Ja de liefde is hier ook niet wederzijds want Saar probeert regelmatig terug te kruipen, mja die hechtingen he...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:41 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik probeer d'r elke dag weer terug te stoppen, maar het past niet meer
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:57 schreef JufMariska het volgende:
Hier is het bij vlagen GM(maar hee, dat is al een hele verbetering voor mij
)
En I die mama aflebbert[sub]maar overdag, liefst pre-make-up-routine, lijkt me handiger I
[/spoiler]
En ohhhhh jongensOmdat onzes steeds meer loopt en het buiten nogal eh... Nat en viezig is, moest hij toch maar schoenen voor af en toe (meestal loopt hij op z'n scheefgezakte Aapies
) en nu smelt ik toch totaaaal van deze pootjes
![]()
[ afbeelding ]
Al een schaar geprobeerdquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja de liefde is hier ook niet wederzijds want Saar probeert regelmatig terug te kruipen, mja die hechtingen he...
Hij is om zes uur gelukkig nog in slaap gevallen tot kwart voor tien. En ondanks zijn kuthumeur ging het goed met de oppas. We konden de film afkijken en hij was best vrolijk toen we thuis kwamen. Hij had zelfs geslapenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:41 schreef Crumpette het volgende:
Boh Chantyzul je altijd zien, als je iets leuks gepland hebt savonds wil de kleine extreem vroeg aan de dag beginnen. Algemene stelregel is hier in huis wel 'never cancel the babysitter'. Wat er ook gebeurt, we gaan toch even uit.
Vanavond ook weer!eten en een film, yay. Datenight
![]()
Snoenk, dat klinkt gezellig! En hoopgevend!
Nou, het zou a.s. vrijdag af zijn maar er is nu al doorgegeven dat er pas die maandag daarna gestuct gaat worden en dan nog schilderen en een vloer leggen en en en ...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:50 schreef Fazzoletti het volgende:
De verbouwing is dus begonnen Razz! Hoe lang ging het nou duren, een week of 2?
En ja, herkenbaar die generatie verschillen![]()
Oops... straks gaat het dus inderdaad 2 weken durenquote:Op zondag 7 februari 2016 23:13 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, het zou a.s. vrijdag af zijn maar er is nu al doorgegeven dat er pas die maandag daarna gestuct gaat worden en dan nog schilderen en een vloer leggen en en en ...
Maar ik ga hoe dan ook over een week weer naar huis. Het is heus leuk hier bij paps en mams maar er zijn wel veel 'zozijnzenoueenmaal...hetisfijndatwemogenlogeren..ik-zeg-maar-niks.."-momentjes. Dus whatever happens thuis, ik negeer de zooi wel, fix een wiegje naast ons bed en zet de plastic bakken met schone babykleertjes onder ons bed en ga de laatste vier weken uitzitten op m'n nestje
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |