecht dat je trots bent!!

I is nog steeds kunstenaresje in de dop. O+ . Kreeg een foto doorgestuurd van het kdv. De andere kindjes hadden het na vijf minuten alweer gezien, maar I schilderde nog een hele tijd door. Zo lief als de leidsters dan ook helemaal enthousiast zijn daarover en het willen delen. :D .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_159681680
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb eindelijk het poetsdrama onder controle trouwens :')

Volgens mij levert dit schonere tanden op dan dat ik het tien seconden onder dwang, al trappen incasserend probeer. :')
Like a pro!
Die verwonderde blik naar jou toe :D <3
pi_159681729
Tssss Carnaval barbaren! :D Toen ik nog 'beneden de rivieren' woonde was ik er maanden vantevoren al mee bezig. Heb zelfs in de jeugdraad van 11 gezeten, meegelopen met de optocht etc. Ik vind de tradities ook zo leuk, tenminste onze traditites, zoals de erwtensoep en het worstenbrood. Hoe druk iedereen het ook heeft etc, met Carnaval komt iedereen (van heide en ver soms) en alles gaat elk jaar exact hetzelfde :+ Gelukkig vindt mijn bovenrivierse vrouw het ook erg leuk al weet ze niet hoe ze dit jaar gaat ervaren zonder bier.
pi_159681752
Mnoh poetsen! O+

En I'tje de kunstenares!

Hoe doen jullie het met dreumesjes die je pijn doen? Melba heeft me echt meerdere malen per dag te pakken met haren trekken, slaan en grijpen in mijn gezicbt/ogen/mond/neus, of depincetgreep in mijn decolletee (en ik voed heb niet eens). Ik probeer hem tegen te houden, zeg dt het mama pijn doet en niet leuk is, en zet hem als hij niet stopt naast me of op de grond neer. Maar het helpt helemaal niks.
Kwak
  vrijdag 5 februari 2016 @ 16:36:00 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_159681772
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 16:34 schreef kwakz0r het volgende:
Mnoh poetsen! O+

En I'tje de kunstenares!

Hoe doen jullie het met dreumesjes die je pijn doen? Melba heeft me echt meerdere malen per dag te pakken met haren trekken, slaan en grijpen in mijn gezicbt/ogen/mond/neus, of depincetgreep in mijn decolletee (en ik voed heb niet eens). Ik probeer hem tegen te houden, zeg dt het mama pijn doet en niet leuk is, en zet hem als hij niet stopt naast me of op de grond neer. Maar het helpt helemaal niks.
ik doe alles wat jij doet. En onderga de pijn verder maar gewoon :')

I-tje de kunstenaar O+ echt leuk om te zien dat ze nu al zo'n "passie" heeft :D
disclaimer
pi_159681899
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 16:34 schreef kwakz0r het volgende:
Mnoh poetsen! O+

En I'tje de kunstenares!

Ik doe het ook zo. O doet het vooral als ze erg moe is en baldadig wordt, dus vaak is dat een teken om naar bed te gaan. En soms vind ze mijn reactie leuk, en laat ik haar aaien, ipv knijpen (handje openvouden, aaien en aaien zeggen). Die kleintjes hebben natuurlijk nog weinig empathie, dus echt begrijpen dat ze een ander pijn doen, doen ze natuurlijk nog niet.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 16:50:29 #91
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159682009
Synchroonpoetsen :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159682197
Nee ik snap ook dat hij het niet snapt hoor. Openvouwen lukt niet, hij is ook gewoon zó sterk.

Hij kreeg net een waaschuwingspats van de poes wegens staarttrekken, en dan zie je hem schrikken, even nadenken, toch maar niet huilen en dan nog een keer doen :')
Kwak
pi_159682231
Ik doe hetzelfde kwak en soms werkt het en soms niet :+ Vriend zet hem wel eens even apart als hij hem echt uit venijnigheid slaat, maar ik heb niet het idee dat dat nu echt aan komt. Als ik hem til en hij doet me expres pijn zet ik hem wel altijd neer.

Stip vindt tandenpoetsen helemaal de bom, want hij mag dan op het aanrecht zitten en hij krijgt achteraf water in een beker die hij vervolgens in de gootsteen leeg mag gooien. Soms wil hij wel 4x op een dag :')
pi_159682568
Poetsen lika a pro mauw! Grote dame!

Wij corrigeren haar en zeggen idd dat het pijn doet, en verder duiken wij als een ninja als ze er weer aankomt,en net als bij A- is dat gedrag erger als ze moe is.

Vanavond is er carnaval bij de speeltuin op het dorp, maar saar is afgedraaid, en ik heb net als Dot een voorhoofholteontsteking dus ik heb een date met de bank en netflix.

Veel.plezier Exode en alle andere carnavalvierders!
S. 2014
J. 2016
pi_159683851
Beterschap jullie :*

Wat leuk zo om samen te poetsen SQ O+

Voor mijn gevoel ben je ook al maanden met carnaval bezig zo vaak als je het de afgelopen tijd hebt aangehaald, exode :D veel plezier!

Wij doen hetzelfde als jij, Kwak. Niet dat het veel helpt, want na twee keer aaien is een klap in het gezicht veel leuker :')
pi_159684105
Mooie gesprekken Razz :D O+

Ik ga ook eens samen tandenpoetsen en proberen of zitten of het aanrecht helpt. Tot nog toe blijft het drama :{

Veel carnaval plezier voor degene die het wel vieren!! :+

Kwak, vervelend is dat pijn doen he. Ik heb hem wel eens in een reflex te hard vast gepakt :@ Gelukkig komt het hier niet zo vaak meer voor de laatste weken.

F is een heel weekend uit logeren... vriend zei net al 'wat is het stil in huis!!'. We gaan straks lekker uit eten en morgen klussen in huis :)
pi_159685346
Carnaval heb ik ook weinig mee, maar gelukkig merk ik er hier ook weinig van. Geef mij maar oktoberfest :Y) 2017 is het plan nu weer te gaan.

Wat leuk Franny, zo'n foto te krijgen! Geconcentreerd ook O+

tandenpoetsen ging hier vandaag onverwacht heel goed, omdat ik boven hem hing en hem mijn tanden liet zien en voelen :') hij lachend met zijn handje in mijn mond wroeten, en ik ff poetsen. Zelfs de doorkomende kiezen!
:o nu ik jullie zo hoor bedenk ik me dat W mijn eigenlijk bijna nooit pijn doet? :? komt dat nog of is hij echt de ultieme lobbes? :') Hij vindt het momenteel alleen wel heel leuk om kiekebuik te spelen en mijn shirt omhoog te trekken, en vervolgens te "pets pets"-en op mijn buik. Want dat maakt leuk geluid enz. Dan zeg ik ook wel dat hij zachtjes moet doen, maar dat snapt hij niet natuurlijk, dus gaan we maar wat anders doen.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 20:00:45 #98
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_159685497
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Rady, ik hoop zo dat het jullie ook een tweede keer gegund is. Jij bent zo'n ontzettend lief leuk mens, ik zie gewoon een heel nest kindjes voor me bij jou O+
O+ O+ O+ O+ :@ :@ :'( O+ O+ :*

Geniaal tandenpoetsfilmpje! Werkt perfect zo te zien _O_

Prachtig kunstwerk heeft I gemaakt!

Als Vic me echt hard pijn doet roep ik soms hard au! Ik heb wel het idee dat hij dan wat beter begrijpt dat het echt zeer doet en dat niet de bedoeling is. Maar dat is nog maar 2x gebeurd ofzo. Voor de rest haal ik zijn handje weg terwijl ik zeg 'niet aan mama's haar trekken' ;)
Hij heeft nog nooit expres pijn gedaan gelukkig.

Fazz klinkt goed! Eet smakelijk! :Y)

Hier West Brabant, maar we zijn niet van die echte carnavallers (in ben import). Maar wel de optocht kijken natuurlijk! Morgen gaat Vic in het carnavalspakje wat ik als kind droeg (clowntje) :D
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_159685498
Ik dacht net bij tandenpoetsen ga ik ook es proberen wat Sq deed.
Puntje bij het paaltje kreeg ik zijn tandenborstel in m'n giechel geschoven en hij kwaakte lekker met mijn borstel in zijn mond :')
Fail :D
pi_159685671
_O- maar wel een grappige fail :D

Sinds W kan lopen en het niet meer elke dag kakweer is }:| vindt hij het ZO tof in de speeltuin! liep vandaag weer kirrend van het ene naar het andere toestel, en eigenlijk gebeurt er nog heel weinig natuurlijk maar hij is dan zo blij O+ echt leuk om te zien. En daarna ook helemaal kapot :').
pi_159685898
Ik eindigde met 2 tandenborstel in mn kwek... :')
S. 2014
J. 2016
pi_159686027
:D gm dat punt was ik net voor
  vrijdag 5 februari 2016 @ 20:25:45 #103
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_159686068
Toevallig probeerde ik het woensdag ook zo ongeveer.. maar dan met mijn elektrische tandenborstel.. Het eindigde hier in dat hij de elektrische tandenborstel triomfantelijk boven zijn hoofd aan het rondwuiven was terwijl hij rondstapte op de overloop en hem écht niet terug wilde geven :')
pi_159686192
Jullie tandenpoetsverhalen :D _O-

Oh en Razz! Ik had nog niet op je verhalen gereageerd, maar ik lig elke keer weer in een deuk O+
pi_159686273
I steekt die tandenborstel rechtstreeks mijn keel in altijd.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_159686291
Altijd goed om te checken of de kokhalsreflex het nog doet Franny ;)
pi_159686661
Carnaval O+ Ik kom van boven de rivieren maar heb Oeteldonks bloed *) Maar dit jaar sla ik over, ik heb geen energie :{

Tandenpoetsen is hier ook nog steeds drama. Het is echt een controle-ding, want zelf poetsen (of nouja, op de tandenborstel kauwen en tandpasta slikken) vind ze tof, maar zodra ik het wil doen is het krijsen. Ik vind het echt het rotste moment van de dag.
pi_159686802
Is I de enige die tandenpoetsen echt geen enkel probleem vindt? :o.

Hij is wel de enige die nog niet loopt, in ieder geval. :'). Schiet 'ns op man. }:| .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_159686896
Dat is hier ook Amsel, ik vind het ook het vervelendste moment hoor

DaD je kan niet alles hebben he ;)
pi_159686917
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

Hij is wel de enige die nog niet loopt, in ieder geval. :'). Schiet 'ns op man. }:| .
Nee hoor, Loutje vindt het helemaal geweldig. Zodra de tandenborstel in zicht is, doet ze haar mond al glimlachend open :')

Geniet nog even van het niet-lopen! Achter je kind aan moeten rennen in de supermarkt en er daardoor 45 minuten ipv 10 over doen is ook niet altijd even leuk }:|
pi_159687139
Toch moet ik eerlijk zijn, ik vond het de afgelopen 2 weken met een weer kruipend jongetje dat steeds opgetild wilde worden behoorlijk pittig en ben ik blij dat hij weer rond dartelt.

Boodschappen doen is in buggy/Tula/boodschappenwagentje.
Zonder is géén doen en moet ik mijn verzekering elke keer aanspreken op vergoedinh van gesloopte waren :')
pi_159687265
Echt he, ik merk het wel aan mijn rug dat hij nu de hele dag loopt. Nou nog leren trapklimmen :') want daar doet hij nog 0 pogingen voor.
pi_159687351
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 16:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik doe alles wat jij doet. En onderga de pijn verder maar gewoon :')

I-tje de kunstenaar O+ echt leuk om te zien dat ze nu al zo'n "passie" heeft :D
Ze heeft passies en antipassies, zullen we maar zeggen. Het hoort denk ik bij haar expressieve karakter. :D . Ze heeft nu drie duidelijke passies: boekjes lezen, sushi eten, en schilderen/tekenen.

Om de eet drama's van de laatste week een positieve ommezwaai te geven (we hadden een moment van de week dat ik probeerde te eten terwijl I aan mijn arm hing en vervolgens krijsend en huilend op de grond lag, omdat ze absoluut niet op een stoel wilde eten en ook absoluut niet wilde eten en vervolgens eigenlijk absoluut gewoon helemaal niets anders wilde dan huilend op de grond liggen), gingen we vanavond uit eten, en naar een restaurant waar ze I's lievelingseten serveren. We kwamen het restaurant binnen, I begon meteen in haar handen te klappen en juichend te roepen: "Ja!!! Sushi Eten!!!" Toen had ze iedereen in het restaurant natuurlijk al voor zich gewonnen en ze heeft dit een uur lang volgehouden. Ongelooflijk, wat zo'n kind dan ineens allemaal wel kan verorberen. Nog een bol ijs toe ook. _O_ .
  vrijdag 5 februari 2016 @ 21:14:12 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_159687443
Mauw is doodsbang voor de elektrische tandenborstel :')
disclaimer
pi_159687464
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 21:07 schreef Crumpette het volgende:
Echt he, ik merk het wel aan mijn rug dat hij nu de hele dag loopt. Nou nog leren trapklimmen :') want daar doet hij nog 0 pogingen voor.
Het is wel genieten inderdaad, he als ze zo lekker bezig zijn in zo'n speeltuin. Ga jij ook naar die speeltuin op het Koningsplein? Ik kom daar regelmatig met I, en dan daarna even koffie drinken in de buurt.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 21:15:50 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_159687492
Sushi eten is óók een van mijn passies hoor I :Y

En blue, fijn dat zijn pootje weer oké is :*
disclaimer
  vrijdag 5 februari 2016 @ 21:17:19 #117
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159687547
Franny :D.
Sushitechnischgewijs is kuiken denk ik geadopteerd. Hij vindt het maar ingewikkeld eten (hoewel we hem wel een plezier doen met een avondje shabu-shabu of een dergelijke vreetschuur waar ze naast sushi ook dingen als loempiaatjes en foe yong hai serveren).
KuikenGuppy
pi_159687626
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 21:14 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Het is wel genieten inderdaad, he als ze zo lekker bezig zijn in zo'n speeltuin. Ga jij ook naar die speeltuin op het Koningsplein? Ik kom daar regelmatig met I, en dan daarna even koffie drinken in de buurt.
Ja daar zijn we vaak! De schommel daar is topfavoriet :Y maar omdat hij dus nog geen traploopt is de kleine glijbaan niet zo goed voor mijn rug. Verder wel lekker rondbanjeren natuurlijk. Vandaag waren we in de fahrenheitstraat, die heeft wat meer dingen die leuk zijn voor de allerkleinsten!
pi_159687697
Die grote ruimte daar is inderdaad heel fijn. We nemen ook altijd een bal mee.
Anders spreken we keertje af daar!
  vrijdag 5 februari 2016 @ 21:23:14 #120
52229 Chanty
pi_159687716
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

Lucas vindt het ook geen probleem gelukkig :) Al doet hij soms met poetsen zijn mond dicht, dat is niet zo handig :')

Ohhh Razz jouw gesprekken met je dochter :D

Blue fijn dat het weer beter gaat met F.

Franny :D Ze weet wel wat lekker is :9 Ik wil ook sushi }:|

Lucas begint hier ook langzaam meer te praten. Sinds een paar weken zegt hij 'ei' (vindt hij lekker) en ik vind het zo grappig dat hij zo duidelijk de nuance legt tussen 'ei' en 'aai' O+ Het schijnt dat hij ook bal zegt, maar natuurlijk niet als ik er ben :') Maar het allermooiste... hij zegt nu echt mama O+ Hij zei het al eerder maar het was echt meer de klank oefenen en nog niet gericht. Nu lijkt hij het wel echt gericht te zeggen, hij heeft alleen nog niet door volgens mij wat hij met het gebruik van het woord kan bewerkstelligen :+ Probeer het al dagen op film te krijgen maar hij doet het dan natuurlijk niet :')

Vanochtend moest ik ook lachen. Ik zei dat ik een boterham ging smeren voor m. Lucas rent naar de ladekast waar het zoete beleg in staat en trekt die open, pakt de pot pasta eruit dus ik vraag: "wil je pasta op je brood", waarna Lucas wild hoofdschuddend de pot pasta op de grond zet, de hagelslag pakt en daarmee triomfantelijk door de keuken rent _O- :') :D Tot zover de opvoeding mbt het broodbeleg [/fail].
  vrijdag 5 februari 2016 @ 21:24:32 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_159687752
Je mag gewoon sushi he chanty ;) niet dat je het nou aan het laten bent vanwege je zwangerschap.

En mama O+ hier helaas nog niet. Ze,zegt wel al weken gericht papa natuurlijk. Ken je plek moeder :')
disclaimer
pi_159687754
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 21:02 schreef BlueEyes het volgende:
Toch moet ik eerlijk zijn, ik vond het de afgelopen 2 weken met een weer kruipend jongetje dat steeds opgetild wilde worden behoorlijk pittig en ben ik blij dat hij weer rond dartelt.

Boodschappen doen is in buggy/Tula/boodschappenwagentje.
Zonder is géén doen en moet ik mijn verzekering elke keer aanspreken op vergoedinh van gesloopte waren :')
In de boodschappenwagen wordt geprobeerd om eruit te klimmen :') Of ze huilt en huilt en huilt

I en haar sushipassie O+
pi_159687810
Ja leuk! Waar ga je koffie drinken met kleintje daar dan? Ik ken voornamelijk tentjes zonder voorzieningen voor kinderen daar..
pi_159687900
Pim: lekker ruim, en ze hebben speelgoed en boekjes.
pi_159688042
Horen Js en ik iets over sushi? ;)
pi_159688287
Ah! Ja zie ik loop altijd de andere kant uit. Goede tip! :Y)
  vrijdag 5 februari 2016 @ 21:44:25 #127
52229 Chanty
pi_159688352
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
Je mag gewoon sushi he chanty ;) niet dat je het nou aan het laten bent vanwege je zwangerschap.

En mama O+ hier helaas nog niet. Ze,zegt wel al weken gericht papa natuurlijk. Ken je plek moeder :')
Volgens het voedingscentrum mag je geen rauwe vis als je zwanger bent ;( Heb wel begrepen dat het kan als het echt vers is, maar eerlijk gezegd heb ik niet zoveel vertrouwen in restaurants als het daarom gaat.
pi_159689057
Sushi :r
  vrijdag 5 februari 2016 @ 22:23:09 #129
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_159689386
Chanty die met krabstick, california, ei/tamago, tofu/inari, pompoen, tuna salade (=gekookt), futo maki, kip, ebi/garnaal en unaaaagiiiii zijn allemaal zonder rauwe vis :Y)

Toen ik zwanger was eens geteld bij zo'n all you can eat tent.. bijna 3 kwart van de kaart was zwanger-proof :D

V vindt het ook lekker.. hij zit alleen wel de nori eruit te pulken :P

Crump.. tot vorige week kwam hij hier ook niet echt verder dan de eerste trede op de trap.. vanochtend plukte ik hem van halverwege de trap :X Kan snel gaan ;)
pi_159689417
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 21:07 schreef Crumpette het volgende:
Oh dat heb ik geforceerd :@

Op de trap gezet, zelf erachter. Hand onder t kontje, een voetje/knietje omhoog duwen, kontje duwen, hoppa een trede. handjes verplaatsen naar de volgende trede en herhalen. Binnen een halve trap had ie t door en nu gaat ie altijd zelf omhoog. Scheelt zoveel! Naar beneden draag ik nog.

Jullie tandenpoetsverhalen O+ hier ligt t aan de bui hoe ver ik kom, en vaak moet ik ook gepoetst worden. Hij sabbelt de tandpasta er meteen af :')

Melba doet me ook niet expres pijn, maar hij knijpt graag in dingen. Altijd met die pincetgreep bezig. En mijn haar moet t ook ontgelden. Fascinatie, geen slechte bedoelingen...
Kwak
pi_159697529
Ah ja, moet zeggen dat ik mijn haar ook meestal buiten zijn bereik hou en niet los draag, want dat is giga interessant om aan te voelen(trekken).

Als hij de trap op kan moet ik boven dreumesproofen :o careful what you wish for :')
pi_159697647
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 09:44 schreef Crumpette het volgende:
Ah ja, moet zeggen dat ik mijn haar ook meestal buiten zijn bereik hou en niet los draag, want dat is giga interessant om aan te voelen(trekken).

Als hij de trap op kan moet ik boven dreumesproofen :o careful what you wish for :')
Ho wacht, daarom zit er bij ons een traphek he? Ik ga altijd met hem mee :+
Kwak
pi_159697698
Ja, wij hebben dus alleen beneden een traphek naar de voordeur zeg maar, als hij kan traplopen moeten er meteen 2 bijkomen :D
  zaterdag 6 februari 2016 @ 10:19:35 #134
52229 Chanty
pi_159698020
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 22:23 schreef Radyhyn het volgende:
Chanty die met krabstick, california, ei/tamago, tofu/inari, pompoen, tuna salade (=gekookt), futo maki, kip, ebi/garnaal en unaaaagiiiii zijn allemaal zonder rauwe vis :Y)

Toen ik zwanger was eens geteld bij zo'n all you can eat tent.. bijna 3 kwart van de kaart was zwanger-proof :D

V vindt het ook lekker.. hij zit alleen wel de nori eruit te pulken :P

Crump.. tot vorige week kwam hij hier ook niet echt verder dan de eerste trede op de trap.. vanochtend plukte ik hem van halverwege de trap :X Kan snel gaan ;)
Oh dat klinkt goed. Ik ben nog nooit sushi wezen eten. Wilden we nu eindelijk eens gaan doen en toen bleek ik weer zwanger dus geskipped :+
pi_159698053
I werd vannacht wakker van maagkrampjes door alle sushi.
pi_159698251
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 09:55 schreef Crumpette het volgende:
Ja, wij hebben dus alleen beneden een traphek naar de voordeur zeg maar, als hij kan traplopen moeten er meteen 2 bijkomen :D
Uhuh, dat werd bij ons ook een spoedje met stip op 1 op de kluslijst ;)

Wij lagen tot laat wakker van een politieheli boven de stad :O Uk sliep er gelukkig doorheen.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159699061
Iedereen wakker! W werd vannacht wakker omdat hij verstrikt zat in zijn voetjespyama en zijn benen niet kon strekken :') gelukkig sliep hij daarna zo lang uit dat ik bijna te laat bij fysio was.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 14:52:45 #138
52229 Chanty
pi_159703296
Hier is man ziek dus ik heb de nachtdienst gedraaid. 2,5 uur bezig geweest Lucas weer in slaap te krijgen. Mannen zijn daar beter in }:|

En net is er iemand langs geweest om de zolder te bekijken en die gaat nu een offerte schrijven voor de verbouwing. Spannend *O*
  zaterdag 6 februari 2016 @ 15:23:08 #139
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159704129
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 21:44 schreef Chanty het volgende:

[..]

Volgens het voedingscentrum mag je geen rauwe vis als je zwanger bent ;( Heb wel begrepen dat het kan als het echt vers is, maar eerlijk gezegd heb ik niet zoveel vertrouwen in restaurants als het daarom gaat.
Bij een goede visboer in/bij een haven kan je het wel gegarandeerd vers halen :Y.
En grote ketens als shabu shabu kunnen het zich ook niet veroorloven om niet-verse vis te serveren, dat durfde ik wel aan. Plus wat Rady zegt. En nu wil ik ook sushi :9.
Mijn kippetje slaapt sinds een paar nachten als een roos, sinds we een kussen in zijn bed hebben gelegd. Wat kan het leven simpel zijn soms O+.
KuikenGuppy
  zaterdag 6 februari 2016 @ 15:51:55 #140
52229 Chanty
pi_159704698
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 15:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bij een goede visboer in/bij een haven kan je het wel gegarandeerd vers halen :Y.
En grote ketens als shabu shabu kunnen het zich ook niet veroorloven om niet-verse vis te serveren, dat durfde ik wel aan. Plus wat Rady zegt. En nu wil ik ook sushi :9.
Mijn kippetje slaapt sinds een paar nachten als een roos, sinds we een kussen in zijn bed hebben gelegd. Wat kan het leven simpel zijn soms O+.
Nou dan moeten we maar eens sushi gaan eten :9 eerst morgen naar de bios met z'n tweeën, volgend weekend uit eten maar dan doen we waarschijnlijk Wok. Mocht het niet goed gaan met de oppas dan kunnen we makelijk naar huis.

Heb je nog een speciaal peuterkussen? Lucas vindt kussens geloof ik ook fijn
  zaterdag 6 februari 2016 @ 16:28:20 #141
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159705464
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 15:51 schreef Chanty het volgende:

[..]

Nou dan moeten we maar eens sushi gaan eten :9 eerst morgen naar de bios met z'n tweeën, volgend weekend uit eten maar dan doen we waarschijnlijk Wok. Mocht het niet goed gaan met de oppas dan kunnen we makelijk naar huis.

Heb je nog een speciaal peuterkussen? Lucas vindt kussens geloof ik ook fijn
Nee, in eerste instantie zo'n langwerpig kussen voor op de bank. Hij ligt er ook niet op met zijn hoofd, is puur tegen het stoten tegen het hoofdboard. Een peuter kussen wil ik nog wel, maar was deze week uitverkocht bij de HEMA hier in 't dorp. Dus dat komt nog.
Hoe gaat het met drinken en slapen van Lucas? En met zijn grote bed? Wij hebben inmiddels een "groot" bed gekocht, maar ik durf er nog niet zo aan... :').
KuikenGuppy
pi_159706035
Fijn dat het kussen zo goed helpt burd! *O*

Ik lees geinteresseerd mee over grote bedden... nog steeds niet zeker of ik het met 18 maanden al zal proberen, meteen in zijn nieuwe kamer. Zo veel keuzes }:|

Maar het probleem met de wagen is nu iig op weg naar oplossing! Wagen wordt gerepareerd, vandaag afgeleverd. 2 tot 4 weken, ofwel: een eeuwigheid :').

Oh en W zegt de hele dag combinaties van dit dat this and that, wat vooral veel uitkomt op death :') O+ heel leuk om je dat nagedragen te krijgen van achter de wcdeur.

[ Bericht 21% gewijzigd door Crumpette op 06-02-2016 17:05:58 ]
pi_159709857
Hi y'all :W Ik ben een week bij m'n ouders vanwege de verbouwing (waar ze gisteren ineens al mee begonnen ipv maandag en waardoor ik dus in een soort OMGdeZooiHetLawaai-paniek met A ben vertrokken, supersuf }:| ) en wifi is hier superbrak dus ik lees mee maar reageren gaat een beetje meh.

A vindt het hier heel leuk, dat wel. Al is ze wel grondig aan het testen wat hier wel en niet mag :') . Opa en oma zijn gelukkig heel geduldig... Al
moet ik m'n moeder er wel steeds van overtuigen dat het bord echt niet leeg hoeft. Wat is dat toch voor een gek generatieverschil :?
pi_159709989
Spannend van de verboiwog razz! Wat gaan jullie doen?
Gek is dat he. Hier ook precies hetzelfde (zij zijn nu hier op bezoek). En dat ge-sst als ze huilt. Daar kan ik echt niet tegen. Als O valt en ze heeft pijn, mag ze verdørie gewoon huilen. Als ze geen pijn heeft overigens ook. /
  zaterdag 6 februari 2016 @ 19:44:26 #145
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159709993
Laat ze dit artikel lezen, Razz ;).
http://m.ad.nl/ad/m/nl/45(...)ot-overgewicht.dhtml

Hoe lang duurt de verbouwing?
KuikenGuppy
  zaterdag 6 februari 2016 @ 20:26:07 #146
52229 Chanty
pi_159711153
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:28 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nee, in eerste instantie zo'n langwerpig kussen voor op de bank. Hij ligt er ook niet op met zijn hoofd, is puur tegen het stoten tegen het hoofdboard. Een peuter kussen wil ik nog wel, maar was deze week uitverkocht bij de HEMA hier in 't dorp. Dus dat komt nog.
Hoe gaat het met drinken en slapen van Lucas? En met zijn grote bed? Wij hebben inmiddels een "groot" bed gekocht, maar ik durf er nog niet zo aan... :').
Ah zo. Lucas wil altijd op ons kussen liggen :D

Nachten gaan over het algemeen goed. Hij komt meestal 1 a 2 keer en mijn man krijgt hem redelijk snel weer in slaap. Een enkele keer slaapt hij door, een enkele keer is het drama en slaapt hij bij ons. Borstvoeding krijgt hij niet meer voor vijf uur en dat lijkt hij te weten want hij vraagt er niet meer om. Zelfs vannacht niet toen ik dienst had en hij niet kon / wilde slapen :)

En het grote bed gaat hier echt prima. Vooralsnog komt hij er niet uit en t slapen gaan is veel minder drama dan met de ledikant. Ik zeg doen dus ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Chanty op 06-02-2016 21:54:02 ]
pi_159711194
Succes met de (schoon)ouders dames.

Herkennen jullie dat je per dag verliefder wordt op je dreumes... Saar speelt verstoppertje, en eerst alleen met dr handjes voor dr ogen, maar nu ook echt door achter de deur te staan of onder de tafel te gaan liggen. ( waarbij haar kont dan gewoon omhoog steekt..) dan wacht ze tot je vraagt; waar is Saartje nou... en dan komt ze giechelend tevoorschijn. O+

[ Bericht 41% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 06-02-2016 23:09:54 ]
S. 2014
J. 2016
pi_159712862
Chanty, neeeeee, edit je post!!
Sinds ik een week geleden zei dat de nachten hier overwegend goed gaan, zijn ze weer drama. :'). Al werd ik afgelopen nacht wakker van I die boven op mij was geklommen en mijn gezicht aan het aflebberen was. :+. Baard is nu ook alweer een poosje bij hem maar dat lijkt vooralsnog niet echt te helpen. We zaten WIDM te kijken. }:| .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 21:38:11 #149
52229 Chanty
pi_159713330
:D ach t gaat hier toch in fases. En aantal dagen goed, dan weer een paar slechte nachten. alles tov elke 2 uur moeten voeden is vooruitgang :+ Hopelijk bij jullie ook een korte fase :*
pi_159713427
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 20:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Succes met de (schoon)ouders dames.

Herkennen jullie dat je per dag verliefder wordt op je dreumes... Saar speelt verstoppertje, en eerst alleen met dr handjes voor dr ogen, maar nu ook echt door achter de deur te staan of onder de tafel te gaan liggen. ( waarbij haar kont dan gewoon omhoog steekt..) dan wacht ze tot je vraagt; waar is Saartje nou... en dan komt ze giechelend tevoorschijn. O+

En we danste vanavond voor het naar slapen gaan...

*film*

[ link | afbeelding ]

O+ O+ O+
Nee, niet echt. Ik probeer d'r elke dag weer terug te stoppen, maar het past niet meer
pi_159713919
Hier is het bij vlagen GM ;) (maar hee, dat is al een hele verbetering voor mij *O* )

En I die mama aflebbert O+ maar overdag, liefst pre-make-up-routine, lijkt me handiger I -O-

En ohhhhh jongens O+ Omdat onzes steeds meer loopt en het buiten nogal eh... Nat en viezig is, moest hij toch maar schoenen voor af en toe (meestal loopt hij op z'n scheefgezakte Aapies :D ) en nu smelt ik toch totaaaal van deze pootjes *;

[ Bericht 0% gewijzigd door JufMariska op 06-02-2016 23:06:45 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zaterdag 6 februari 2016 @ 21:57:28 #152
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_159713924
Ik kan er ook nog wel een leuk filmpje in gooien waarbij dat niet mijn eerste gedachte is nee..
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_159715143
De verbouwing is dus begonnen Razz! Hoe lang ging het nou duren, een week of 2?
En ja, herkenbaar die generatie verschillen :+

Leuke schoenen JM! en broekje & trui O+

Ons etentje gisteren viel wat tegen, we zijn op de weg terug naar huis nog maar gestopt voor een patatje :')
't kind is uit logeren en heeft koorts -O- Hij slaapt nu wel al dus ik hoop op een goede nacht voor m'n schoonouders....
pi_159715265
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:41 schreef Skittles het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Ik probeer d'r elke dag weer terug te stoppen, maar het past niet meer
Ja de liefde is hier ook niet wederzijds want Saar probeert regelmatig terug te kruipen, mja die hechtingen he...
S. 2014
J. 2016
pi_159715347
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:57 schreef JufMariska het volgende:
Hier is het bij vlagen GM ;) (maar hee, dat is al een hele verbetering voor mij *O* )

En I die mama aflebbert O+ [sub]maar overdag, liefst pre-make-up-routine, lijkt me handiger I -O- [/spoiler]

En ohhhhh jongens O+ Omdat onzes steeds meer loopt en het buiten nogal eh... Nat en viezig is, moest hij toch maar schoenen voor af en toe (meestal loopt hij op z'n scheefgezakte Aapies :D ) en nu smelt ik toch totaaaal van deze pootjes *;
[ afbeelding ]
:*

Stoere schoenen!
S. 2014
J. 2016
pi_159715410
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ja de liefde is hier ook niet wederzijds want Saar probeert regelmatig terug te kruipen, mja die hechtingen he...
Al een schaar geprobeerd ;)

En ik lees ook echt mee, maar poeh.... Het leven is druk met een peuter en dreumes (met peuterbuien ;) )
Ik kan echt niet wachten totdat Js wat woordjes kan praten! Dan zijn ze samen aan het spelen met duplo en dan verteld Ow hele verhalen aan Js. Js zegt aba aba aba terug en Ow vraagt vervolgens aan mij wat Js bedoeld O+
Echt ze zijn zo leuk samen (en zitten elkaar soms zo in de weg :') ;)

Goed, voor zover mijn twee kinderen promotiepraatje ;)
  zondag 7 februari 2016 @ 07:01:08 #157
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_159718674
Jullie tandenpoetsverhalen :D O+
Hier is het wisselend. Ligt er een beetje aan hoe druk ze het heeft met andere dingen want als je aan het bellenblazen bent of aan de kraan zit heb je dus geen tijd om tanden te poetsen :{w
Maar over het algemeen wil ze wel een paar seconden tijd maken zodat ik even met een borstel over haar tanden kan.

En we hebben onverwacht snel kunnen kijken hoe het met een andere baby ging. Mijn 2 weken oude neefje kwam onverwacht logeren en de tip van helpen werkte erg goed!

Flesje werd wel een beetje hard in zijn mond geduwd af en toe en eigenlijk wilde ze liever zelf die fles hebben maar ze wilde vooral heel veel helpen en hem aaien en kusjes geven O+
en als hij huilde kwam ze me dat ook gelijk vertellen en ze zei elke keer zo lief Hi tegen hem O+
Dus het jaloerse lijkt toch een stuk minder als ze mag helpen *O*

En wat is ze groot naast zo een hummeltje :o
  zondag 7 februari 2016 @ 10:31:23 #158
52229 Chanty
pi_159719691
Duidelijk weer een slechte slaapfase. Van 2.15 tot 6.00 uur bezig geweest meneer in slaap te krijgen :') hij komt gewoon niet meer in slaap of zo
pi_159724147
Boh Chanty }:| zul je altijd zien, als je iets leuks gepland hebt savonds wil de kleine extreem vroeg aan de dag beginnen. Algemene stelregel is hier in huis wel 'never cancel the babysitter'. Wat er ook gebeurt, we gaan toch even uit.

Vanavond ook weer! *O* eten en een film, yay. Datenight *;

Snoenk, dat klinkt gezellig! En hoopgevend! ;)
  zondag 7 februari 2016 @ 20:11:26 #160
52229 Chanty
pi_159735164
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:41 schreef Crumpette het volgende:
Boh Chanty }:| zul je altijd zien, als je iets leuks gepland hebt savonds wil de kleine extreem vroeg aan de dag beginnen. Algemene stelregel is hier in huis wel 'never cancel the babysitter'. Wat er ook gebeurt, we gaan toch even uit.

Vanavond ook weer! *O* eten en een film, yay. Datenight *;

Snoenk, dat klinkt gezellig! En hoopgevend! ;)
Hij is om zes uur gelukkig nog in slaap gevallen tot kwart voor tien. En ondanks zijn kuthumeur ging het goed met de oppas. We konden de film afkijken en hij was best vrolijk toen we thuis kwamen. Hij had zelfs geslapen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')