Hè getver, echt? Ik hoop maar dat hem dat bespaard blijft...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:21 schreef Crumpette het volgende:
hmmm fazz, vervelend, maar het heerst nogal.. hou er maar rekening mee dat het een paar dagen duurt.. hopen dat je zelf de dans ontspringt!
Ik wel, maar O wordt maar niet ziekquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:25 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Hè getver, echt? Ik hoop maar dat hem dat bespaard blijft...
En ik heb helemaal geen tijd om ziek te worden![]()
Check. Ben heel hard boos geworden op een automobilist die als een schoft reed en bijna tegen ons aan reed, met glad weer. Oops...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:32 schreef Crumpette het volgende:
dat zijn de hormones of happiness
goed van genieten want de hormonsters komen ook weer om de hoek
Naja dat vind ik nog best redelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:33 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Check. Ben heel hard boos geworden op een automobilist die als een schoft reed en bijna tegen ons aan reed, met glad weer. Oops...
Ja, hoi. Je vergeet ebolaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wie had het nou over in z en g toen, om ipv god/love/warmth iets van kak/aids/hoeren op de kinderkamer te plakken?
OK, de toekomstige bouwkundig ingenieur Mauwtje heeft zich bij deze bekendgemaaktquote:Op woensdag 3 februari 2016 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb overigens alle kleertjes echt direct verkocht nadat ze er uit groeide. Zou het nu ook niet meer kunnen, en had toch al bedacht dat ik waarschijnlijk allemaal nieuwe kleren zou willen voor een tweede
Tevens:
[ afbeelding ]
stil. mooi.
Zeg..quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:05 schreef Fazzoletti het volgende:
Oh bah Razzdat is smerig wakker worden
Torenbouwer Mauw
Snot walhalla'swij doen ook mee!
Leuk Amsel! Een jongen![]()
Ik heb ook moeite met kleding weg doen; de leukste dingen liggen allemaal op zolder. Ik wilde max 1 grote doos vol bewaren, maar er is nu al niet genoeg ruimte meer dus ik vrees dat er iets anders moet verdwijnen zodat ik meer kleertjes kan bewaren![]()
Oh en geen kots meer vandaag
Kun je nagaan wat er voor leuks op zolder ligtquote:
Hier ook alles bewaard tot nog toequote:Op woensdag 3 februari 2016 16:29 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zeg..![]()
voor geen kots!
Kleertjes bewaar ik voor de volgende. Als die er niet komt of meisje gaat alles de deur uit! Kan me er nu al op verheugen.
En ja, ik heb echt het sentiment van een aardappel.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:43 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat er voor leuks op zolder ligt![]()
Welke maat zit Frans nu? Ik heb vanmiddag weer wat uitgezocht
86!quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:43 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat er voor leuks op zolder ligt![]()
Welke maat zit Frans nu? Ik heb vanmiddag weer wat uitgezocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb weer een ontzettend leuke dag met I gehad.. We hebben niets bijzonders gedaan, maar hij was zo vrolijk en gezellig. Hij heeft de hele bus bij elkaar gekletst.
. 'Buiten! Papa!' (Papa was er niet, maar goed. Hebben jullie trouwens ook altijd zo de neiging om 'Ja liefje, zou dat je papa zijn?' te zeggen als er tegen een random iemand 'papa!' wordt geroepen door je kind?) En ik heb natuurlijk direct even geprobeerd of hij ook drie blokjes op elkaar kan zetten. Dat kan 'ie.
.
En nu ligt hij lekker te slapen en Baard is bij de buren, maar TLC geeft een foutmelding op de tv..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Wat liefquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:38 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik heb ook vaak van die momenten. Als ze op het kdv vertellen dat ze de show zo steelt als ze liedjes zingen, dat ze tekeningen krijgt van een 4-jarige mete en aap ("apie!") erop, dat ze mijn zus eten voert over facetime, haar maillotje zelf zo'n beetje aandoet, ze yoghurt wil ("gogguh!"), liedjes zingt ("saaa kiih sah" - slaapkindjeslaap), rozijntjes uitdeelt (mamma rozijntje? "Neeej". Pappa rozijntje? Jah!), wanneer ze haar popje in een doek wikkelt en "baby sapuh" zegt, of wanneer ze haar popje in haar eigen minitula doet en ermee rond gaat dansen... <3<3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Franny, herkenbaar van die link 'school=problemen'. Mijn lief is vroeger erg gepest en zag nu zelfs al op tegen het 10-minutengesprekje over A op het KDV, arm schaap. "Ja, ze valt vast buiten de groep ofzo." Hij moet nog leren dat school/groepen ook positieve ervaringen kunnen zijn. M'n hart breekt wel als ik 'm dat hoor zeggen, het tekent je toch voor het leven.
DAD wat klinkt het fijn, je dag met I gisteren! Heerlijk deze leeftijd hè, je 'kan' er gewoon zoveel meer mee.
Room ook al zo liefdevol over Oik vind het altijd heel leuk hoe je over haar schrijft!
exode jullie familie/vriendenkring klinkt altijd zo gezellig! Nichtjes en neefjes en aanhang en weet ik het. Heerlijk lijkt me dat. Wij hebben een vrij klein kringetje en ook veel zonder kinderen, dat vind ik soms best lastig. Weinig mensen die 'snappen' hoe je leven is met kind, zeg maar.
RadySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de hele week thuis aan t bijkomen en heb NIETS uitgevoerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
+1quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik snap echt hélemaal niets van dat hele carnaval..
Troost je, ik woon in Eindhoven, en ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik snap echt hélemaal niets van dat hele carnaval..
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Het is dat ik net een zak friet zag lopen, anders was ik glad vergeten dat het vandaag weer begint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Like a pro!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb eindelijk het poetsdrama onder controle trouwens
Volgens mij levert dit schonere tanden op dan dat ik het tien seconden onder dwang, al trappen incasserend probeer.
ik doe alles wat jij doet. En onderga de pijn verder maar gewoonquote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:34 schreef kwakz0r het volgende:
Mnoh poetsen!
En I'tje de kunstenares!
Hoe doen jullie het met dreumesjes die je pijn doen? Melba heeft me echt meerdere malen per dag te pakken met haren trekken, slaan en grijpen in mijn gezicbt/ogen/mond/neus, of depincetgreep in mijn decolletee (en ik voed heb niet eens). Ik probeer hem tegen te houden, zeg dt het mama pijn doet en niet leuk is, en zet hem als hij niet stopt naast me of op de grond neer. Maar het helpt helemaal niks.
Ik doe het ook zo. O doet het vooral als ze erg moe is en baldadig wordt, dus vaak is dat een teken om naar bed te gaan. En soms vind ze mijn reactie leuk, en laat ik haar aaien, ipv knijpen (handje openvouden, aaien en aaien zeggen). Die kleintjes hebben natuurlijk nog weinig empathie, dus echt begrijpen dat ze een ander pijn doen, doen ze natuurlijk nog niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:34 schreef kwakz0r het volgende:
Mnoh poetsen!
En I'tje de kunstenares!
Hoe doen jullie het met dreumesjes die je pijn doen? Melba heeft me echt meerdere malen per dag te pakken met haren trekken, slaan en grijpen in mijn gezicbt/ogen/mond/neus, of depincetgreep in mijn decolletee (en ik voed heb niet eens). Ik probeer hem tegen te houden, zeg dt het mama pijn doet en niet leuk is, en zet hem als hij niet stopt naast me of op de grond neer. Maar het helpt helemaal niks.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Rady, ik hoop zo dat het jullie ook een tweede keer gegund is. Jij bent zo'n ontzettend lief leuk mens, ik zie gewoon een heel nest kindjes voor me bij jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |