Sssssttt...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:22 schreef Guard het volgende:
Morgen maar weer eens de LDD in, flinke 30 km dwalen daar
Niet meer zo heel lang te gaan voor Salland
| 1 2 | [b] 22 mei 2016 - [url=www.marikenloop.nl]Marikenloop (Nijmegen)[/url][/b] [*] Guppyfriend - 5km |
Ja, als ik een nacht gelegen had en dan uit bed stapte voelde ik gelijk een zeurderige pijn bij mijn beide schenen. Aanraken deed ook zeer. Alsof er een beurse plek zat. Trap af was ook erg gevoelig. In de loop van de ochtend naarmate ik wat actiever was werd de pijn dan minder.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:45 schreef GotC het volgende:
Stond je eerst zelfs op met pijn? Dat is stom
De OP is sowieso erg leeg!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:46 schreef Guppyfriend het volgende:
YUR, mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
Dat die nog niet in de OP stond!
Ja, maar 55 verschillende loopjes... Luie varkens zijn we, dat is wel eens beter geweest!quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:55 schreef Angel-A het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig! Dan moet ik dus zorgen dat ik jou een beetje in beeld hou.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:50 schreef Guard het volgende:
Net ingeschreven voor de Rico Salvetti Loop (zag hem in de WLWW staan omdat Mossel daar loopt). Is hier om de hoek en het wordt tijd om weer eens een 5 km te lopen (en de 20 min grens te doorbreken)
We zijn alweer te lang bezig in dit topicquote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:46 schreef Guppyfriend het volgende:
YUR, mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
Dat die nog niet in de OP stond!
Ik ben zo jaloers op jou en anderen die dit soort afstanden weg kunnen tikken.. Maar goed, mijn 12km ging ook wel aardig, beetje langzaam maar dat komt denk ik door veel trainen de afgelopen dagen. En het was pijnvrij tot +- 9km, daarna wel kleine irritaties die weer wat minder werden door rekken. Misschien moet ik een paar keer max 5-6km gaan doen of zo..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:22 schreef Guard het volgende:
Morgen maar weer eens de LDD in, flinke 30 km dwalen daar
Niet meer zo heel lang te gaan voor Salland
Leuk! Welke?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:03 schreef wyccie het volgende:
Net ingeschreven voor mijn derde trail dit jaar.![]()
Waarschijnlijk ga ik een 4e trail doen, maar dan heb ik wel twee loopjes op 1 dag. Beetje compenseren voor deze week.
Al een hard reset gegeven?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm Garmin lijkt het leven gegeven te hebben, hij heeft net gegevens overgedragen naar de computer maar nu staat dat nog steeds in het scherm en reageert hij nergens meer op, ook niet de uitknoop of als ik hem in de lader stop..
Ja dan moet ik hem eerst uitkrijgen volgens mij?quote:
Welke heb je?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dan moet ik hem eerst uitkrijgen volgens mij?
Leuk! Stuwwal was tof afgelopen jaarquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:14 schreef wyccie het volgende:
Ik ga weer de Stuwwaltrail doen, 10. Dat vond ik vorig jaar wel erg mooi (maar zwaar!).
En misschien de Ketelwaldtrail, 17. Daar is een reservelijst voor. Geen 33, omdat ik denk dat het wel eens te heet kan worden voor zo'n afstand en parcours. En ik wil in de middag nog de Marikenloop doen.
Verder dus de KvS 11k.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |