Zeg ben JIJ moslima?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Post op marokko.nl zoals je hier post en dan praten we verder. In de tussentijd mag je lekker doen alsof je een voorbeeldig meisje met hoofddoek bent en er niets tegenstrijdig aan je is.
heb je lang moeten nadenken over deze post?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Post op marokko.nl zoals je hier post en dan praten we verder. In de tussentijd mag je lekker doen alsof je een voorbeeldig meisje met hoofddoek bent en er niets tegenstrijdig aan je is.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sorry, ja... jeetje. Vind het gewoon niet lekker.
Wowow wordt lastig om geen Veer te pullen dan xDquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tuurlijk. 12 februari bij Matip thuis.
Nou, ik kan me nog herinneren, van vroeger, dat de dokter een thermometer 'daar' stopte...quote:
huehueuhehuequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je lang moeten nadenken over deze post?
Dit is ook altijd mooi trucje, de aandacht ergens anders op vestigen omdat de ander stiekem wel btje gelijk heeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Wowow wordt lastig om geen Veer te pullen dan xD
Tik tak...klokje tiktquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind alleen hoink en Matip aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
En ja, jeetje... ik vind mannen gewoon niet aantrekkelijk...
?..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind alleen hoink en Matip aantrekkelijk.
dan wordt ze uitgemaakt voor hoer joh.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja, dat mag die jongen toch zeggen.quote:
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Wowow wordt lastig om geen Veer te pullen dan xD
heb daar al jaren een stel accountsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha wat een janksite marokko.nl goddomme man
Je vergeet natuurlijk dat crip gelijk heeft omdat andere klb'ers geen kritiek op haar willen uiten. Zieltjes willen door de losbandige moslima uit te hangen is heel effectief.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is ook altijd mooi trucje, de aandacht ergens anders op vestigen omdat de ander stiekem wel btje gelijk heeft.
Heb ik geleerd bij How to get away with murder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |