SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk je dat cancellara motortje in fiets had?
Volgens mij die rit in Belgie toen, tegen Boonen.quote:
Ik doe een aantal keer per dag m'n oefeningetjes en binnenshuis is te klein voor bepaalde dingen. Springend omdraaien met een vaartje bijvoorbeeld of achteruit achtjes schaatsen en meer truukjes die wat ruimte vereisen.quote:
Racisme, ben gewoon blank, niet witquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:04 schreef Crip het volgende:
ey ik had je trouwens 2x in op gezet maar die kaolo witte mensen hebben hem twee keer eruit genakt.
Vroemquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee. Er reden nog anderen meer wattages dan Cancellaragod
Maar wat kan je wel binnen doen dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik doe een aantal keer per dag m'n oefeningetjes en binnenshuis is te klein voor bepaalde dingen. Springend omdraaien met een vaartje bijvoorbeeld of achteruit achtjes schaatsen en meer truukjes die wat ruimte vereisen.
Hahaha echtquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:04 schreef Crip het volgende:
ey ik had je trouwens 2x in op gezet maar die kaolo witte mensen hebben hem twee keer eruit genakt.
Haal ze hierheen dan gvdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:05 schreef Montelly het volgende:
Dit topic heeft leuke Nederlandse meiden nodig..
Zodat je oogcontact verhalen kan droppen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:05 schreef Montelly het volgende:
jessica mag alsnog niet van haar mama met een turkse vent aankomen thuis hoe hard je je ook wit probeert te gedragenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:05 schreef Montelly het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jezelf in een OP zetten van een SC die je minacht
Weet je nog die goede oude tijden dat je mij dmde voor afspraakjesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Wie kijkt er nou naar veranderingen in een OP
.
Minacht de SC overigens niet, alleen de nieuwe kutaanwinst zoals jij.
Jezelf erin zetten... nu weerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Wie kijkt er nou naar veranderingen in een OP
.
Minacht de SC overigens niet, alleen de nieuwe kutaanwinst zoals jij.
die mountainbikster is betrapt op het gebruik van een motortje in het zadel met wat kabeltjes etc..quote:
Die hebben wat beters te doen denk ikquote:
Dan kom ik spuitend... zou mooi zijn jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk wint Tomgod dit jaar Giro
Suck my dick with a mofuckin' condom.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
MMG kan niet lezen. Regel 4a...
Ik verklaar de rechtbank hiervoor geopend.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
MMG kan niet lezen. Regel 4a...
wie dan? tony, froom en wiggins?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee. Er reden nog anderen meer wattages dan Cancellaragod
In ieder geval paar dagen in roze moet kunnen met proloogquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan kom ik spuitend... zou mooi zijn ja
Ga naar hyves danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die hebben wat beters te doen denk ikin plaats daarvan moeten we het doen met een hijabi en een over datum turkse
Gast, ik heb je zo vaak moeten negeren met je dms om mijn telefoonnummer en jouw geslijm in DM.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die hebben wat beters te doen denk ikin plaats daarvan moeten we het doen met een hijabi en een over datum turkse
Ah zo, weet niet. Zou kunnen, maar dan is hij niet de enige. Ik zou dat wel een grote schande vinden dan welke doping dan ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die mountainbikster is betrapt op het gebruik van een motortje in het zadel met wat kabeltjes etc..
en toen zeiden ze dat cancellara er vroeger ook wel eens van verdacht werd
omdat hij een soort van schakelde met zijn stuur maar niemand wist precies waarom en hoe of wat
dus zodoende
en toch vroeg je mij om te netflix en chillen in dmquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
vind dat minder zielig dan het constant eruit halen van één iemand omdat die een mening heeft die je niet bevaltquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jezelf in een OP zetten van een SC die je minacht
Ik hoop het. Is in Apeldoorn toch? Misschien kan ik wel ff kijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In ieder geval paar dagen in roze moet kunnen met proloog
hier ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind dat minder zielig dan het constant eruit halen van één iemand omdat die een mening heeft die je niet bevalt
Exactquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind dat minder zielig dan het constant eruit halen van één iemand omdat die een mening heeft die je niet bevalt
mee eens... ik heb tot nu alleen kreetx toegevoegd... dat si allesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
*meld, wel veramerikaniseerd though.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ook wat meer jonge nederlandse boys pls
Je eigent jezelf teveel eer, ik zou nooit mijn zwaart in jouw baklava rol steken hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, ik heb je zo vaak moeten negeren met je dms om mijn telefoonnummer en jouw geslijm in DM.
En zelfs deze over datum chick moet jou niet. Ik neuk nog liever fles sambal.
Alsof het nog niet erg genoeg isquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mee eens... ik heb tot nu alleen kreetx toegevoegd... dat si alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |