Dat was toen het nog aan was, ze deelden samen zulke verhalenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zou je over een been willen plassen? Overigens is hij best wel triest om zoiets te hebben gedeeld met mensen van een forum waar zijn eigen (ex)vriendin ook komt/kwam.
Gelijk zn fok account opgehevenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog herinneren dat hij daarna mega sad was nadat hij weer werd vervangen.
Omdat het een GYM sneuneus was die zelfs na een keer geneukt te hebben nog niet over zijn onzekerheidsfoutjes kwam.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zou je over een been willen plassen? Overigens is hij best wel triest om zoiets te hebben gedeeld met mensen van een forum waar zijn eigen (ex)vriendin ook komt/kwam.
Dat had ze zelf gedeeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat het een GYM sneuneus was die zelfs na een keer geneukt te hebben nog niet over zijn onzekerheidsfoutjes kwam.
Anders deel je zoiets niet.
R.I.P. Vas, vraag me af waar ze isquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
CY- Hugh, Tardis en Panzer
Ik met Che
Vasline met neger en met Murdera
Bedankt voor de update mopquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
Ik met Che
wat was je vorige account dan srs? zie trouwens dat je uit breda komt, ginneken?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had twee jaar een relatie met CY en dat ging vier jaar geleden uit en nu denkt Montelly mij even flink te kunnen pakken door te zeggen dat ik blijkbaar in de friendzone belandde.
Toen ze met die dweil ging was je lullig tegen haar. Toen dat uitging was je megalief tegen haar. Heb ji jhaar nog geneukt stiekem?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
R.I.P. Vas, vraag me af waar ze is.
Vas was een stoner.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
R.I.P. Vas, vraag me af waar ze is.
We waren lullig tegen elkaar man, dat was onze haat-liefdeverhoudingquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Toen ze met die dweil ging was je lullig tegen haar. Toen dat uitging was je megalief tegen haar. Heb ji jhaar nog geneukt stiekem?
Zij is door mij gaan FOK!ken maar ik was toen niet echt actief. Ben pas zelf actief gaan FOK!ken toen Panzer en CY allang weer weg kwamen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat was je vorige account dan srs? zie trouwens dat je uit breda komt, ginneken?
Quote nu eens? Ik ben oprecht benieuwd.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha iets met oude koeien...
wel grappig dat je toen chroestjov dat steeds deed je daar zelf over liep te janken
Wat lul jequote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
Ik met Che
MOET JIJ NIET VLIEGEN OF OP ZN MINST JE TELEFOON OPNEMEN ALS IK JE BEL TREURSNOR?!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Quote nu eens? Ik ben op recht benieuwd.
ja man ik ga maanden terug zoeken, niet mijn fout dat jij niet meer herinnerd wat je allemaal neerplemptquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Quote nu eens? Ik ben oprecht benieuwd.
OWjooooowwww....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |