quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een type hebben dat je aantrekkelijk vindt![]()
Voor mij zijn dat bijvoorbeeld ademende meisjes.
Bolle..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:15 schreef Crip het volgende:
Ey huge, eerlijk de buitenlandse meiden zijn wel je favo hier he xx
Dit is eng.quote:
kweenie, ik weet van de meerderheid niet hoe ze eruitzienquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:15 schreef Crip het volgende:
Ey huge, eerlijk de buitenlandse meiden zijn wel je favo hier he xx
welke gamequote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:16 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga gamen, succes met boos worden op internetgebruikers allemaal.
Mag stimo welquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beter
Niet de mcnulty weg kiezen..die zit nog met een trauma
succes met je rage als je genoscoped wordt door een dikke duitse puber van 14quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:16 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga gamen, succes met boos worden op internetgebruikers allemaal.
Mijn hart is niet zwart.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mag stimo welmaar altijd een bitch, zwart hart
Ja ik speel dat soort games niet. Ben niet van de Mountain Dew cultuur.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
succes met je rage als je genoscoped wordt door een dikke duitse puber van 14
zeg gwn jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
kweenie, ik weet van de meerderheid niet hoe ze eruitzien
Goede tc sessie gehad, kunnen lachen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:17 schreef Crip het volgende:
[..]
I sure am, alsnog niet op dm's ingegaan ;].
ik ga cam halen. Gaan we elkaar likken via het scherm.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
ja met je zehma ik heb geen cam altijd
gwn battlefield2 tot het eind der tijdenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik speel dat soort games niet. Ben niet van de Mountain Dew cultuur.
Toen was jij 8 of zoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gwn battlefield2 tot het eind der tijden
Ben inderdaad gezellig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Goede tc sessie gehad, kunnen lachen.
Hmmm niet zozeer retro, wel nostalgie. Er komt in april een nieuwe versie van de eerste game, soort re-imagining, wil daarvoor alle andere games nog eens spelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat valt tegenwoordig zeker ook al onder retro?
de eerst zin sluit slecht aan bij de rest v/h verhaalquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef Catkiller het volgende:
Ondanks dat Stimo een verschrikkelijke FOK!ster is geef ik haar toch gelijk in de Montelly-wilde-mij-neuken-zaak. Als je iemand bent die nooit heeft geprobeerd om in haar grote broek te komen en je posts staan haar niet aan dan zet ze gewoon elke keer een TR namelijk bij gebrek aan een comeback.
?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef Catkiller het volgende:
Ondanks dat Stimo een verschrikkelijke FOK!ster is geef ik haar toch gelijk in de Montelly-wilde-mij-neuken-zaak. Als je iemand bent die nooit heeft geprobeerd om in haar grote broek te komen en je posts staan haar niet aan dan zet ze gewoon elke keer een TR namelijk bij gebrek aan een comeback.
Ging ook wel eens in turkentopic posten om zijn veelzijdigheid te laten zien (slijmen om mod te worden)quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hardop. Ik zou dan nog liever vrijwilligerswerk doen dat nog daadwerkelijk iets toevoegt.
Gok ik. Heb BF2 nooit gedaan zelf.quote:
leukkkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik ga cam halen. Gaan we elkaar likken via het scherm.
best wel heiligschennisquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gok ik. Heb BF2 nooit gedaan zelf.
HAHAHA damn sonquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daarna heeft ie gelijk 5delige pak gekocht om achter zn laptop posts te editten en topics verwijderen
Loopt ook gerust met een koffertje naar zn werk..van slaapkamer tot woonkamer dus
Hey dan zijn we even oud xooxoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
best wel heiligschennis
bf2 kwam uit in 2005, toen was ik 13
pls stahpquote:
Denk dat er heel veel mensen pas bij 3 zijn ingestapt dus kom dan. Of ga je die de schuld geven van het rushen van BF4 waardoor het een tijd lang kut wasquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
best wel heiligschennis
Zei CY dat tegen je toen je gefriendzoned werd?quote:
dat was Hugh toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zei CY dat tegen je toen je gefriendzoned werd?
tvpquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
kweenie maar hij komt tenminste verder dan dm pogingenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
haha broekiequote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
best wel heiligschennis
Kan je dat verhaal even samenvatten aubquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
mad omdat je nooit in haar broekje mocht?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
bf3 was best leuk voor een tijdje maar mist het hele samenspel-element, is veelte simpel en de maps missen vrijwel alles op graphics naquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat er heel veel mensen pas bij 3 zijn ingestapt dus kom dan. Of ga je die de schuld geven van het rushen van BF4 waardoor het een tijd lang kut was
Ze zoende die Fantawijf naast hem. Maar tegen hem zei ze dat ze in het openbaar niet hand in hand wilde lopen of zoenenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:23 schreef Crip het volgende:
[..]
kweenie maar hij komt tenminste verder dan dm pogingen
Nee man, even iets anders nuquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je dat verhaal even samenvatten aub?
Even zonder geintjes hè, ik wil best ruzie met je maken maar dit raakt kant noch walquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alsof je iets belangrijkers te doen hebt. Doe gewoon.quote:
haha iets met oude koeien...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:24 schreef hoink581 het volgende:
Nog steeds OP struggles? Als je er boven zou staan, dan zou je niet kapen om jezelf erin te zetten. Mij maakt het verder niet uit, maar dat gesteggel begint de keel uit te hangen. Eerst de modjes roepen om hulp want je zou gediscrimineerd worden en nu ben je huge belachelijk aan het maken omdat je weer bent verwijderd.
Laat het allemaal gewoon.
nee nobody caresquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:25 schreef Ashqelon het volgende:
kan iemand mac yash review gooien? niet voor mezelf btw voordat iemand daar mee komt.
Ik had twee jaar een relatie met CY en dat ging vier jaar geleden uit en nu denkt Montelly mij even flink te kunnen pakken door te zeggen dat ik blijkbaar in de friendzone belandde.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je dat verhaal even samenvatten aub?
Van wanneer tot wanneer dan, want ze ging een flinke tijd met Panzerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had twee jaar een relatie met CY en dat ging vier jaar geleden uit en nu denkt Montelly mij even flink te kunnen pakken door te zeggen dat ik blijkbaar in de friendzone belandde.
Wat maakt dat eigenlijk uit, in de friendzone belanden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had twee jaar een relatie met CY en dat ging vier jaar geleden uit en nu denkt Montelly mij even flink te kunnen pakken door te zeggen dat ik blijkbaar in de friendzone belandde.
Huh? Oké?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha iets met oude koeien...
wel grappig dat je toen chroestjov dat steeds deed je daar zelf over liep te janken
Schijnt dan Panzer "dieper" kwamquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ken CY, naast de beste tijden van de KLB SC, alleen van baas Panzer die d'r he-le-maal uit elkaar heeft gescheurd.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat maakt dat eigenlijk uit, in de friendzone belanden.
In 2013 gng ze met Panzie, want ze zoende hem volgens mij toen ze nog met Hugh ging.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer dan, want ze ging een flinke tijd met Panzer. En die mocht zelfs over d'r been pissen in de douche
![]()
.
Waarom zou je over een been willen plassen? Overigens is hij best wel triest om zoiets te hebben gedeeld met mensen van een forum waar zijn eigen (ex)vriendin ook komt/kwam.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer dan, want ze ging een flinke tijd met Panzer. En die mocht zelfs over d'r been pissen in de douche
![]()
.
Voor Panzer blijkbaar hè.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
.
Dat was toen het nog aan was, ze deelden samen zulke verhalenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zou je over een been willen plassen? Overigens is hij best wel triest om zoiets te hebben gedeeld met mensen van een forum waar zijn eigen (ex)vriendin ook komt/kwam.
Gelijk zn fok account opgehevenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog herinneren dat hij daarna mega sad was nadat hij weer werd vervangen.
Omdat het een GYM sneuneus was die zelfs na een keer geneukt te hebben nog niet over zijn onzekerheidsfoutjes kwam.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zou je over een been willen plassen? Overigens is hij best wel triest om zoiets te hebben gedeeld met mensen van een forum waar zijn eigen (ex)vriendin ook komt/kwam.
Dat had ze zelf gedeeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat het een GYM sneuneus was die zelfs na een keer geneukt te hebben nog niet over zijn onzekerheidsfoutjes kwam.
Anders deel je zoiets niet.
R.I.P. Vas, vraag me af waar ze isquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
CY- Hugh, Tardis en Panzer
Ik met Che
Vasline met neger en met Murdera
Bedankt voor de update mopquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
Ik met Che
wat was je vorige account dan srs? zie trouwens dat je uit breda komt, ginneken?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toen ze met die dweil ging was je lullig tegen haar. Toen dat uitging was je megalief tegen haar. Heb ji jhaar nog geneukt stiekem?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
R.I.P. Vas, vraag me af waar ze is.
Vas was een stoner.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
R.I.P. Vas, vraag me af waar ze is.
We waren lullig tegen elkaar man, dat was onze haat-liefdeverhoudingquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Toen ze met die dweil ging was je lullig tegen haar. Toen dat uitging was je megalief tegen haar. Heb ji jhaar nog geneukt stiekem?
Zij is door mij gaan FOK!ken maar ik was toen niet echt actief. Ben pas zelf actief gaan FOK!ken toen Panzer en CY allang weer weg kwamen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat was je vorige account dan srs? zie trouwens dat je uit breda komt, ginneken?
Quote nu eens? Ik ben oprecht benieuwd.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha iets met oude koeien...
wel grappig dat je toen chroestjov dat steeds deed je daar zelf over liep te janken
Wat lul jequote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
Ik met Che
MOET JIJ NIET VLIEGEN OF OP ZN MINST JE TELEFOON OPNEMEN ALS IK JE BEL TREURSNOR?!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Quote nu eens? Ik ben op recht benieuwd.
ja man ik ga maanden terug zoeken, niet mijn fout dat jij niet meer herinnerd wat je allemaal neerplemptquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Quote nu eens? Ik ben oprecht benieuwd.
OWjooooowwww....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |