Hè getver, echt? Ik hoop maar dat hem dat bespaard blijft...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:21 schreef Crumpette het volgende:
hmmm fazz, vervelend, maar het heerst nogal.. hou er maar rekening mee dat het een paar dagen duurt.. hopen dat je zelf de dans ontspringt!
Ik wel, maar O wordt maar niet ziekquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:25 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Hè getver, echt? Ik hoop maar dat hem dat bespaard blijft...
En ik heb helemaal geen tijd om ziek te worden![]()
Check. Ben heel hard boos geworden op een automobilist die als een schoft reed en bijna tegen ons aan reed, met glad weer. Oops...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:32 schreef Crumpette het volgende:
dat zijn de hormones of happiness
goed van genieten want de hormonsters komen ook weer om de hoek
Naja dat vind ik nog best redelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:33 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Check. Ben heel hard boos geworden op een automobilist die als een schoft reed en bijna tegen ons aan reed, met glad weer. Oops...
Ja, hoi. Je vergeet ebolaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wie had het nou over in z en g toen, om ipv god/love/warmth iets van kak/aids/hoeren op de kinderkamer te plakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |