Jij bent een turk ga wegquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
*meld, wel veramerikaniseerd though.
Kom je ff knuffel geven hugequote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hoi
hou het ff gezellig allebei(/allemaal)![]()
dit dat
xoxo
Haha zwaartquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je eigent jezelf teveel eer, ik zou nooit mijn zwaart in jouw baklava rol steken hoor
ja heb hem ook liever als eend112quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alsof het nog niet erg genoeg is
Is een stemming over gehouden hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind dat minder zielig dan het constant eruit halen van één iemand omdat die een mening heeft die je niet bevalt
ik hou niet zo van dat democratische gedoequote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is een stemming over gehouden hoor.
En die is gesaboteerd toen de door hen gewenste uitkomst niet eerlijk naar voren kwamquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is een stemming over gehouden hoor.
Kijk omlaag, zie je de pilot... ruimte zatquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:12 schreef xcachet het volgende:
Ik wil Vier Handen Op Een Buik kunnen kijken
Jouw handen mijn handen op jouw buik maakt vier handjes op een buik ;$quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:12 schreef xcachet het volgende:
Ik wil Vier Handen Op Een Buik kunnen kijken
Gewoon raken met basic moves en dansen. Toe jam, snake walk, moon walk etc.quote:
hey ik ben gewoon nl hoorquote:
Nee hij moet ook kappenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly mag wel zeiken over mij,, maar als ik vertel dat hij mij wil meeten omdat ik fucking leuk ben mag dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |