SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had je mn filmpje gezien. is iets voor jouquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach ga je weer zo beginnen, goed zo ga door, de laatste keer eindigde in perm
zielepoot
Was ze blind?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
oh van het weekend, maar slechts eenmaal. Ik wil wel weer wat vaker. Komt wel weer.
In de database.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:25 schreef Chai het volgende:
Moet ik eerst in de archieven kijken ash. Doe ik misschien vanavond als ik thuis ben.
gvdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
had je mn filmpje gezien. is iets voor jou
https://www.facebook.com/premiereda1/videos/1206526726043395/
had niet door dat ik de lapo had en wist geen tt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:25 schreef HPLC het volgende:
Hoe kan ik na een halve minuut nog kapen?
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sneu gedoe met die vrouwenplaatjes steeds...
Echt, ik ben het goed beu en ben bereid actie te voeren.
Degene die de lapo heeft hoeft niet meer te openen sinds er automatische reeksen bestaanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
had niet door dat ik de lapo had en wist geen tt.
wat zijn automatische reeksen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Degene die de lapo heeft hoeft niet meer te openen sinds er automatische reeksen bestaan
Ik weiger sowieso die OP toe te passen... zo ordinair.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:28 schreef McNulty het volgende:
er was gewoon een kaap impasse
iedereen wachtte op een ander om een kaap te zetten
Ben jij neger?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:28 schreef McNulty het volgende:
er was gewoon een kaap impasse
iedereen wachtte op een ander om een kaap te zetten
Dat wordt overwerken vanavondquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah, Remqo... hoeder van het niveau en de kwaliteit. Mijn dagelijkse rapportage aangaande het niveau c.q. gebrek eraan in deze slowchat ligt vanavond op uw bureau.
Je kan nu als een topic dicht is nieuw topic openen in de reeks. En als er al een topic geopend is in de reeks krijg je daarvan melding, dus er worden niet zomaar meerdere nieuwe topics gemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
had je mn filmpje gezien. is iets voor jou
https://www.facebook.com/premiereda1/videos/1206526726043395/
Ja daarom, hij komt een beetje Dima stijl over.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
[..]
ik denk t niet, denk gwn wigger. Negers hebben betere game
Scheer je je kop wel?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]alsof ik ooit zoiets zou doen
![]()
vind het wel goed zo,jaren lang haar gehad... het gemak nu is goud waard
zin om Etto in mijn aquarium te houden als meest achterlijke gupquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tevens zin om wch te flamberen... maar dat terzijde.
En jij postte in Fernandesquote:
Wat leuk! Met van die takjes en een kasteeltje?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zin om Etto in mijn aquarium te houden als meest achterlijke gup
Schiet je ook wel eens uit?quote:
Ken je Old Jamaican Ginger Beer? Dat vind ik wel lekkere zwa-drank. Het heet wel bier, maar zit geen alcohol in. Soort van Ginger Ale, maar dan beter.quote:
nee gewoon leeg aquarium... wil jouw intense debielheid wel tot zijn volle recht laten komenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat leuk! Met van die takjes en een kasteeltje?
Post gerapporteerd, tevens kom ik NU naar je toe, kwalquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee gewoon leeg aquarium... wil jouw intense debielheid wel tot zijn volle recht laten komen
Achter jouw vunzige posts zou ik ook geen moslima verwacht hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
[..]
eerste keer, toen ik nog lang haar had was echt bizarre ervaring... in bed geen gedoe met op je haar liggen... geen gedrup na douchen ... had ik veel eerder moeten doenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
lijkt me lkkr gevoel zo je kop scheren.
in je scootmobiel? ok zie je eind 2021 welquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Post gerapporteerd, tevens kom ik NU naar je toe, kwal
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Achter jouw vunzige posts zou ik ook geen moslima verwacht hebben.
Jij bent veel ouder dan ik maat! Ik kom nu ECHT naar je toe, vreselijke man!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
in je scootmobiel? ok zie je eind 2021 wel
pua tochquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
[..]
lieg niet, ben nog geen 40, jij net geen 50quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij bent veel ouder dan ik maat! Ik kom nu ECHT naar je toe, vreselijke man!
HAHAHAHAHAHHAHquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.
Het is tenminste wel mijn eigen keuze om maagd te zijn.
Deadprez zal hiervoor boeten, vriend...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lieg niet, ben nog geen 40, jij net geen 50
Ja spannendquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey hplc wil je xje met een groepje meeten?
win winquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Deadprez zal hiervoor boeten, vriend...
Wat ben je toch een nare man... Het is weerzinwekkend.quote:
Maakt niet uit, gutmenschen zat op de wereldquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
scherpe analysequote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat ben je toch een nare man... Het is weerzinwekkend.
Ja, wacht maar vriend... WACHT maar...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
scherpe analyse
klopt wel
Dat vunzige postsgedrag vind je dus niet tegenstrijdig met moslima zijn? Komt je wel goed uit natuurlijk. En jij bent de enige maagd hier voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:35 schreef Crip het volgende:
[..]
kom ff in onze fb chat danquote:
Zeg als we de boel gaan lopen verzieken en verstieren moet ik u verzoeken dit pand te verlaten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat vunzige postsgedrag vind je dus niet tegenstrijdig met moslima zijn? Komt je wel goed uit natuurlijk. En jij bent de enige maagd hier voor zover ik weet.
Kijk als je oud wordt als Frank kun je trots zijn op je levenservaring en wijsheid.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal maagd?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat vunzige postsgedrag vind je dus niet tegenstrijdig met moslima zijn? Komt je wel goed uit natuurlijk. En jij bent de enige maagd hier voor zover ik weet.
wowquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Kijk als je oud wordt als Frank kun je trots zijn op je levenservaring en wijsheid.
Is dat soms de reden dat jij je schaamt voor je leeftijd?
Snap niet waarom je hier opeens Sheikh ibn Google komt spelen terwijl je Bryan Silva bent.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfquote:
Frank is nóg ouder dan WCH en nóg ouder dan ik...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Kijk als je oud wordt als Frank kun je trots zijn op je levenservaring en wijsheid.
Is dat soms de reden dat jij je schaamt voor je leeftijd?
koop een tienertoerkaart, reis je goedkoperquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Frank is nóg ouder dan WCH en nóg ouder dan ik...
Vervelend mens dat je d'r bent! Wacht maar, ik kom NU naar je toe!
Daaromquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Frank is nóg ouder dan WCH en nóg ouder dan ik...
Vervelend mens dat je d'r bent! Wacht maar, ik kom NU naar je toe!
Ja, net als jij, vroeger... tijdens het Palingoproer!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
koop een tienertoerkaart, reis je goedkoper
Ja, jij bent de uitverkorene.quote:
wederopstanding bedoel jequote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, net als jij, vroeger... tijdens het Palingoproer!
Zou echt willen dat ik hermafrodiet was, kon ik mezelf neukenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent gewoon per ongeluk op een piemel gevallen, dat telt niet
een eindelijk serieus kans maken op dickquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou echt willen dat ik hermafrodiet was, kon ik mezelf neuken
Frank is dan ook de niveau-opkrikker... ik ben slechts de niveau-peiler...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom
Frank weet het niveau ook altijd eigenhandig op te krikken ipv te janken.
Nee, jij wilt kritiek op mij uitten terwijl je een blinde vlek heb voor je eigen postgedrag. Het is geen toeval dat je hier op fok post en "easy" loopt te doen en niet op marokko.nlquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Snap niet waarom je hier opeens Sheikh ibn Google komt spelen terwijl je Bryan Silva bent.![]()
Hehehe, zit wel diep.
hey niels 2.0 hou je bekquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee, jij wilt kritiek op mij uitten terwijl je een blinde vlek heb voor je eigen postgedrag. Het is geen toeval dat je hier op fok post en "easy" loopt te doen en niet op marokko.nl
Ben je mad nulty?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee, jij wilt kritiek op mij uitten terwijl je een blinde vlek heb voor je eigen postgedrag. Het is geen toeval dat je hier op fok post en "easy" loopt te doen en niet op marokko.nl
Respect dat je je niet onder druk laat zetten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Het zit hem in de 0 denkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey niels 2.0 hou je bek
Waar bemoei jij je mee??? Verv,.. oh shit... een blauwe.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
ja ikweenie wrm hij zegt dat ik easy ben, als ik dat was had ik wel mn nummer gegeven toen hij dat vroeg in dm. ;squote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow dus je bent gwn easy, dacht dat wij echt vrienden waren ;'s
Heb je ook beetje voor mij?quote:
nee, zo lul je je er niet uit deze keer.quote:
Er wordt iig geen gehoor aan gegevenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Komt door de TT, straf mij maar. Het is allemaal mijn schuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |