450quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:04 schreef hoink581 het volgende:
Waarom wordt er zo op Niels gehaat? Ik heb dat incident volledig gemist.
Ja, VRAAG het dan ook niet!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind alleen hoink en Matip aantrekkelijk.
Komt nog welquote:
Dit kwam uit de lucht vallen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:00 schreef McNulty het volgende:
Post op marokko.nl zoals je hier post en dan praten we verder. In de tussentijd mag je lekker doen alsof je een voorbeeldig meisje met hoofddoek bent en er niets tegenstrijdig aan je is.
Daarom flikt ze het ook hier en niet daar.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dan wordt ze uitgemaakt voor hoer joh.
op elke site heb jij wel een accountquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb daar al jaren een stel accounts
laatste tijd rustig aan, maar god wat heb ik gelachen daar
En je hele probleem is nu........?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Daarom flikt ze het ook hier en niet daar.
Ligt er aan welke gatenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he, je wordt hier zo in de gaten gehouden.
wrm zou ik daar kritiek op moeten uiten dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je vergeet natuurlijk dat crip gelijk heeft omdat andere klb'ers geen kritiek op haar willen uiten. Zieltjes willen door de losbandige moslima uit te hangen is heel effectief.
Ik vind dat je het mooi verwoordt en heb je rug hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je vergeet natuurlijk dat crip gelijk heeft omdat andere klb'ers geen kritiek op haar willen uiten. Zieltjes willen door de losbandige moslima uit te hangen is heel effectief.
opfokkerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dat je het mooi verwoordt en heb je rug hoor.
Moet jij zeggen, snollebol.quote:
Zij begon dat ze mijn postsgedrag niet bij mij vond passen. En ik zet gewoon ff uiteen waarom ze beter op zichzelf kan gaan letten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En je hele probleem is nu........?
Wanneer gaan we koffie drinken?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geen idee. K zie alleen ruzie tussen Crip en mcnulty
En waarom past dat niet bij je?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zij begon dat ze mijn postsgedrag niet bij mij vond passen. En ik zet gewoon ff uiteen waarom ze beter op zichzelf kan gaan letten.
ja hij is dan ook geen autist zoals wij hè. Hij komt op meerdere plekkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op elke site heb jij wel een account
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |