SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door YUR op 04-02-2016 09:23:49 ]F means you're fucked![]()
Endomondoquote:DeLuna was out swimming. She tracked 1.20 km in 1h:00m:00s.
Like · Comment · In the future ·
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Lekker 10km@5:26/km gelopen. Lang geleden dat dat zo makkelijk ging. Progressief gelopen, begonnen met 6:00/ km en geeindigd met 5:02/km.![]()
Toch te moe?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:29 schreef Quoi het volgende:
Nou, dat was geen geweldig succes. Maar wél gezellig
Het leven van een zwangnosaurus gaat niet over rozen
In ieder geval mooi dat t gezellig was
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Uiteindelijk vind ik 'gezellig' altijd belangrijker dan hoe het lopen nu precies ging.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh, ik vind lekker lopen en niet gezellig ook niet erg. Maar afentoe een praatje tijdens het hobbelen Is wel erg fijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:31 schreef mosselmossel het volgende:
Uiteindelijk vind ik 'gezellig' altijd belangrijker dan hoe het lopen nu precies ging.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hagel, sneeuw, storm en goed gezelschap. 5.7km rustigaan met wat zoekpauzes. En plaspauze van een van de lopers.Ja doei.![]()
Misschien al voorbij gekomen, maar donderdag is Dafne Schippers gast in Holland Sport. Voorstukjes zijn veelbelovend!, zie ook hier: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/352410quote:Aflevering 5: Dafne Schippers - 4 februari 21.10 uur
Atlete Dafne Schippers is de grote belofte voor Olympisch goud op de 200 meter sprint in Rio de Janeiro aankomende zomer. Wilfried interviewt Schippers en observeert haar als zij met haar coach Bart Bennema minutieus werkt aan haar startsnelheid op het Spaanse eiland Tenerife. Op weg naar de perfecte sprint: “Als de hoeken goed zijn, is 10,7 mogelijk.”Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Kwam net deze ibood tegen :http://www.ibood.com/nl/n(...)ps-sporthorloge.html refurbished maar wel erg goedkoop!![]()
Bij de baantraining gisteren toch weer wat oud zeer gevoeld, kleine irritatie bij de aanhechtingen van mijn bekken. Volgens de fysio moet ik intensief rekken, een paar keer per dag, zodat er minder vocht in de pezen blijft zitten en deze op die plek smaller worden of zo. Enfin.. ik ga het proberen.
Verder wel grappig om te merken, ik ging mijn 200tjes heel rustig aan lopen, op HM tempo ongeveer. En dan merk je hoeveel verschil het souplesse/reactief lopen heeft gemaakt. Ik moest me nu echt inhouden om niet harder dan 53 sec te gaan, terwijl ik daar toen ik net begon met de baantrainingen echt moeite voor moest doen om dat te halen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En denk je Schoorl te halen (wellicht met een ander doel dan je voor ogen had) of had je daar al een streep door gezet en ga je voor de CPC?quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Bij de baantraining gisteren toch weer wat oud zeer gevoeld, kleine irritatie bij de aanhechtingen van mijn bekken. Volgens de fysio moet ik intensief rekken, een paar keer per dag, zodat er minder vocht in de pezen blijft zitten en deze op die plek smaller worden of zo. Enfin.. ik ga het proberen.
[..]![]()
Was meer vanwege een maand niks doen en een griepje waardoor het zo pet ging trouwens. Moeheid gaat beter! Was van plan vanaf nu niks geforceerd te doen en dit was flink duwen en trekken. Volgende week daarom nóg maar een groepje terug. Ach ja, opbouwen wordt 'm toch niet meer. Gewoon lekker lopen
Iemand nog een suggestie/verzoek voor een onderwerp mbt hardlopen en gezondheid, voor een inhoudelijk Prorun stuk?
@LT: Jammer dat het toch nog niet optimaal voelt.
@Mo: Zo gaat 'ie goehoed!Vééél zin in deze afleveringquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Misschien al voorbij gekomen, maar donderdag is Dafne Schippers gast in Holland Sport. Voorstukjes zijn veelbelovend!, zie ook hier: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/352410
[..]![]()
![]()
Ik probeer niets te jinxen,quote:maar het is niet verkeerd nee. Geen grote dingen vraag ik van m'n lichaam, goed rekken, opwarmen, strekken, rustige cool down, etc. Conditiegewijs zit het iig nog goed, al heb ik natuurlijk wel een kleine tik gehad. Die laatste heuvel gisteren ging niet al te soepel meer
![]()
Maar wat was het mooi, in de sneeuw en hagel. Door de lampjes waren het allemaal stipjes in een lijntje naar beneden, zoals dit ----------------- (maar dan verticaal)dat zag er echt zó cool uit! En er was onweer op de moors. Maar zo ver gingen we niet.
Wel door knarsende sneeuw/hagel gelopen. Dat voelde fijn!Maargoed, alles met lopen nu voelt fijn (als ik pijnvrij ren)
Groot gelijk! Gewoon kijken wat je kan doen zolang het kan, per dag aankijken, enzo. Dingen stuk maken en de zin eruit pushen heeft nu ook geen zin!quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:31 schreef Quoi het volgende:
Was van plan vanaf nu niks geforceerd te doen en dit was flink duwen en trekken. Volgende week daarom nóg maar een groepje terug. Ach ja, opbouwen wordt 'm toch niet meer. Gewoon lekker lopenJa doei.![]()
Nee, ik had maandag al besloten dat ik die niet ging lopen. Dus startnummer is in de aanbieding, als iemand wilquote:Op woensdag 3 februari 2016 09:30 schreef Devv het volgende:
[..]
En denk je Schoorl te halen (wellicht met een ander doel dan je voor ogen had) of had je daar al een streep door gezet en ga je voor de CPC?
Ik had het er met mijn trainer over, maar de kans dat ik echt snelheidstrainingen goed kan doen voor die tijd is niet groot, en ik ga daar niet heen om 5 minuten boven mijn PR te lopen. Dat levert me helemaal niks op behalve het risico dat ik weer te snel ga forceren.
CPC wacht ik ook nog even mee met inschrijven. Het zou heel leuk zijn, maar ik heb al teveel DNS gehad de laatste maanden, en als het vol is zijn er ook wel andere 10ks elk weekend.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wedstrijd, maar ik denk dat het wel omgezet kan worden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:48 schreef Devv het volgende:
Dat is een startnummer voor de 10 kilometer recreanten of wedstrijd?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dag,
Ik volg momenteel een modifast dieet, waarbij ik 3 keer per dag een shake neem. Verder eet ik enkel en alleen wat komkommer en paprika.
Echter doe ik a.s. zondag mee aan een hardloopwedstrijd, waarbij ik 14km moet hardlopen.
Ik ben bang dat ik dit niet ga redden als ik niet voldoende binnen krijg.
Ik denk er nu dus over na om zaterdagavond wat pasta te eten en een bakje kwark te nemen.
Vervolgens wil ik zondagochtend wat brood nemen en eventueel nog wat kwark.
Wat kunnen jullie mij het beste aanraden qua voedsel?![]()
Doen wat je gewend bent te doen. Wat neem je voor een training van die afstand?quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:03 schreef PeterRusso het volgende:
Dag,
Ik volg momenteel een modifast dieet, waarbij ik 3 keer per dag een shake neem. Verder eet ik enkel en alleen wat komkommer en paprika.
Echter doe ik a.s. zondag mee aan een hardloopwedstrijd, waarbij ik 14km moet hardlopen.
Ik ben bang dat ik dit niet ga redden als ik niet voldoende binnen krijg.
Ik denk er nu dus over na om zaterdagavond wat pasta te eten en een bakje kwark te nemen.
Vervolgens wil ik zondagochtend wat brood nemen en eventueel nog wat kwark.
Wat kunnen jullie mij het beste aanraden qua voedsel?
Als je nu ineens allemaal dingen gaat eten waar je lichaam niet aan gewend is, is de kans dat het omhoog komt tijdens de wedstrijd juist groot.
Of het een verstandig dieet is in combinatie met sporten is een andere discussie
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Normaal eten. Van een extra portie pasta op een anders zowat lege maag ga je geen verbetering merken, eerder nadelen omdat je het niet meer gewend bent zo zwaar te eten.Ja doei.![]()
Mijn inname was normaal gesproken wel rond de 2600 cal.
Momenteel is dat met die shakes maximaal 800.
Ik ben bang dat ik knock-out ga als ik nu 14 km ga hardlopen.
Ik kan dat niet doen op enkel shakes en daarom dacht ik er over na om een 'lichte' maaltijd te nemen. De avond ervoor en op de ochtend zelf.![]()
Helaas:quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wedstrijd, maar ik denk dat het wel omgezet kan worden.http://www.groetuitschoorl.nl/nieuws/startnummers-vraag-aanbod/quote:Let op! Het overdragen van een startnummer is alleen mogelijk met een startnummer van de recreatieloop, niet voor de wedstrijd en Businessloop. Wedstrijdnummers zijn niet overdraagbaar, gegevens van de Businesslopers kunnen alléén gewijzigd worden door de contactpersoon van het bedrijf.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2016 10:11:07 ]![]()
Dan moet je kiezen. Of normaal gaan eten (800, ffs!!!), of niet hardlopen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:09 schreef PeterRusso het volgende:
Ik ben bang dat ik knock-out ga als ik nu 14 km ga hardlopen.Ja doei.![]()
Dus het is niet mogelijk om bijvoorbeeld de avond ervoor wat extra op te bouwen.....quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan moet je kiezen. Of normaal gaan eten (800, ffs!!!), of niet hardlopen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: