Ik heb poepchique stokertjesquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:08 schreef Guard het volgende:
Ik zie auto's en vakanties, dan zijn schoenen en tandenstokers toch beter betaalbaar
is belangrijk! Mijn tandarts zegt stokeren is belangrijker dan poetsen. Ik heb de carpaccio onder de stokers, flinterdun, minder hout 3x zo duur.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb poepchique stokertjes
Oeh, en nu ook reclame voor zo'n ontharings-ding-met-licht!
Ik doe het dus pas sinds een maandjequote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:16 schreef mytec het volgende:
[..]
is belangrijk! Mijn tandarts zegt stokeren is belangrijker dan poetsen. Ik heb de carpaccio onder de stokers, flinterdun, minder hout 3x zo duur.
Zo'n ding heb ik al en 1 is genoeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb poepchique stokertjes
Oeh, en nu ook reclame voor zo'n ontharings-ding-met-licht!
Nu heb ik ook hotels, en jurkjes. Je wordt bedanktquote:
ik weet van niks, zeker niet over jurkjesquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nu heb ik ook hotels, en jurkjes. Je wordt bedankt
Tegen mij zeggen zowel de tandarts als mondhygienist al jaren, in de praktijk stoker ik 3x in de week max. Het is puur een kwestie van gewenning, alleen het lukt me maar niet om het dagelijks te doen. Zelfde voor mijn hardloop trainingen tegenwoordig..quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik doe het dus pas sinds een maandjeop last van de mondhygiëniste
Ik houd het tot nu toe nog braaf volquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:23 schreef mytec het volgende:
[..]
Tegen mij zeggen zowel de tandarts als mondhygienist al jaren, in de praktijk stoker ik 3x in de week max. Het is puur een kwestie van gewenning, alleen het lukt me maar niet om het dagelijks te doen. Zelfde voor mijn hardloop trainingen tegenwoordig..![]()
Hardloopschoenen, vakanties en beleggingsfondsen...quote:
Ik ben zelf geblesseerd geraakt na anderhalve week en uiteindelijk zijn we magertjes zesde gewordenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hoe is het met die januari battle gegaan?
Zonder twijfel. Wat ga je lopen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een zoet broodje op als pre-loop snackjeAls mijn hardloop-mojo hier niet mee terugkomt..!
Ik had bedacht 2.5km inlopen, en dan goed rekken, dan 2km D1 - 2km D2 - 2km D1, en dan weer rekken en uitlopen. Gewoon rustig aan de belastbaarheid opbouwen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:06 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Zonder twijfel. Wat ga je lopen?
Trouwens nog meer mensen dit project van de VPRO gespot?
http://www.vpro.nl/programmas/joggingman.html
Kwam het toevallig tegen. Ben er nog niet uit of ik het nou leuk/origineel of vergezocht vind, maar het kijkt wel lekker weg. Altijd leuk om naar hardlopers te kijken, vooral ook de tussendoorshots. Valt me wel op dat het op sommige plekken/parken extreem druk is. Dat heb je 'hier' in het buitengebied dus nooit, gelukkig. Ik kom meestal hooguit 2 à 3 lopers tegen.
Dat klinkt verstandig! En idd beter dan forceren richting Schoorl.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik had bedacht 2.5km inlopen, en dan goed rekken, dan 2km D1 - 2km D2 - 2km D1, en dan weer rekken en uitlopen. Gewoon rustig aan de belastbaarheid opbouwen.
Neuh maar het blijft wel een lekker licht verteerbaar snackje, dat kan ik eten en een halfuur later alweer rennen zonder last van mijn buikquote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:18 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Dat klinkt verstandig! En idd beter dan forceren richting Schoorl.
En dat je daarvoor eigenlijk helemaal geen zoete broodjes-fix voor nodig hebt maakt niks uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |