Heb je daar wel eens eerder gelopen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gezellig! Dan moet ik dus zorgen dat ik jou een beetje in beeld hou.
Komt wel weer, dat het wat meer vanzelf gaat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers op jou en anderen die dit soort afstanden weg kunnen tikken.. Maar goed, mijn 12km ging ook wel aardig, beetje langzaam maar dat komt denk ik door veel trainen de afgelopen dagen. En het was pijnvrij tot +- 9km, daarna wel kleine irritaties die weer wat minder werden door rekken. Misschien moet ik een paar keer max 5-6km gaan doen of zo..
Ja, ik werd er zelf ook enthousiast van. Als ik nog in Amsterdam had gewoond, had ik me er bij aangesloten. Nu vind ik het te ver.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:07 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik ben zelf geblesseerd geraakt na anderhalve week en uiteindelijk zijn we magertjes zesde gewordenvooraf hadden we toch wel top drie verwacht.
Winst was onverwachts voor BURT uit Belgrado, waar iedereen Kopenhagen op kop had verwacht. Wel erg leuk, alle crews over de hele wereld deden enthousiast mee.
Veter is een mogelijkheid. De rest had ik niet bij mij. Wel raar dat het de eerste keer is dat ik er wat van merk. Steentjes kon ik ook niet ontdekken. Maar goed het gaf weer eens wat afleiding.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:43 schreef wyccie het volgende:
Veter, rits van jas, snoer van oordopjes, sleutels, muntjes?
Ik ga daar misschien de 10km lopen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Heb je daar wel eens eerder gelopen?
Benieuwd naar de start, alle (maar liefst 3) afstanden starten tegelijkertijd.
Lijkt t wel op (even gegoogled)quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:04 schreef Devv het volgende:
Dit is even een vraag voor de mensen met een Ambit3 Peak; kan je in "Run a route" modus ook inzoomen op de route? Ik zie nu steeds de hele route en dat is niet erg overzichtelijk als deze heel lang is.
Hier de site waar de vraag gesteld wordt: http://www.zhangschmidt.c(...)avigation-functions/quote:When navigating a route, is it possible to create a shortcut to the zoomed in navigation screen (which shows distance and direction to the next waypoint) ?
No, there’s either the overview of the whole route, the zoomed-in track (zoom adjusted automatically between a few levels) or that screen with direction and distance to the next waypoint. One after the other when pushing the view button.
Omgquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:05 schreef DeLuna het volgende:
Nog precies een maand en ik ben aan mijn eerste HM begonnen![]()
Spannendddd
Ja hoor, gewoon op view (linksonder) drukken als je de route ziet. Dan switcht hij vanzelf tussen 200m, 500m en 1000m afstand op het scherm. Ligt eraan hoever je van bochten verwijderd bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:04 schreef Devv het volgende:
Dit is even een vraag voor de mensen met een Ambit3 Peak; kan je in "Run a route" modus ook inzoomen op de route? Ik zie nu steeds de hele route en dat is niet erg overzichtelijk als deze heel lang is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijs: ¤550,-![]()
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2016 16:08:31 ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als je niet kunt lopen, dan moet je maar loopspullen kopen
2 veel te dure shirts gekocht (Nike & Adidas), maar 't zijn wel chique shirts.
Edit:
Oh, en dit weleens gezien?Ik heb er daar 4 vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijs: ¤550,-![]()
![]()
![]()
![]()
Wel mooi spul ja, maar overpriced. Zag net ook nog een mooi windjack van Nike. Was maar 260,- Toch maar laten hangen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:02 schreef Quoi het volgende:
De prijs niet waard, maar wel eenjasje!
Je loopt veel minder. Zeeën van tijd toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil nog steeds een keer naar de Nike Outlet hier als ik tijd heb. Wie weet wat daar voor leuke dingen hangen!
Haha ja dat zou je denken, maar al dat alternatief trainen kost eigenlijk veel meer tijdquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je loopt veel minder. Zeeën van tijd toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |