quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een type hebben dat je aantrekkelijk vindt![]()
Voor mij zijn dat bijvoorbeeld ademende meisjes.
Bolle..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:15 schreef Crip het volgende:
Ey huge, eerlijk de buitenlandse meiden zijn wel je favo hier he xx
Dit is eng.quote:
kweenie, ik weet van de meerderheid niet hoe ze eruitzienquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:15 schreef Crip het volgende:
Ey huge, eerlijk de buitenlandse meiden zijn wel je favo hier he xx
welke gamequote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:16 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga gamen, succes met boos worden op internetgebruikers allemaal.
Mag stimo welquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beter
Niet de mcnulty weg kiezen..die zit nog met een trauma
succes met je rage als je genoscoped wordt door een dikke duitse puber van 14quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:16 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga gamen, succes met boos worden op internetgebruikers allemaal.
Mijn hart is niet zwart.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mag stimo welmaar altijd een bitch, zwart hart
Ja ik speel dat soort games niet. Ben niet van de Mountain Dew cultuur.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
succes met je rage als je genoscoped wordt door een dikke duitse puber van 14
zeg gwn jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
kweenie, ik weet van de meerderheid niet hoe ze eruitzien
Goede tc sessie gehad, kunnen lachen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:17 schreef Crip het volgende:
[..]
I sure am, alsnog niet op dm's ingegaan ;].
ik ga cam halen. Gaan we elkaar likken via het scherm.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
ja met je zehma ik heb geen cam altijd
gwn battlefield2 tot het eind der tijdenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik speel dat soort games niet. Ben niet van de Mountain Dew cultuur.
Toen was jij 8 of zoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gwn battlefield2 tot het eind der tijden
Ben inderdaad gezellig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Goede tc sessie gehad, kunnen lachen.
Hmmm niet zozeer retro, wel nostalgie. Er komt in april een nieuwe versie van de eerste game, soort re-imagining, wil daarvoor alle andere games nog eens spelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat valt tegenwoordig zeker ook al onder retro?
de eerst zin sluit slecht aan bij de rest v/h verhaalquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef Catkiller het volgende:
Ondanks dat Stimo een verschrikkelijke FOK!ster is geef ik haar toch gelijk in de Montelly-wilde-mij-neuken-zaak. Als je iemand bent die nooit heeft geprobeerd om in haar grote broek te komen en je posts staan haar niet aan dan zet ze gewoon elke keer een TR namelijk bij gebrek aan een comeback.
?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef Catkiller het volgende:
Ondanks dat Stimo een verschrikkelijke FOK!ster is geef ik haar toch gelijk in de Montelly-wilde-mij-neuken-zaak. Als je iemand bent die nooit heeft geprobeerd om in haar grote broek te komen en je posts staan haar niet aan dan zet ze gewoon elke keer een TR namelijk bij gebrek aan een comeback.
Ging ook wel eens in turkentopic posten om zijn veelzijdigheid te laten zien (slijmen om mod te worden)quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hardop. Ik zou dan nog liever vrijwilligerswerk doen dat nog daadwerkelijk iets toevoegt.
Gok ik. Heb BF2 nooit gedaan zelf.quote:
leukkkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik ga cam halen. Gaan we elkaar likken via het scherm.
best wel heiligschennisquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gok ik. Heb BF2 nooit gedaan zelf.
HAHAHA damn sonquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daarna heeft ie gelijk 5delige pak gekocht om achter zn laptop posts te editten en topics verwijderen
Loopt ook gerust met een koffertje naar zn werk..van slaapkamer tot woonkamer dus
Hey dan zijn we even oud xooxoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
best wel heiligschennis
bf2 kwam uit in 2005, toen was ik 13
pls stahpquote:
Denk dat er heel veel mensen pas bij 3 zijn ingestapt dus kom dan. Of ga je die de schuld geven van het rushen van BF4 waardoor het een tijd lang kut wasquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
best wel heiligschennis
bf2 kwam uit in 2005, toen was ik 13
Zei CY dat tegen je toen je gefriendzoned werd?quote:
dat was Hugh toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zei CY dat tegen je toen je gefriendzoned werd?
tvpquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
kweenie maar hij komt tenminste verder dan dm pogingenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |