SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had je mn filmpje gezien. is iets voor jouquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach ga je weer zo beginnen, goed zo ga door, de laatste keer eindigde in perm
zielepoot
Was ze blind?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
oh van het weekend, maar slechts eenmaal. Ik wil wel weer wat vaker. Komt wel weer.
In de database.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:25 schreef Chai het volgende:
Moet ik eerst in de archieven kijken ash. Doe ik misschien vanavond als ik thuis ben.
gvdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
had je mn filmpje gezien. is iets voor jou
https://www.facebook.com/premiereda1/videos/1206526726043395/
had niet door dat ik de lapo had en wist geen tt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:25 schreef HPLC het volgende:
Hoe kan ik na een halve minuut nog kapen?
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sneu gedoe met die vrouwenplaatjes steeds...
Echt, ik ben het goed beu en ben bereid actie te voeren.
Degene die de lapo heeft hoeft niet meer te openen sinds er automatische reeksen bestaanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
had niet door dat ik de lapo had en wist geen tt.
wat zijn automatische reeksen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Degene die de lapo heeft hoeft niet meer te openen sinds er automatische reeksen bestaan
Ik weiger sowieso die OP toe te passen... zo ordinair.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:28 schreef McNulty het volgende:
er was gewoon een kaap impasse
iedereen wachtte op een ander om een kaap te zetten
Ben jij neger?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:28 schreef McNulty het volgende:
er was gewoon een kaap impasse
iedereen wachtte op een ander om een kaap te zetten
Dat wordt overwerken vanavondquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah, Remqo... hoeder van het niveau en de kwaliteit. Mijn dagelijkse rapportage aangaande het niveau c.q. gebrek eraan in deze slowchat ligt vanavond op uw bureau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |